Puknu žárlivostí

847 82 3
                                    

*Pohled*Číšnice*

"Tak musím ti něco říct, Merci." řekla jsem .

"co??" Merci byla napjatá.

"Tady u mě v restauraci Sky sedí Liam Payne z One Direction. Přijeď se štábem."

"JOJO, to bude video měsíce. a je tam jen sám??" zeptala se.

Ohh promiň to jsem zapomněla dodat je tu s doprovodem." řekal jsme takovým tím hlasem největších drben.

Vydala zvuk údivu.

Donesla jsem po 10 minutách těm hrdličkám pizzu.

*Můj pohled*

"Dobrou chuť."popřál mi Liam.

¨"I tobě." popřala jsem mu také.

Vzali jsme si první kousky pizzy a nakonec jsme si objednali nebo spíš Liam objednal láhev bílého sektu.

Pizza+víno...Hm......BOMBA kombinace.

Při přiťuknutí"Na zdraví." jsem uviděla záblesk fotoaparátu. Nic neobvyklého seděla jsem u stolu s Liamem, ale koukla jsem se tím směrem  a uviděla jsem dav fanoušků a novinářů, kteří nás natáčeli.

Chvíli jsme se s Liamem nemohli na ten dav vynadívat, ale pak se museli dostat ven. Nechal peníze na stole. Vzal mě za rukua šli jsme vstříc davu. Byla jsem vystrašená.

*Pohled *Nialla*

Bylo něco kolem dopoledne a já si zapnul televizi.

Překvapilo mě co jsem viděl.

Moderátorka" Tak jsme v nákupním centru Mystery u restaurace Sky. Přistihli jsme zde jednoho člena One Direction zřejmě s novou přítelkyní. Je to Liam Payne s modrookou blondýnou. Jsou spolu?? O všem vás budem informovat."

Mezi touto řečí běželo živé video jak Liam drží Nathali za ruku. Doufal jsem, že se Nathali do mě jednou stejně zamiluje. Asi puknu žárlivostí. Vypl jsem televizi a začal si zpívat píseň Summer Love ano to je ta co skladba co napsala Nath a já k ní mám noty. Vzal jsem si i kytaru a začal brečet a to u mě a u všech kluků není normal, ale mně na ní záleží :*.

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat