Červený koberec 2. část

995 76 2
                                    

Jakmile nás rozdělili tak jsem postupně začali odjíždět do Madison Sguare Garden. První jel Liamm, pak Zayn, Harry, Niall se mnou a nakonec Louis.

Vystoupila jsem z limuzíny a společně s Niallem jsme se drželi. :)

Přistoupilo k focení. S Niallem jsme zapózovali a šli jsme do sálu. Jakmile kluci dostávali cenu tak mi dal Niall polibek na tvář. No co asi měl velkou radost. Po dvou hodinách to skončilo a my se vydali zpět k limuzínám.

Kluci dostali ocenění za skupinu roku, videoklip roku, text roku ta píseň Last first kiss, kterou psal Niall.

Dojeli jsme  do tábora a já byla tak unavená, že jsem se převlékla, udělala hygienu a zalehla do postele.

,,Ne, Nialle nedělej to, já tě opravdu miluji, byla to jen přetvářka. Neskákej z toho mostu. Nialle nedělej to kvůli mě a kvůli tomu dítěti co se narodí. Když se zabiješ ty tak já taky. Néééé!!!!!!!!!!"

,,Jsem vzhůru." zakřičela jsem histericky

,,Nialle, ty žiješ?"

,,Ano žiji."

,,By to jen sen. Uff!!!" řekla jsem a oddechla jsem si.

,,Doopravdy by si to udělala ta co si křičela???" zeptal se úsměvavý Niall.

J8,, asi ano, kdybych tě milovala." usmála jsem se.

Otočila jsem se k Niallovi zády a znovu jsem usnula tentokrát až do rána.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat