To já bych měl brečet

1K 97 7
                                    

Milí čtenáři,

Tento díl je věnovaný Vám.

Ráno jsem se probudila bez Niallovi přítomnosti. Byl opět na schůzce instruktorů.

Šla jsem si opět pro svůj časopis do trafiky a opět mě zarazila fotka na titulní straně bulváru. Byla vevnitř šestistránka z USA awards. Ano, šla jsem do trafiky v pyžamu a nečesaná, nemalovaná.

Koupila jsem si vše.

Vešla jsem do chatky, hodila výtisky pos postel a s pláčem jsem se vrhla do postele, aniž bych si to přečetla. V tom vešel so chatky Harry hledajíc Nialla, ale viděl jen mě.

,,Ahoj Nath!!" řekl s úsměvem v hlase.

,,Nath??" začal už trochu starostlivě.

,,Ano??" řekla jsem a snažila jsem se zakrýt pláč v mém hlase, nepovedlo se.

Harry,, Nath, co se stalo??"

Já jsem mu jen  ukázala na noviny pod mou postelí.

Harry si pečlivě pročetl články v bulváru.,, Nath, četla si to??"

Já,,Ne."

Harry,,To já bych měl brečet."

,,Proč?" vytrhla jsem mu noviny  a pomale vše pročítat.

Páreček roku Niall Horan s Nathaly Williams.

Začala jsem si utírat slzy z tváře, které pomale stékaly až ke stránkám novin. Poté jsem se kouknula na  stránku s módní policií.

Doprovod s  Niallem Horanem

Na našem obrázku bylo číslo 1.

Skvěle padnoucí zelenkavé šaty partnerky Nialla Horana. Slušivě doplňovaly šperky a make-up. Toto skvěle doplňoval Niall, který měl na sobě kravatu stejné barvy jako šaty Nathaly Williams. Tento pár rozhodně na červený koberec patří.

Zatím, co já s Niallem jsme byli pár roku tak Harry byl děvkař roku.

Copak se Harry Styles snaží napodobit styl Johnyho Deppa??Nic proti jeho vzora nemáme, ale tento model se doopravdy moc nepovedl. Harry oblékl krásný oblek, který ale nevkusně doplnil hnědou žíhanou šálou a černým kloboukem. Stejně na tom byla i jeho partnerka vzala si červené šaty, které vůbec  nepadly na její postavu. Vypadala jako zmalovaná paleta ;).

10 přečtení, 7 Vote, 3 Komenty

Summer Love <3 (FF with 1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat