+100 vote & yorum
Diana Blackwood
Banyonun kapısını bir kez daha yumrukladım.
"Zayn! Hızlı olsana! Sıkıldım."
Harry ve Liam ile havuza gideceğiz. Üzerimde bikinim ve pareomla oturmuş neredeyse yarım saattir Zayn'in banyodan çıkmasını bekliyorum.
Bu kadar uzun süredir ne yaptığı hakkında bir fikrim yok. Ama biraz daha içeride kalırsa her an baskın yapabilirim.
"Sen çık. Beş dakikaya yanındaydım."
Omuz silkip odayı terk ettim. Daha kıyafetini bulup üzerini giyinecek ve saçını falan yapacaktı. Kim havuza giderken saçını yapar ki? En az bir saat daha buradaydık. Kocaman otelde kapana kısılmış gibi hissediyorum.
Bu katta olan herkes ben odadan çıkınca konuşmayı kesip ciddileşti. Böyle yapmaları hoşuma gitmiyordu açıkçası. Zayn patronlarıydı ve onu görünce dik durmaları falan normaldi ama benim yanımda böyle olmalarına gerek yoktu. Kafalarına sıkacak değilim. (!)
Birkaç kişinin etrafında ayakta durduğu koltukların olduğu yere geçtim ve oflayarak saate baktıktan sonra telefonumu masaya, kendimi de koltuğa bıraktım. Koltuğun diğer ucunda oturan adam tam kalkacakken durdurup oturabileceğini söyledim.
Duvara asılı televizyondaki reklamları bir süre izledim. Sonra sıkılıp yanımda oturan kişiye döndüm.
"Adın ne?"
"Benim mi?"
Neden şaşırdı ki?
"Evet?
"Isaac."
"Benimle parmak savaşı yapar mısın Isaac? Çok sıkıldım."
Ciddi olup olmadığımı kontrol etti. "Ama Bay Malik-"
Neden her şeyi Zayn'e bağlıyorlar? Sadece parmak savaşı yapacağız!
"Zayn'le ne ilgisi var? Hadi."
Uzattığım elimi tuttu ve onunla Zayn çıkana kadar parmak savaşı yaptık. Eğlenceliydi. Her seferinde kazanmama izin vermişti. Sanırım Zayn'e onu öldürmesini söylememem için yaptı.
Onunla savaşırken Elijah ve Ismael bir şeye kahkaha atarak asansörden çıktılar ve bizim olduğumuz yere doğru yürüdüler.
"Neye gülüyorsunuz?" diye seslendim.
Oteldeki herkesten daha rahatlardı. Zayn herkese karşı eşit derecede acımasız olsa da kimlere daha çok değer verdiğini açıkça belli etmekten çekinmiyordu.
"Ismael tam bir salak." diyen Elijah halimi görünce kaşlarını yukarıya kaldırdı. "Denize mi gidiyorsunuz?"
"Kapalı havuz."
"Bay Malik de geliyor mu?"
"Tabii ki."
"İyi eğlenceler." dedi Ismael. O sırada aklıma bir fikir geldi.
Isaac'i yenmeye çalışırken ikisine de birkaç saniyeliğine baktım. "Siz de gelsenize."
İkisi de alayla gülüp ciddi olduğumu fark edince şaşırdılar.
"Bay Malik'in izin vereceğini sanmıyorum."
"Çok kasıyorsunuz... Biraz eğlenmeye ihtiyacınız var. Gelmek istiyorsanız Zayn'i ikna ederim."
Dediklerimi ciddiye almakta zorlanmaya devam eden Ismael, "Gerçekten mi?" diye sordu.
"Evet?"
"Olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
Hayran KurguZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]