"Korkularında boğulduğunu biliyorum.
Senin için burada olduğumu ve her gece yanı başında olacağımı zaten söylemiştim.Sevdiğin kişiye ağlayabileceğini,
Her zaman içini dökebileceğini
Kibar olabileceğini bildiğin halde,Neden sevdiğin kişiden saklandığını,
Ona gözlerini yumduğunu
Ve her şeyi batırıp yalan söylediğini bilmiyorum. "Diana Blackwood
Gülmemek için kendimi zor tutuyorum ama nereye kadar dayanabileceğimi bilmiyorum. Kendimi biraz daha sıkarsam doğuracağım.
Dün elmacık kemiğinde sadece ufak bir kızarıklıkla evden gitmişti. Şimdi ise gördüğüm manzarayı benzettiğim bir şey kesinlikle var ve bu benzetmeyi yapmak istemiyoruum ama - sikerler yapacağım!
Gözlerinizin önüne bir kare getirin. Basit bir kare. Aynı mahallede birkaç tane köpek var, şimdilik dört diye hayal edelim. Ve sürekli yer kavgası yapıp durduk yerde birden kavga etmeye başlarlar. Sürekli didişirler ve sürekli birbirlerini ısırmaya çalışırlar. Ama her seferinde dördü de mahalleyi kazanamayınca usulca köşelerine çekilirler.
İşte, şu an köşeye çekildikleri sahne karşımda.
Zayn dik oturmuş, dudaklarının arasındaki sigarayla hala Harry'i öldürecekmiş gibi bakıyor, elmacık kemiğindeki kızarıklık morluğa dönüşmüş ve alt dudağında yara var.
Liam, Louis'le aynı koltukta, kollarını bağlamış ve kafasını geriye atmış, sanırım uyuyor. Dün gece kafasını duvara vurduğunu söylediler.
Liam'ın yanında oturan Louis böbreğine Zayn'den fena bir darbe almış, acı içinde ama şu anki durumdan zevk alıyor.
Harry ise elinde çilekli sütü, dudaklarının arasında Zayn'in aksine pipet var, gözü morarmış, kaşı yarılmış ve masum masum Zayn'e bakıyor.
Alt dudağımı sertçe ısırıp kahkahamı içimde tutmaya çalışmaya devam edecekken Louis doğrulup Liam'a sert bir tokat attı. "Öldün mü lan?"
Liam anında doğrulup yanağını tuttu. "Kontrol etme şeklini sikeyim senin!"
"Diana?" Harry bana seslendiğinde ona döndüm. "Zayn kaşarına söyle, bana öyle bakmasın."
Gülme Diana. Söyleyemedim çünkü ağzımı açtığım an kahkaha atacaktım.
"Bakacağım amcık."
"Dün gecenin yarası mı kanka?"
Zayn sigarasını söndürdü. "Dün geceden bahsetmeye yüzün var mı? Tek kişiye üç kişiydiniz. Adam olsaydınız tek tek gelirdiniz. Aynı anda dalmanıza rağmen dayak yediniz. Utanın."
"O kadar para verdim amına koyayım. Niye utanayım?"
"Üzerime bahis mi oynadınız orospu çocukları?"
"Orospu çocukluğu yapmasaydın o zaman."
Zayn burnundan soludu. "Ne yaptığım hakkında bir daha yorum yapanı sikerim. Diana söyleyeceğini söyledi, size bok yemek düşer."
Ortam biraz ciddileşince kahkaha atasım kaçtı.
"Sen siktir olup gittiğinde bok yemek yerine kıza sahip çıkan kişi biziz."
Zayn ayağa kalktı. "O kendisine sahip çıkabilecek bir kadın. Boş yapma, kes çeneni."
Louis ağzını açtığında ayağa kalkıp onu ve Harry'i susturdum. "Tamam. Yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]