$ best way to be sorry $

1.9K 166 240
                                    

Beni özlediniz mi

Zain Javadd Malik

Baş havlumla saçlarımı kurularken Isaac içeri daldı.

"Bay Malik?"

Eğer normal bir zaman olsaydı kapıyı çalmadan girdiği için azarlardım ama bir haber geldiğinde direkt girebileceğini söylemiştim. Bugün yoğun bir gündü. Yeni ortaklara para dağıtmış, gözlerini boyuyordum. Misliyle daha sonra geri alacaktım tabii. Bana yalvaracaklardı.

Psikopat değilim.

Sabahtan beri toplantılara girip çıktım ve sonra da saatlerce boks torbası yumrukladım. Diana'yı kontrol etmesi için adam yolladıktan sonra duşa girmiştim. Geçen hafta sonunda buluştuklarını açık açık söylemişti. Sikimde değil ki amına koyayım. Neden korkuyor? Böyle yapacağını zaten biliyordum.

Tek sıkıntım o kaşarın bizim eve girip girmemesi. Aurora'yı görmesini hala istemiyorum. Diana benden gizli böyle bir şey yapmaya cesaret etmez diye umuyorum.

Zaten tavşanı özledim amına koyayım. Sabah yedide çıkmıştım evden, akşam olmak üzereydi.

"Söyle."

"Saat iki gibi Bayan Blackwood kızınızla birlikte evden çıkmış. Ama markete gittiklerini söylediler. Zaten hemen geri dönmüş."

Komodinin üzerindeki telefonuma uzanıp kart kullanılınca gelen mesajları açtım. Jelibon. Jelibon. Jelibon. Vanilyalı süt. Hazır meyve püresi. Tampon. Jelibon. Ve daha fazla jelibon.

Telefonu kilitleyip yatağa fırlattıktan sonra Isaac'e kafamı salladığımda odadan çıktı. Hızlıca üzerimi giyinip bir sonraki toplantıya hazırlandıktan sonra kendimi yatağa attım. Son bir silah kalmıştı. Onu da alıp, siktir olup eve gidecektim. Sikeyim, kızlarımı özlemiştim.

Telefonu alıp sırtımı başlığa yasladım ve mesajlara girdim.

Zayn;

Hiçbir şey yazmadan bu fotoğrafı ona gönderdiğimde yaklaşık beş dakika sonra cevap vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiçbir şey yazmadan bu fotoğrafı ona gönderdiğimde yaklaşık beş dakika sonra cevap vermişti.

Diana; Evet seninle evlenirim

Diana; Zayn ısrar etme evet dedim

Diana; Evleneceğiz diyorum sürekli sormana gerek yok

Diana; Evet evet evet

İstemsizce çıkardığım bir kıkırtı benden uzaklaşırken alt dudağımı ısırıp parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Zayn; Evlenme teklifi etmemiştim

Diana; Daha önce üç kez ettiğine say 😏

Zayn; Öyle bir şey olmadı

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin