Diana Blackwood
Harry'nin yaptığı kurabiyelerden birini alıp mutfaktan kaçtım. Arkamdan sövüşünü duymuştum. Keyfim yerine gelirken televizyonu açıp kendimi koltuğa attım.
O sırada kapı birden açıldı. İçeri giren Zayn'in üzerindeki kanı gördüğümde hızla ayağa kalktım.
"Zayn?"
Kimseyi siklemeden koşar adımlarla yukarı çıktığında arkasından gittim. Odasına girdiğimizde tişörtü üzerinden çıkarıp yere fırlattı.
"Bu ne?" dedim tişörtü göstererek.
"Kan."
"Onu görüyorum. Ne yaptın?"
Omuz silkip dolaptan temiz bir tişört alıp üzerine geçirdi. "Hoşuma gitmiyordu."
"Öldürdün mü?" derken sesim titremişti.
Bunu nasıl normal bir şeymiş gibi sorabilirdim ki?
"Yanlışlıkla."
Soğukkanlılıkla söylediği bu cümle bütün vücudumun kaskatı kesilmesine neden oldu. Nasıl bu kadar rahat söylüyor?
"Kimdi?"
"Yokluğunu hissetmeyeceğim biri."
Sorularımın devamı geleceğini bildiğinden hızla odadan çıkıp aşağı indi. Yerdeki kanlı tişörtü kaldırıp ben de aşağı indiğimde öfkeden kuduran Louis ile karşılaşmıştım.
Sabah dört gibi Zayn'le birlikte aceleyle evden çıkmışlardı. Zayn'den sonra gelişi öldürdüğü her kimse arkasını topladığı anlamına geliyordu.
Yaptıklarını nasıl gizlediklerini veya yakalanmadıklarını bilmiyorum. Ve Zayn, yaptığı bu kadar çok bok varken siber yüzünden hapse atılmıştı.
Louis, Zayn'e doğru bağırırken içeri Liam girmiş ve benim gibi, ne olduğunu çözmeye çalışmıştı.
"Sence de abartmamış mısın bu sefer?"
"Kes sesini amına koyayım. Bir de seninle uğraşamam."
Louis sabır diler gibi bir iç çekti. Bu sırada Zayn koltuğa yayılmış, nerf silahıyla ilgileniyordu.
"Bundan zevk alıyorsun değil mi?"
"Fazla bile yaşadı orospu çocuğu. Öldürmeden önce daha fazla sikseydim keşke."
Louis yaklaşıp elindeki silahı aldı ve yere fırlattı. Bu sırada silahı almak için Zayn de ayaklanmıştı, Louis onu tuttu.
"Öldürmedin ki Zayn. Yaptığın şey işkenceydi. Duydun mu? İşkence. Ne kullandın?"
"Bir şey kullanmadım."
"Bu türden boklar yediğinde bir şey kullanmış oluyorsun. Yalan söyleme Zayn."
"Meth."
"Aferin amına koyayım. Ne zaman kullansan aynı bokun yaşandığının farkındasın, değil mi? Şizofren bir orospu çocuğuna dönüşüyorsun."
Zayn onu yakalarından tutup suratına yaklaştı. "Sonunun öyle olmasını istemiyorsun sus."
Louis tam konuşacakken onu geriye doğru ittirdi ve ceketini alıp kapıya doğru yöneldi. Arkasından gidiyordum ki dönüp işaret parmağını tehdit eder gibi bize doğrulttu.
"Peşimden geleni sikerim," dedikten sonra bana baktı. "Sen de dahil."
Kapıyı çarpıp çıktığında Louis oflayarak kendini koltuğa attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]