Přípravy a odjezd

1.1K 94 5
                                    

Dneska jsem se tada do toho psaní zabrala dnes budu psát dokud nepříjdou rodiče, ale i druhou FF Way to fame. Malé ultimátum na konci....

Děkuji pusinky moje.................Nath Horan :)*Šla jsem nahoru se převléci. Vzala jsem si plísňové džíny, bílé tílko a modrý svetírek v podobně barvě džínů.

Učesaqla jsem si vlasy do vysokého culíku a dala jsem si modré špuntové naušnice v barvě mých krásně modrých očí jako nejjasnější obloha. Opravdu své oči miluji!!! <3

Měla jsem chuť dát si jen řasenku. Dala jsem si linky blízko kořínkům řasů, aby to vypadalo, že mám husté řasy a pak jsem rovnoměrně nanesla řasenku.

Vzala jsem si kufr a dala jsem ho do předsíně, venku svítilo a já si vzala černé wayferky. Neměla jsem boty a vzalajsem si černé lodičky na jehlovém 11centimetrovém podpatku. Vzala jsem kufr. Rozloučila jsem se s rodiči a vyrazila  jsem na autobus za Elle.

Elle měla na sobě své typické oblečení světlé džíny, bílé tričko, bílé Conversky  a kolem pasu červenou bassebaovou mikinu. Je takový sportovní typ.

,,WOW, sluší ti to." řekla Elle.

,,Děkuji, víš proč jsem se tak vyfintila¨??"

,,Kvůli Niallovi?" zeptala se s údivem

,,Ne, víš moji rodiče vyhráli 7 000 000 Kč" řekla jsem a okamžitě jsem ji zakryla rukou pusu, jinak by začala pištět.

,,Fakt?" řekla nadšeně Elle.

,,Ano!"

Přijel autobus do Londýna. Za hodinu jsme byli v hlavním městě Velké Británie. Náš autobus nás dovezl až k letišti. Tam na nás čekali kluci. Táhla jsem za sebou kufr a najednou ke mně Niall přiběhl a kufr mi pomohl vzít. Kluci nás přivítali s otevřenou náručí a mě i s otevřenou pusou.

Harry ano ten úchylný Harry,,Nath, jsi nádherná." Kluci jenom přikyvovali. Já,, Oh, Harry děkuji."

Niall mi bral kufr a my nasedli do soukromého letadla.

Niall,, Nathali???"

Já,, Ano??"

Niall,, Mohla by si na chvilku?"

1 komentík, 3 Vote

Summer Love &lt;3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat