$ hung n over $

2.2K 172 124
                                    

Geçen bölüm sınırı geçmedi ama nys
Ona da oy vermeyi unutmayın

Diana Blackwood

Kafamı bıçaklıyorlarmış gibi hissettiren ağrıyla gözlerimi açtığımda içeri hafifçe giren güneş ışığı bile beni rahatsız etmişti. Karnımda olan örtüyü omuzlarıma kadar çekip yan döndüğümde dünyanın en güzel manzarasıyla karşılaştım. Zayn.

Çıplak olmasını her zamanki gibi umursamadan örtüsüz sırtüstü uzanmış, kafası benim tarafımda olan omzunun üzerine düşmüş ve göğsünün üzerinde telefonu var. Uyuduğu için serbest kalan dudakları şişmişti, boynunda dövmelerinin olmadığı kısımda büyük ihtimalle dün gece bıraktığım kızarıklıklar vardı. Saçlarından birkaç tutam alnına düşmüş ve bir bebek kadar masum görünüyor.

Etrafa baktığımda bir kez daha beynime bıçak saplamışlar gibi hissettim. Odam o kadar dağınıktı ki nasıl düzelteceğimi planlayamamıştım bile. Dün gece ne yapıp odayı bu hale getirmiştik? Aklımda kalan tek şey bir balık figürüydü. Dün gece ve balıkların ne ilgisi olabilirdi ki?

Pek siklemeyip melek gibi uyuyan sevgilime geri döndüm. Telefonla oynarken uyuduğu için şu an telefonunun göğsünde olduğunu düşününce en son ne yaptığına bakmak için telefonuna uzandım. Şifreyi yazıp kilidi açtığımda kamera açıktı. Kaşlarımı çatıp direkt galeriye girdim. Lütfen seks kaydı görmeyeyim. Lütfen.

Yüzlerce yeni fotoğraf vardı. En son çektiğine baktığım anda yüzümde bir gülümseme oluştu. Ben uyurken telefonu yüzüme yaklaştırarak onlarca fotoğrafımı çekmişti. Aşağılara kaydığımda fotoğraflar gittikçe garipleşti. Birkaçında telefonu ben tutuyordum. Zayn'i çekmeye çalıştığım belliydi ama çok sarhoş olduğum için bir türlü odaklayamayıp hepsini bulanık çekmiştim. Kahkaha atarken beni çektiği on - yirmi fotoğrafın ardından videoları fark ettim.

Yutkunup ilk videoya dokundum. İki dakikalıktı. Benim tamamen yüzüm görünüyor ve omuzlarıma kadar kadrajdaydık, Zayn ise üzerimde ve boynumda iş başındaydı. Alt taraflarda neler olduğunu bilmiyordum ama hareket etmediği için içim rahattı. Telefonu biraz aşağı kaydırdığımda artık burnum ve dudaklarım görünürken Zayn'i çekmeye çalıştığım belliydi. İki dakika boyunca boynumu morartışını çekmiştim.

Korkarak ikinci videoyu açtığımda yatağın boş kısmı görünüyordu. Sonra sesimizi duyunca biraz daha açıp dikkat kesildim.

"Üzerini ört." dedim garip bir şekilde. Çok fena sarhoşmuşum.

"Sikimin özgür olmasını seviyorum Diana."

Birden attığım kahkahanın farkına varınca Zayn'i uyandırmamak için elimle ağzımı kapattım. Sikimin özgür olmasını seviyorum nasıl bir hayal gücünün ürünüydü amına koyayım?! Çok sarhoş olmalıydı.

Elim ağzımdayken dinlemeye devam ettim. Kameranın kaymasından oturduğumu anlamıştım.

"Örtünün altına gel dedim!"

"Örtünün altında ne yapacağım?"

Ona bir şey ima etmeye çalışırken kullandığım ses tonunu duydum. "İstediğin her şeyi."

"Seni tekrar sikmemi istiyorsan örtünün altından çık."

Bu video da burada bittiğinde diğerine geçtim. Bu en kısa olandı. Üç saniyeydi. Ve görmekten korktuğum şeydi. İlk videodaki gibi Zayn yine üzerimdeydi ama bu sefer uzanmamış, dirseklerinin üzerinde duruyor olduğu için yüzüm ilk videodaki kadar net bir şekilde kadrajda değildi. Daha çok onun sırtı ve parmaklarımı geçirdiğim saçları görünüyordu.

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin