$ back to summer '09 $

4.2K 200 133
                                    

Diana Blackwood

"Sevişmek ne demek Zayn?"

Sesini inceltip aksanımı taklit ederek konuştuğunda yüzümü yastığa gömdüm. Uyandığımdan beri dalga geçiyordu. Ve ben yine dün ne olduğunu hatırlamıyordum.

Yanıma uzanıp yüzümü kaldırmaya çalıştığında elini ittirdim. "Siktir git Zayn!"

"Gidersem gelmem ama?"

"Cehenneme git!"

Bir süre sessiz ve hareketsiz durduğunda göz ucuyla ona baktım çaktırmadan. En sonunda bileğimi tutup beni göğsüne doğru çektiğinde direnmeye çalışmıştım ama bana göre fazla güçlüydü.

"Bırak beni!" diye altında debelenmeye devam ettim.

Ona pek etki edemiyordum. Ellerimi sıkıca tutarak yatağa bastırıyordu. Aletine tekme atmayı planladığımda da bunu anlamış ve engel olmuştu. Yüzüme doğru yaklaştığında kafamı sağa sola çevirip beni öpmesine engel olmaya çalıştım. Yapamayınca alt dudağını sertçe ısırdım. Küfür ederek beni serbest bıraktı ve üzerimden çekildi.

Sağ elini dudağından çektiğinde kanadığını görünce endişeyle doğruldum.

"İyi misin?"

Elindeki kana bakıp omuz silkti. "Bıçaklandığım da olmuştu. Sıkıntı yok."

"Acıyor mu?"

Sırıtıp beni kalçalarımdan tutarak üzerine çekti. "Öpersen geçer."

Isırdığım yeri hafifçe öptüm ve kollarımı bedenine sardım.

"Denize gitmek ister misin?"

Heyecanla gülümseyerek doğruldum. "Gerçekten mi? Uzun zamandır gitmiyorum Zayn! Evet."

"Çocuklar da gelecek. Fikir onlardan çıktı zaten."

"Çok eğleneceğiz! Su savaşı yapar mıyız?"

"İstiyorsan yaparız."

Ellerimi çırpıp üzerinden kalktım ve dolaba ulaştım. Zayn'den ilk çarptığım paralarla iyi ki güzel bir bikini almıştım. Bugünün geleceğini biliyordum. Sikeyim.

"Eksiğin var mı?" diye sordu o da deniz şortunu çıkarırken.

"Yok."

İki saniye içinde üzerini giyinip yanağımı öptükten sonra aşağı indi. İşinin bu kadar kolay olması kesinlikle beni sinir etmişti. Erkekler için her şey kolaydı zaten.

Siyah bikinimi giyindikten sonra üzerime pareomu da geçirdim ve plaj çantasını da hazırladıktan sonra aşağıya indim. Herkes hazırdı ve salonda oturmuş, ciddiyetle silah muhabbeti yapıyorlardı. Zayn telefonundan bir silah resmini gösterip özelliklerini anlatmaya başlarken yanlarına yaklaştığımda herkes bana döndü.

Mutfaktan elma alıp karnımı tok tutması için yemeye başladım. "Gitmiyor muyuz?"

Harry'nin evde olmadığını biraz geç anlasam da geri kalanların kıyafetleri yüzünden geleceklerini fark etmiştim. Sorumun üzerine herkes ayaklandı.

"Ariel ve Hailey gelecek mi?"

Onları seviyordum. Aynı ortamda olmak eğlenceliydi. Zayn, Hailey'i pek sevmiyordu gerçi ama benim için sıkıntı değildi. Sanırım Liam'ı süründürdüğü için arkadaşlık içgüdüsüyle Hailey'i istemiyordu. Bunu daha sonra ona sorabilirim.

"Geliyorlar."

Plaja vardığımızda oturacak güzel bir yer bulup şezlongları birbirlerine yaklaştırdık. Hava çok güzeldi ve yanımda sevdiğim insanlar vardı. Daha ne isteyebilirim? İyi ki soygun yapmaya karar vermişim.

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin