Diana Blackwood
Liam'ın yaptığı şakaya kahkaha attığımda Zayn düşmemem için kollarını sıkıca belime sardı, ben de kolumu omuzlarına atarak boynuna sarıldım.
Şu anın içime doldurduğu huzurdan bebeğe yer kalmayacaktı.
Ön bahçedeki masanın etrafındaydık. Saat sanırım üçe geliyor. Gece. Benim meyve suyum dışında masa içki bardaklarıyla ve her türlü yiyecekle dolu. Sandalye getirmeye üşendiğim için Zayn'in kucağındayım. Sustuğumuzda sadece esen rüzgarın güzel uğultusu var ve etrafım güzel insanlarla çevrili. Sevdiğim adamın kolları bedenimde, beni ve yarattığımız miniği koruyor.
Liam birden efkarlanıp kafasını geriye attı. "Zaman çok hızlı geçiyor ya... Sikeyim."
Oluşan sessizlikte herkes düşünceliydi. Benim dışımda. Önümdeki çikolatalı pastadan bir lokma daha aldım. Şişedeki suyu da kafama diktikten sonra az önceki pozisyonuma geri dönüp kolumu Zayn'in omuzlarına atmıştım.
Kafasını göğsüme yaslayıp gözlerini kapattığında diğer kolumu da katarak boynuna sarıldım ve alnını öptüm.
"Zayn ve Diana'nın çocuğu olacağına hala inanamayanlar el kaldırsın."
Harry'nin söylediği bu şeyle beraber masadaki herkes el kaldırdığında Zayn'den ayrılıp güldüm. Zayn de elini kaldırdığında herkes gülmüştü. Kolunu ısırarak elini indirmesini sağladım.
"Velete isim önerileri alalım hadi." diyen Harry'den sonra Liam ilk öneren kişi olmuştu.
"Erkek olursa Liam, kız olursa Payne."
Hepimiz ona göz devirdiğimizde Harry uzanıp yavaşça kafasına vurmuştu.
"Bence," Ariel konuşuyordu. "Ziana. Kıza da uyar, erkeğe de."
Gülümseyip Zayn'e baktığımda boş boş Ariel'e bakıyordu, etkilenmiş gibi görünmüyor.
Harry fikrini söylemezse rahat uyuyamazdı. "Kız olursa Maria, erkek olursa Edward."
Bu sefer Liam, Harry'nin kafasına vurdu. "Meryem Ana'yı mı doğuruyor amına koyayım?"
"Edward iyi ama!" diye bağırarak fikrini savunmaya devam etti.
"Aynen kanka. İkinci çocuğu yaparlarsa da Jacob koyarlar."
"ÇOK GÜZEL!"
Harry'nin Alacakaranlık aşkına hepimiz iğrenerek baktıktan sonra Zayn'den beklemediğim bir atak gelmişti.
"Fikirlerinizi kendi çocuklarınıza saklayabilirsiniz," Yanağını koluma yasladı. "İsmi belli."
"Oha! Ne çabuk? Neye karar verdiğiniz?"
Tam ağzımı açtığım anda Zayn sözümü kesti. "Cinsiyetini öğrendiğimizde söyleriz."
Neden söylemek istemediğini bilmiyordum ama beklemek istiyorsa tabii ki beklerdim.
"Aman be," Liam sahte bir öfkeye büründü. "Ne kıymetli bebeğiniz varmış!"
Zayn'in kaşları çatıldı ve yanağını kolumdan ayırdı. "Senden daha kıymetli olduğuna emin olabilirsin."
"Götüm."
"Liam-"
"Erkek mi olacak, kız mı?"
Harry garip sorularına devam ederek Liam ve Zayn arasındaki kavgayı başlamadan bitirdi. Ariel ellerini birleştirip boğazını temizledi ve entelektüel bir havayla bize küçümseyici bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
Hayran KurguZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]