{DÜZENLENMİŞTİR.}
-
Zain Javadd Malik
"Silahlar nerede amına koyayım?!"
Her şeyin ters gidiyor olması içimdeki öfkeyi büyütürken önümdeki masaya bir tekme geçirdim. Louis koltuğun yanındaki çantayı ayaklarımın önüne fırlattı.
"Bence acele ediyoruz." dedi Harry.
Çantayı açıp silahları kontrol ederken ona bir bakış attım.
"Bence de Zayn. Daha yeni çıktın hapisten. İki dakika nefes aldıktan sonra yapsaydık-"
Çantayı yanıma alıp kapıya doğru ilerledim.
"Gelmek istemiyorsanız bahane üretmeyin. Erkek gibi gelmeyeceğim diyin."
Louis oflayarak ardımdan geldi. "Erkekliğini sikeyim senin kanka."
Bagajı kapattıktan sonra kafasına sağlam bir yumruk geçirdim. Birkaç saniye yerinde kalıp vurduğum yeri ovaladı. Hızlıca plakaları çıkardıktan sonra arabaya binip maskeleri de kontrol ettim.
İşte eğlencem başlıyordu.
Kenar mahallelerin birinde iyi bir satıcı bulmuştum. Ve birazdan amına koyacaktım.
Gaza sonuna kadar yüklenirken müziğin sesini de arttırmıştım. Uçuyordum. Uzun zamandır bunu yapmayı özlemişim.
Hedef noktasına vardığımızda müziğin sesini kısıp yavaşladım. En fazla iki dakikamı alacaktı. Dünyanın en kolay soygunlarından birini yapacaktım.
Maskelerimizi taktıktan sonra Louis çantanın içinden Uzi'mi bana doğru tuttu. Duygulanıp güzel silahımı ellerime aldım.
"Özledin mi beni güzelim?"
Louis kendi silahını da aldıktan sonra sakince hedefe doğru ilerledik. Kapıya geldiğimizde Louis uzanıp kulbu aşağı indirdi.
"Kilitli kanka. Yapacak bir şey yok. Dönüyoruz."
Elimdeki silahın kabzasıyla Louis'e vurduğumu hayal ederek kapının kilidine vurdum.
"Yürü."
"Çok pis orospu çocuğusun."
"Çeneni sikeceğim ama şimdi."
Hafif adımlarla içeriye girdik. Eskiden tanışmışlığımız olan piç köşede oturmuş para sayıyordu. İkisi de farklı taraflarda oturan adamları hazırlıksız yakalanmıştı. Louis onları hallederken piçe doğru gittim.
"Zayn? Çıktın mı hapisten?"
Sikeyim ya. Maske hiç mi işe yaramıyor gerçekten?
Maskeyi çıkarıp uzattığı elini sıktım.
"En kısa zamanda tekrar girmeyi düşünüyorum."
Piçle sohbet ederken Louis'nin sesini duydum. "Soygun yapacağız amına koyayım senin!"
Uzi'yi piçe doğrulttum. "Kasa nerede?"
"Bütün param bu." dedi arkasında bıraktığı paraları göstererek.
Ben de hiç adam öldürmedim zaten.
"Kasa nerede?"
"Zayn seninle güzel bir geçmişimiz var-"
"Geçmişini de geleceğini de-"
Ön kapının patlamasıyla hepimiz o tarafa döndük. Polis geldiyse sıçtım demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
أدب الهواةZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]