Šla jsem spát něco kolem jedenácté, protože se od Nialla a kluků prostě nedalo odtrhnout. Niall je strašně hodný a pozorný hošík. Těším se až zítra stravím den po boku toho blonˇatého Ira s přízvukem, který ho dělá optimistou.
V osm mě sluníčko polechtalo na obličeji a já byla nucena otevřít oči a tím se probudit. Udělala jsem to co každé pěkné ráno. Šla jsem do umývárek udělat hygienu, namalovat se a celkově se tak trochu zlidštit, protože kdyby jste mě viděli po ránu tak strnete hrůzou.
Po tři čtvrtě hodině jsem se vrátila zpátky do pokoje. Vždy jsem chatku zavírala, ale teď jsem si na to nevzpomněla. Lekla jsem se. :O ale nic se mému a Jenninýmu pokoji nestalo. Jenn je zase někde pryč, skoro se nevídáme. Vešla jsem do chatky a na mém stolku ležel papírek s nápisem" Ahojky, dnes tě v 9 hodin vytvednu. Niall xoxo" Sakra pomyslela jsem si na oblíkání a nějaké drobnosti mám 15 minut. Teď už jen 14.
Doslova jsem vletěla do skříně a vzala si bílé, vysoké kraťasy a croptop s krátkým rukávem. Byl zdoben geometrickými tvary do černé a zelené barvy, ale podklad croptopu byl světlounce hnědý. Nazula jsem vysoké boty na tkaničky, které šahaly až po lýtka.sluneční brýle byly dneska samozřejmostí. Teď kabelka. Do té jsem hodila mobil, peněženku a klíčky od chatky, taky EOS. Naušnice jsem si dala zlaté sovičky a namalovala jsem se naštěstí v umývárkách svým typickým vzhledem.
Bylo za tři minuty devět. Někdo zaklepal.
"Ahoj, nejdu brzy?" zeptal se.
"Ne, přesně na čas." odvětvila jsem mu a my vyšli.
"Sluší ti to." řekl mi.
" I tobě." oplatila jsem mu to. Jeho typický styl je, byl a bude okouzlující.
Nasedli jsme do černého Range Roveru. Vyjeli jsme a cestou si povídali o včerejšku a znovu jsme se nasmáli.
O půl desáté jsme byli na místě. Vešli jsme do budovy s zelenkavou fasádou.
"Dobrý den." pozdravili jsme sborově. Musela jsem se nad tím pousmát.
" Vy jste slečna Williams?" zeptala se malá hnědovlasá dáma. Mohla mít kolem padesátky.
"Ano, to jsem." Jak mohla vědět moje jméhno neobjednávala jsem se.
"Pan Horan vás objednal."
Pokoukla jsem na Nialla.
"Tak pojďte!" rozkázala. Niall si sedl na pohovku.
"Tak jaký chcete vzor." optala se.
"Něco originálního." řekla a pak jsem ukázala na béžové nehty, které byly pokryty krajkou.
"Tak jdeme na to." řekla a dělala svou práci.
V jedenáct jsme byli hotovy, dala si záležet. Vyjížděli jsme ve dvanáct, poněvadž ten blázínek si usmyslel, že mě vezme do Nando's. Tentokrát jsme se dokázali najíst bez účasti fotografů a novinářů, bylo tam jen pár fanoušků.
Tak 434 ¨slov..OMG
Komentujte, Votujte....SOUTĚŽ
1.Claire1DHoran......za chvilku mě těma svýma komentama zabiješ :**
2.LizaHoran69.......SIS:**
3. je člověk, který se mnou dneska ve škole seděl na obědě Netinka Horan....Nelo přidej okamžitě novej díl.....Holky koukněte na její FF Neviditelná...LUXUS s Niallem.
ČTEŠ
Summer Love <3 (FF with 1D)
FanfictionTato FF je o Nathali Williams, která je z chudé rodiny. Elena je její jediná kamarádka ze školy a díky ní se dostane na tábor na který chce už od mládí, ale co když tábor není takový jaký si představovala. Myslela kdo ví jak bude tábor SUPER do té d...