Ale já to nehrál!!!

710 74 19
                                    

"Nemáš za co, ale já to nehrál!" řekl vážně.

"Nialle..." slzy se mi pomale draly na povrch a já se mu vrhla kolem krku. Proč jsem to udělala?

"Nebreč!" řekl starostlivě a poslouchal jak vzlykám. Proč jsem vlastně brečela? Nic k němu necítím nebo ano?

"Nebreč, ještě půjdeš na pódium." řekl někdo za mnou. Zase Ed, když znovu přišel.

"No jo řasenka je drahá." setřela jsem ho a koukla jsem se na něj. Zmlkl.

"Tak sis to rozmyslela?" rozmluvil se a konečně nahodil typický edovský styl.

Pohladil mě na uplakané tváři a řekl"Ještě se určitě uvidíme, že jo Nialle?" mrkl na Nialla a ten ho propálil pohledem.

"Proč říkal, že jo Nialle?" byla jsem zvědavá.

"Noo..." zakoktal se

"No, jdem tam taky a jelikož si už podle Eda vyhrála, tak seš tam pozvaná taky a i kdybys nevyhrála, tak bych tě poprosil o doprovod." usmál se.

"No tak jo, tak půjdu, ale budeš neustále u mě, nechci ho ani vidět." oznámila jsem mu. Kývl a věnoval mi polibek do vlasů.

"Fuj!" vykřikl.

" Co se děje?" zeptala jsem se starostlivě.

Ten lak na vlasy mi nechutná." řekl a teď jsem brečela znovu......

Omlouvám se za...mikroextrakrutokrátký díl.  Dneska jsem asi měla náladu na vtípky, tak máte i vtipné scénky.

1.Claire1DHoran

2.LizaHoran69

3.TeriNutella69

NathalyDirection xoxo

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat