Diana Blackwood
Göğsü hızla inip kalkarken yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Kafasını bana çevirdiğinde ben de gülümsedim ve sakinleşmek adına bir nefes aldım. Beni kontrol ettikten sonra bakışlarını tekrar tavana çevirmişti. Oturur pozisyona geçip saçlarımı dağınık bir topuz yaparak topladım ve yerdeki bol, beyaz tişörtünü alıp üzerime geçirdikten sonra ayağa kalktım.
Günlerdir gözüme kestirdiğim kartlara doğru gittim ve enerjiyle geri dönüp yatağa atladım. Tepkisiz ve hareketsiz bir şekilde beni izliyordu.
"Oynayalım hadi."
Ciddi olamazsın der gibi suratıma baktığında elinden tutup dik oturmasını sağlamaya çalıştım.
"Nefes almama izin verir misin?"
"Kart oynamak istiyorum."
"Birazdan oynarız."
"Bırakırsam uyursun."
"Uyumak için söyledim zaten."
"Sürekli uyuyorsun Zayn. Kalk ve benimle kart oyna."
Oturmak yerine başının altına bir tane daha yastık çekti ve kartları görebilir hale geldi. Gülümseyerek bağdaş kurup kartları karıştırdım ve sırayla dağıttım.
"Şans öpücüğü!" diyerek dudaklarına uzandığımda başını hafifçe kaldırıp onu öpmeme yardımcı olmuştu.
İlk turda iyi iş çıkarıp onu yenmiştim fakat bunu üzerine Zayn aralıksız beş kere kazandığında isyan ederek kartları her tarafa fırlattım ve yatağa vurdum.
"Hile yapıyorsun!"
Keyifle güldü. "Ne yaptım?"
"Çıplak oynadın. Bu hile sayılır. Dikkatim dağıldı."
Kollarımı bağlayıp dudak büzdüğümde gülümseyerek kalktı ve kollarını etrafıma sarıp dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Geriye yaslanıp beni de üzerine çektiğinde neredeyse çığlık atarak göğsüne düşmüştüm. Biraz gıdıklayıp öptükten sonra neşem yerine gelmişti. Kafamı omzuna yerleştirip boynuna sıkıca sarıldım ve bir süre böyle bekledik.
Hayattan daha fazla ne isteyebilirim ki? Delicesine içip uyuyakaldığımız gecenin ardından güne mükemmel bir seksle başlamak ve dünyanın en güzel adamının kollarımda olması beni mutlu ediyor.
Yukarı kata kadar sesini duyurabilmeyi başaran Harry ile kollarından ayrıldım. Kapıyı açıp daha rahat iletişim kurabilmek adına sadece kafamı çıkardım. "Efendim?"
"Tabu oynayacağız. Gel istiyorsan."
"On dakika bekleyin!"
"Anlaşıldı!"
Kapıyı kapatıp ışık hızıyla iç çamaşırımı üzerime geçirdim. Sonra da beni izleyen Zayn'e elimi uzattım. Oflayarak elimi tutup kalktı ve yerdeki baksırını ve eşofmanını giyinip odadan çıktı. Etrafa saçılmış kartları, çarşafı ve yerde parlayan ambalaj parçalarını toparlayıp ardından salona indim.
Heyecanla Zayn'in oturduğu koltuğa oturduğumda Louis gözlerini ovuşturup esnedi. Bunu gören Harry kahkaha attı. "İnsanlar bu saatte zor uyanıyor, siz ikiniz çoktan uyanıp seks bile yaptınız. Tebrik ediyorum. İnanılmaz enerji."
Alkışladığında Zayn orta parmağını gösterirken ben şüpheyle gözlerimi kıstım. "Seks yaptığımızı nereden biliyorsun?"
"Odanıza gizli kamera yerleştirdim. Her gece sizi izliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanfictionZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]