sikişhub gururla sunar 😎
+100 oy&yorum
Diana Blackwood
Huzurlu olduğunu düşündüğüm bir güne ikince kez uyandım. Yanımda Zayn olmadığı için sabah beşte boşluğun verdiği rahatsızlıkla uyanmıştım, zorla geri uyudum. Bu sefer uyandığımda ise iyi hissediyordum.
Bu hissin nedenini ise kesinlikle biliyorum.
Liam denize yakın bir yerde bir villa kiralamış ve çocuklara erkek erkeğe geçirecekleri bir haftalık tatil teklif etmişti. Zayn her zaman olduğu gibi benim de gelmemi istemiş, eğer gelmezsem de çocukların siktirip gitmelerini söylemişti.
Her ne kadar ben de onu tek bırakmak istemesem de son birkaç haftadır ne kadar yorulduğunu bildiğimden gitmesi için ikna etmiştim. Onsuz bir hafta benim için geçmesi zor, uzun bir zaman dilimiydi. Ama biraz kafa dinlemeyi hak ettiğini düşünüyorum.
Huzurlu olmamın sebebi ise arkadaşlarıyla, sorunlardan uzak, kimseyi öldürmeden eğleniyor olması.
Tabii, eğleniyor olduğu kısım tamamen bir muamma.
Gideli üç gün oldu. Her gece uyumadan önce görüntülü arıyor. Aslında onun uyuyup uyumadığını bilmiyorum, genelde ben konuşurken uyuyakalıyordum.
Dün gece aradığında biraz da olsun eğlenmeye başladığını fark etmiştim. Normalde olsa arkadaşlarının ne kadar aptal olduğunu falan söylerdi ama dün gece Harry'nin yaptığı bir şeyi anlatırken kahkahalara boğulmuştu.
Harry'nin ne yaptığı umrumda değildi. Güzel gülüşünün içinde kaybolmuştum ve bu kadar güzel olduğu için ağlayasım gelmişti.
Uzanıp saate baktığımda çoktan öğleni geçtiğini gördüm. Dün gece geç saatlere kadar konuşmuş olduğumuzdan bu kadar geç uyanmam normaldi. Yatağın diğer tarafındaki bilgisayarı kaldırıp yerine koydum. Banyodaki işlerimi halledip üzerimi giyindim ve markete gittim.
Kendi paramı harcamaktan çok büyük zevk alıyorum. Zayn yanımdayken buna pek izin verdiği söylenemezdi ama Ariel'le dışarı çıktığımızda para harcamak en büyük eğlencem haline gelmişti. Kendim kazanmıştım amına koyayım.
Evde eksik olan şeyleri alıp apartmana geri döndüm. Beni merdivende karşılayan Zicasso olmuştu.
Zicasso neredeyse bir ay önce apartmanın önünde doğan, sarı renkli, dünyanın en tatlı kedisiydi. Bir gece uyurken miyavlama sesine uyandım. İlk önce kediler kavga ediyor ve birazdan susacaklar diye düşünüp geri uyumaya çalışmıştım ama susmamıştı. Zayn de sese uyanıp yaralı bir kedi olduğunu düşünerek bakmak için aşağı inmişti.
O günden beri kediyle arasında inanılmaz bir bağ oluşmuştu. Onu veterinere götürüp aşılarını yaptırmış, sonsuza dek yeterecek kadar mama almış ve Zicasso adını vermişti.
Her ne kadar eve götürmek istese de annesinin geri gelebileceğini düşünerek olduğu yerde bırakıyordu. Geçen gün tatilden döndüğünde onu eve alacağını söylemişti. Ben de onların evinin çok kalabalık olacağını ve benim evime alabileceğimizi söyledim. Zaten Zayn de sürekli buradaydı.
Şimdi de eve alabilirdim ama Zayn ilk önce kediler için olan eşyalardan alacağını söylemişti. Apartmandan ayrılmıyor olması da beklememizde bir sakınca olmamasını sağlıyordu.
Sütünü ve mamasını kontrol ettikten sonra başını sevdim ve içeriye geçtim. Kendime krep hazırladım ve My Little Pony izleyerek hepsini mideme gönderdikten sonra etrafı toplayıp kendimi koltuğa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
Fiksi PenggemarZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]