$ home alone with her $

4.1K 224 249
                                    

Diana Blackwood

Zayn yaptığı krepleri tavada çevirmeye çalışırken tezgaha fırlattığında yüksek sesli bir kahkaha attım. Önüme düşen saçımı ellerim unlu olduğu için bileğimle geriye atarak gülüşüme devam ettiğimde Zayn hayalkırıklığıyla kendinden oldukça uzakta olan krep parçasına baktı.

Uzanıp burnuna dokundum ve burnunun ucunun beyaza dönüşüne daha çok güldüm. Garip bir bakış attıktan sonra eliyle burnunu sildi ve garip krep parçasını tezgahtan alıp çöpe fırlattı. "Siktiğim krep."

"Gerçekten, siktiğin krep."

Bakışları sertçe bana döndüğünde gülmemek için alt dudağımı ısırıp kendimi zorlayarak ona baktım. Gülme Diana. Çok sert bakıyor.

"Diana."

"Zayn?"

Yoğurduğum bol unlu hamuru gösterdi çenesiyle. "Bomba hazırla dememiştim. Hamur yapman gerekiyordu."

Orta parmağımı gösterdiğimde bileğimi tutmaya çalıştığında suratına bir avuç un attım. Burnuna kaçan birkaç parça sayesinde öksürürken haline fazlasıyla gülmüştüm. Tabii, o da bundan geri kalmayıp hemen toparlanmış ve büyük elleriyle her tarafımı un etmişti. Ben en azından sadece onun yüzünü kirletmiştim ama şimdi saçımın tamamı bembeyazdı.

"Ya of Zayn! Daha yeni banyo yapmıştım."

Dil çıkardığında tam koluna yumruk atacakken iki bileğimi de tutup tamamen kendine çevirdi. İki elimi bileklerimden tek eliyle tutarak kafamın üstündeki dolaba yasladı. Yüzünü diğer koluna sildikten sonra benimkine yaklaştırdı. Anlamsız bir şekilde kalp atışlarım hızlanmıştı. Şu an neden bu pozisyondayız amına koyayım?

Dudaklarıma doğru yaklaşırken aletine tekme geçirmeyi düşünüyorum ama kafasını çevirip yanağımı öptükten sonra beni serbest bıraktı.

Yersiz öpücüğü beni yeterince etkilememiş gibi üzerine göz kırptığında salona giderken kıçına vurdum. Mutfaktaki işlerimi bitirdikten sonra yukarı çıkıp güzelce banyo yapmış ve bütün unlardan kurtulmuştum. Saçlarımı kurulayıp, üzerime geniş ve rahat bir şeyler geçirip aşağı indim.

Zain Javadd Malik

Mutfakta yaptığım şeyden sonra beni fena döver diye düşünmüştüm ama hiçbir tepki vermemişti. Aslında öpüşsek de kötü olmazdı. İyi kız. Daha kötüleriyle öpüştüm.

Yüzümü yıkayıp PlayStation'ı açtım ve sikik oyunlardan birini oynamaya başladım. Bu sırada Diana da salona inmişti. Giydiği kısa gri elbise birkaç dakikalığına gözümü aldığında oyunda öldürülmüştüm. Ekrana bakıp kahkaha attı. Masadan telefonunu alıp yanıma geçtiğinde oyunu tekrar başlattım.

"Gözlerini benden alamıyorsun Javadd."

Ekrana bakarken derin bir nefes aldım. "Bana Javadd deme."

İş yaptığım insanlar bana Javadd derdi. Diana değil.

"Tamam Javadd. Sen nasıl istersen."

Javadd'ını sikeyim.

Ben oyuna dalıp onun varlığını bile unuttuktan yarım saat sonra zırlamaya başlamıştı bile. "Saatlerdir aynı şeyi oynuyorsun. Sıkılmadın mı?"

Oyunu yine yeniden başlatıp bacaklarımı iki yana açarak uzattım ve iyice yayıldım. Kucağına koyduğum ayağımı sertçe ittirdiğinde ona ters ters baktım. Ne oluyor amına koyayım? Ölür mü bacağım üzerinde kalsa?

Sinir olsun diye tekrar ayağımı üzerine sertçe bıraktım. Ofladı. Sırıtışıma engel olamıyorum, sikeyim ve hiçbir şey içmedim.

"Bana da yer bıraksana."

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin