Z MINULÉHO DÍLU
Trénovali jsme společně s ostatními celé dopoledne, pak jsem zašla na oběd. Přišla jsem do chatky až ve dvě a musela jsem se začít připravovat.
*************************************************
Budu zpívat píseň Listen, takže to zase vypadá na šaty, ale není to nic formálního. Niall je někde venku s kluky, takže mám klid, ale toho času zase tolik není jen 2 hodiny, i když to začínalo v 5, musela jsem tam být o hodinu dříve.
Vybírala jsem poměrně dlouho, ale zvolila jsem korálově červené šaty, které byli do pasu krajkové a tam jsem si zapnula zlatý pásek, ke kterému jsem si vzala zlaté psaníčko i zlaté boty na vysokém podpatku, náhrdelník jsem si nebrala, ale na dlouhé zlaté náušnice jsem zapomenout nemohla, to by byl hřích. Své blonďaté vlasy jsem nechala volně ležet na ramenech a dál se o ně nezajímala, svůj vzhled jsem dokončila makeupem a ten tvořil to samé co ráno jen s výjimkou výraznějších linek a korálových rtů.
Byla jsem hotova a to tak akorát, Niall byl podle mě už převlečený, protože jeho oblek v chatce nebyl.
Pomalu jsem šla do klubovny a tam už čekal jak Niall tak kluci s Jenn a už z dálky na mě mávali, zamávala jsem zpátky a připojila jsem se k nim, všichni každopádně jako vždy mi pochválili můj styl a já jenom děkovala, Niall mi nabídl rámě a já se ho chytila, poté co přišel Niallův strýc jsem se odebrala do šatny, kde už jsem mohla jen vyčkávat na můj čas, ale Jenn mi dělala společnost. Kluci, totiž byli v jiné šatně, nemůžu popřít, že naše klubovna byla velká, byla obrovská a to možná dělalo úroveň tábora. Nevím.
Koncert začal a my vyčkávali na naše vystoupení, na řadu šla Jenn a já tam zůstala na 4 minuty sama. Zapnula jsem si do uší sluchátka a při odpočívání jsem usnula. Probudila mě naštěstí Jenn půl hodiny před začátkem mého vystoupení a já měla čas se rozezpívat. Za půl hodiny mě volali na plac a já už jenom s jistotou vešla na pódium a začala zpívat, záře reflektorů mě nerozlaďovala a tréma také po těch vystoupení vymizela. Cítila jsem se jako profesionál.
Pak moderátor uvedl kluky a já šla do zákulisí po obrovském potlesku.
"Jenn, ti umí udělat hluk." Žasla jsem nad schopností fanoušků. Kluci si to užili a fanoušci taky, všichni byli spokojeni, protože se to všem strašně povedlo, ale byli jsme unaveni.
Večer skončil a nás zítra čeká rozlučkový den a zároveň den odjezdu z tábora včetně konce prázdnin, jelikož už jsem školu dokončila, tak jsem už nemusela být na Velké Británii závislá, je ze mě MUDr. Nathali Williams, ale budu se věnovat zpěvu a můžu tu zůstat, našla jsem si byt v mrakodrapu v centru NYC a navíc je to blízko nahrávajícího studia.
Došla jsem s Niallem k chatce a vešla jsem dovnitř po Niallovi a ten rozsvítil světlo, na stole byl dort s nápisem miluji tě a doufám, že konec tábora nic nezmění. Byla jsem strašně dojatá, ale slzy jsem udržela, nechtěla jsem projevovat žádné emoce vůči němu, ale já mu to musím říct.
"Nialle, děkuji." Řekla jsem chladně.
"Nemáš za co." Řekla bez výrazu a to mě ubíjelo.
"Jdu si balit." Řekla jsem mu a snažila jsem si na tváři vykouzlit úsměv, povedlo se, překvapovalo mě jaká jsem herečka.
"Taky bych měl." Řekla trochu naštvaně asi to se mnou vzdal.
Převlékla jsem se a začala balit do tří kufrů plus kosmetická taštička, nakoupila jsem si spoustu nových věcí a do původního jednoho kufru se to nevešlo.
"Nialle." Prolomila jsem to ticho mezi náma.
"Ano, slečno Williams." Dělal uraženého a povedlo se mu to vždy tak aby mě vytočil.
"Chci ti něco říct." Řekla jsem a začala trochu litovat, že jsem to vyslovila.
"Tak mluvte." Vykal mi dál.
"Můžeš mě brát vážně?" Už jsem měla chuť mu vrazit, ale měla bych vrazit prvně sobě.
"Můžu, promiň Nath, nevím co mluvím." Konečně se omluvil a já mohla pokračovat.
"Miluji tě..." Řekla jsem jednoduše.
"To už jsem jednou slyšel." Řekl.
" A chtěla bych..." Na chvilku jsem se odmlčela.
"Co by jsi chtěla?" Zeptal se naléhavě.
"S tebou chodit doopravdy, na férovku." Dodala jsem.
"Fakt?" Zeptal se.
"Ale ty už si to se mnou zřejmě vzdal, takže..." Ještě jsem přidala.
"Konečně." Řekl a blížil se ke mně, aby mě obejmul.
"Mám to brát jako, že spolu teď chodíme?" Zeptala jsem se tázavě.
"Jo." Položil mi prst na ústa, abych dál nemluvila a poprvé jsme se reálně políbili.
Pak jsme se odtrhli a dobalili prádlo. Po jedenácté jsme se dobatolili k postelím po vší tý hygieně.
-NathalyDirection
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...