On mi to nabídl

446 51 2
                                    


Z MINULÉHO DÍLU

"Taky jsem neřekl a doufám, že nebudeš naštvaná, ale když si zpívala v klubovně "You are so beautiful" tak jsem tě natočil a dal to na YouTube a máš tam přes 120 miliónů zhlédnutí a více než 40 tisíc likes." Řekl ještě Liam

"Liame..."

*************************************************

"Liame..." Dělala jsem naštvanou, ale ovládali mě 2 pocity, vztek a radost.

Byla jsem ve skutečnosti ráda, že to Liam udělal, protože já bych to nedokázala, a ještě když to dal na OneDirectionVEVO, měla jsem zajištěné zhlédnutí z celého světa.

Nemyslete si, že jsem nějaká mrcha, co jde za penězmi a slávou, vůbec, ale zpěv a kytara bylo něco, co  doopravdy miluji a chtěla jsem zpívat pro někoho, kdo o to stojí a fanouškovy pocity vytváří atmosféru koncertu, to bych chtěla zažít.

Mým idolem byl vždy Bruno Mars, je strašně talentovaný, má krásné, neobvyklé písně, kterými vyjadřuje své pocity a hlavně to nebyl takový ten provařený popík, který slyšíme v rádiích, to zazpívá každý i ten, kdo neumí zpívat, já chci dělat umění né být provařená třeba pro blonďaté vlasy. Chápete co myslím?

*****************

V noci jsme odjeli zpátky do tábora, který se pomalu, ale jistě blížil ke konci a já tak trochu doufala, že budu moci zůstat v NYC a dál se věnovat hudbě, protože jakmile přijedu domů, tuším, jak to dopadne, zůstanu raději tu.

"Ahoj." Řekla jsem své spolubydlící, Jenn.

"Ahoj, tak jaké to bylo?" Zeptala se.

"Chodím s Niallem." Řekla jsem ze srandy.

"Fakt? Tak to gratuluji." Řekla nadšeně.

"Ale my spolu chodíme jen, aby jsem odehnala Jacka." Řekla jsem smutněji.

"On to ví?." Zeptala se a ústa ji zůstávaly stále otevřená.

"On mi to nabídl."

Ahojky,

omlouvám se, že jsem dlouho nic nenapsala, ale byla jsem na výměnném pobytu v Dánsku.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat