$ bring your daughter day $

1.4K 127 76
                                    

Zain Javadd Malik

"Otele götürmek istediğinden emin misin?"

Kafamı sallayıp elinin üzerini öptüm. "Kızını İşe Götürme Günü bugün. İstemesem de götürmem gerekiyor. Kurallar böyle."

Öptüğüm elini yanağıma koyarken gülmüştü. "Otelde böyle bir günün kutlandığından haberim yoktu."

"Az önce karar verdim çünkü."

Daha sesli güldüğünde yüzünü hayranlıkla izlemiştim. Siktir, gülüşüne tahrik olmuş olamazdım. Bakışlarım saliselik kotumun önüne kaydı. Tamam, güvendeyim.

Emniyet kemerini söküp bana doğru uzandığında ben de aynısını yaptım. Dudaklarımız buluştuğu anda alt dudağını dişlemiştim. Hemen şu an ikinciyi yapabilirdim.

Geri çekilmeye çalıştığında onu belinden kendime bastırdım.

"Zayn..." Omuzlarımdan ittirdiğinde ayrılmıştık.

"Az önce bugünü ayrıca Sevgilini İşe Getirme Günü ilan ettim."

Burnunu benimkine sürttü. "Ariel bekliyor sevgilim. Leia'nın doğum gününden beri görüşmedik. Partiyi ayarlamada çok yardım etti. Ona hediye aldım, vermem gerekiyor."

"Bana da vermen gerekiyor."

Karnıma vurup Leia'ya döndü. "Anneciğim?"

Leia elindeki oyuncağı unutup annesine baktı. Diana'ya bakışlarını bazen kıskanıyordum. Kimsenin ona bu şekilde bakmasına izin vermezdim ama bir yaşına yeni girmiş velet en az benim kadar aşkla bakıyordu.

Birkaç hafta önce kendi aramızda bir kutlama yapmıştık. Bol bol fotoğraf çekildiğimiz ve eğlendiğimiz bir gece oldu.

Ariel'in suratını ona özel aldığım şeftalili pastanın içine gömmüştüm. Bana beni öldürecek gibi bakması hoşuma gidiyordu. Küçük bir cupcake tarafından tehdit edilmek de.

Partiyi Aurora için hazırlamış olmamıza rağmen zeki kızım yarım saat içinde uyuyup hiçbirimizi siklememişti. Pasta yiyip bolca içmiştik, klasik bir geceydi.

Tabii herkes gittikten sonra odasına çıktığımda biraz duygusallaşmıştım. Benlik değildi böyle şeyler, o yüzden ne yapacağımı bilemeyip büyük beşiğinde yanına kıvrılmıştım. Yüzünü severken tam bir yıl önce hissettiklerimi hissetmiştim.

Sonra Diana'nın çok hızlı büyüdüğü için ağlamalarını dinlemiştim bütün gece. Ben de aynı şekilde hissediyordum ama belli etmedim.

Göbek bağını kestikleri anı hatırlıyordum, onu Diana'dan koparıp kucağıma bırakmışlardı. Gördüğüm en güzel bebek olduğunu düşünmüştüm ama şimdiki haline bakınca o haline sadece sevimli diyebilirdim. Büyüdükçe güzelleşiyordu, yeterince güzel değilmiş gibi.

Gözlerini bile açamıyordu, suratı avucumun yarısı kadardı. Şimdi ise etrafta koşturuyor, dediklerimi anlıyor, çoğu zaman cevap vermenin bir yolunu buluyordu.

O günden bu yana değişmeyen tek şey vardı. Diana'yla olan fiziksel bağını kestikleri anda bana bağlanmış gibi hissetmiştim. Hala aynısını hissediyordum.

O gün her ne kadar inanmak hala zor geliyor olsa da şimdi baba olmak ölesiye sevdiğim bir şeydi. Bana seslendiğinde karnımda kelebekler uçuşuyordu.

Diana uzanıp onu iyice öpüp kokladıktan sonra bana tekrar öpücük verdi ve eli kapıya gitti.

"Akşam belki otele gelirim," diye haber verdi. "Dikkatli olun."

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin