$ love made him crazy $

2.7K 176 328
                                    

Diana Blackwood

Arkamdaki yastığı düzeltip ayakta Harry'e taktik veren sevgilimi izlemeye devam ettim.

Çocuklardayız. PlayStation turnuvası yapıyorlar. Şaka değil. Gayet ciddiler.

Ben evde çok sıkıldığım için öylesine oturmaya gelmiştik ama birden konu futboldan açıldı. Birbirleriyle iddialaştılar. Sonrası malum.

Şu an Harry ve Louis yarı final maçı yapıyorlar. Kazanan Zayn'le oynayacak. Zayn'in desteklediği kişinin Harry oluşu ve taktik verişi kimin kazanacağını benim için belli etmişti.

Louis uzaktan kaleye doğru şut çektiğinde düğmeye fazla uzun süre basmıştı, top kaleye bile değmedi. Harry ve Zayn'in kahkahasını duydum.

Zayn, Harry'nin tarafında, koltuğun yan kısmına otururken hala gülüyordu. "Ananın amına gitti top kanka."

"Annemi karıştırma orospu çocuğu!"

"Siktir git."

Sürekli küfür edişlerinden artık midemiz bulanmaya başladığında Ariel'le bakıştık. Telepatik yollarla daha sonra bunun için onlara kızacağımız hakkında anlaşmıştık.

Harry gol attığında Zayn'le birlikte sevindiler. Louis onlara öfkeyle baktı.

"Sen niye Harry'i destekliyorsun amına koyayım?!"

"Zor rakip istiyorum. Sen çok kolay geliyorsun."

"Şerefsiz."

Harry birkaç dakika sonra kazandığında Louis oyun kolunu söverek bırakmış ve yukarı çıkmıştı, Ariel de arkasından gitti. İçeri giren Liam kimin kazandığını görünce keyifle yerine oturdu.

"Kıvırcık, babacığa karşı. Güzel porno. Hızlı boşalırım ben buna."

Zayn, Louis'in az önce oturduğu yere geçmeden önce masadaki çerezlerden birkaç tane ağzına attı ve mutlu bir şekilde kolu alıp oturdu.

"Bol şans kanka." diyerek Zayn'e bakan Liam'dı.

"Şansım orada," Zayn çenesiyle beni işaret ettikten sonra bacağına vurdu. "Gel."

Yüzümdeki huysuz ifade anında kaybolurken gülümseyerek kalktım ve bir bacağına yan şekilde oturup kollarımı boynuna sararak bedenine yaslandım. O da beni kollarının arasına alarak iki eliyle oyun kolunu tutmaya devam etmişti. Kollarının oluşturduğu çemberin içindeydim.

"Şans öpücüğü?" dediğimde dudaklarını bana uzattı.

Sonra eğilip büyük karnıma üst üste birkaç öpücük bırakmıştı.

Eriyor gibi bir ses çıkardıktan sonra elimle sakalını okşayıp yanağını öptüm. Maç başlamıştı. Oyunla ilgilenmiyordum, kucağında olmanın verdiği rahatlık vardı üzerimde. Karnım biraz rahatsız ediyordu ama sorun değil.

Artık neredeyse yolun sonundayız. Zayn'in doğum için ayarladığı doktor her an doğum yapabileceğimi söyledi. Zaten Leia'nın bizi bekleteceğini sanmıyorum. Bir an önce oradan çıkmak istiyormuş gibi davranıyor her zaman.

Hala kendimi hazır hissettiğim söylenemez. Ama bir şeyleri aştığımı düşünüyorum sonunda. Deli gibi korktuğum doğru. Ama artık acı çekmekten değil de bir şeylerin ters gitmesi ve Leia'ya bir şey olmasından.

Zayn gol kaçırdığında küfür edeceğini bildiğimden o henüz tek kelime etmeden avcumla ağzını kapattım. "Çok ayıp."

Elimi çekmem için avcumu yaladığında yanaklarını daha çok sıktım.

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin