Já to vydržím!

646 71 13
                                    

*Z MINULÉHO DÍLU*


"Polib mě." Řekla jsem jednoduše.

Bál se, ale pomalu se přibližoval k mým rtům a přilepili jsme se k sobě jak magnety. Fotoaparáty zablikaly, to jsme přesně potřebovali. Řekla jsem si v duchu a do polibku se usmála.

Měl krásně, teplé a měkké rty, byl moc něžný jako blonďatý andílek.

******************************

Foťáky s blesky dělaly svou práci a my teoreticky také.

To byl ten nejkrásnější polibek, který jsem kdy měla. Byl vlastně teprve druhý, já vím na 20letou holku je to asi málo, ale já se nechtěla zaprodat jako všechny holky v mém věku, hledala jsem toho pravého a tohle byl vlastně můj první pravý polibek.

*Flashback*

"Dave, točíš." Vykřikl Lewis McCowell. Padlo to na mě. SAKRA! Řekla jsem si pro sebe. Nechápu to, hnuska jako já, Nathali Williams hrála flašku s nejoblíbenějšíma klukami ze školy. Vlastně jsem se hodně změnila. Dřív jsem byla tlustší, jo přiznávám, vypadala jsem jako kulička na nožičkách. Dnes jsem hodně, hodně zhubla. Zuby jsem měla křivé, ale bílé, ale dnes jsem už po rovnátkách a zuby mám krásné.

"Davám úkol." Zkřičel Lewis

"Dave, polib tu ošklivku Nathali."Řekl a mně to na úsměvu nepřidalo.

Přibližoval se, přiznávám byl pěkný, však sportovec, abych vám ho přiblížila, podobal se, bojím se to říct, prostě vypadal jak Niall. Blonďák, modrý oči, ale povaha naprosto jiná. Políbil mě, ale bylo to nepříjemné, protože mi strčil jazyk až do krku. Byl to můj první a poslední polibek.


*Realita*


Bylo mi s ním krásně, myslím s Niallem. V břiše mi poletovali motýli. Krása!


Teď jsem si uvědomila, že možná setřu 2 mouchy jednou ránou, Eda a Jacka. Podvádím svět s celebritou, no KRÁSA, ale já nechci Nialla zneužívat, ale on mi to sám nabídl. Já ho nezneužívám, já ho miluji! Musím si ho, ale odpustit, jakékoli něžnosti jen před novináři, jinak je pro mě uzavřená záležitost, nemůžu ho milovat. Prostě nic, ale já to vydržím.


Děkuji všem za přáníčka k narozeninám :* Mám vás moc ráda :* kdybyste si se mnou chtěli o čemkoli popovídat, poradit, jsem tu pro vás, jinak vás chci požádat, jestli byste mi dali vaše jména fb, chci vás všechny mít v přátelích, pište do komentářů nebo do osobních zpráv, moc za všechno děkuji:***

Dneska nedávám na 1. místo, ale toto je pro vás:***

NathalyDirection xoxo




Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat