Geçen bölüm düğün kısmını birkaç kişi anlamamış, hemen el atıyorum olaya.
Sadece gelecekten ufak bir kesitti.
Ve duygularınızın anasını ağlatıp kafanızı karıştırmışım mission completed xğsösğxmdüwözğdöeğ
Kaldığımız yerden devam ediyoruz 🔥
Hands down
Diana Blackwood
Rahatsızca kıpırdanıp arkamı döndüm ve bu soğuk gecede bedenime yaslanmış sıcaklığa sıkıca sarıldım. Kafamı sıcak bir yere yerleştirdikten sonra hissettiğim şey resmen etrafımı kaplamıştı. Sıcaklığın tadını çıkarmak adına uyumaya devam ederken bir süre sonra pozisyonumu değiştirmek adına kafamı kaldırdım. Yanağımı sıyıran sert şeyler canımı yakıp beni rahatsız edince geriye çekildim ama etrafımdaki her neyse pek izin vermemişti.
Zor da olsa bilincim açıldığında bunun bir erkek bedeni olduğunu fark ettiğim an bütün duyularımı harekete geçirip tam anlamıyla çırpındım. Kafamı boynuna bastırdığında derin bir nefes alınca her şeyi tam kavrayabilmiştim. Vanilyaya benzer bu koku sadece bir kişiye ait olabilirdi. Zayn'e.
"Zayn!" diye çığlık attığımda o olduğunu fark ettiğimi anlayarak bedenimi serbest bıraktı. Yatakta oturur pozisyona geçip örtüyü üzerime çektim ve ne yaptığını sorar gibi suratına baktım. Üzerimde iç çamaşırım vardı amına koyayım. Kendi evimde bile huzur bulamıyordum.
"Nasıl girdin? Ve neden buradasın?" dedim yorgunlukla.
Karanlığa alıştığımda vücudundaki dövmeler kendini belli etmeye başlamıştı. Sonra onun da sadece baksırıyla uzandığını fark ettim, yerdeki kıyafetleri de dikkatimi çekmeyi başarmıştı.
"Özledim."
Yüzsüz müydü?
Söylediği şeyi duymamış gibi yaptıktan sonra üzerime hemen saten geceliklerimden birini geçirip odadan çıktım, arkamdan geleceğini biliyordum. Beni bu saatte uyandırmamalıydı. Çok fena acıkmıştım.
Kendime bir sandviç hazırlarken mutfağa girip büyük masanın etrafındaki sandalyelerden birine oturdu. Açlıktan gebersin, diye düşündüm ilk önce. Sonra içimdeki insanı susturamayıp ona da aynı şekilde bir sandviç hazırladım ve önüne bırakıp yanındaki sandalyeye oturdum. Aynı anda yemeye başladığımızda bu süre boyunca dövmeli ellerini izlemiştim.
"Neden geldiğini sormuştum?"
Bir bardak su içip ağzını sildi ve sandviçin geri kalan kısmını bıraktı.
"Balkonun kapısını kapatmayı unutuyorsun. Ben kapattım. Gelmişken seni görmek istedim."
İştahım yok olduğunda ellerimi saçlarıma geçirip büyük bir yorgunlukla iç çektim.
"Soyunup yatağıma girerek mi beni görmek istedin Zayn?"
Telefonundan saate baktı. "Saat dört oldu. Aralıksız uyuyabildin. Benim yüzümden olduğunu düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]