⭐⭐⭐
Diana Blackwood
Paraları sakladıkları bölüme ilerlemek üzereyken Zayn kolumu tuttu.
"Sekiz adam saydım. Üçü silahlı. Arkamda kal." diye uyardı.
Onu onaylayıp silahımı doğrulttum ve yavaşça içeri girip etrafta dolanmaya başladık. Girer girmez Zayn arkası dönük ve silahsız iki kişi vurmuştu. Sonra diğerleriyle uğraşmaya başlayınca az önce bacağına sıktığımız adamın yerini itiraf ettiği çekmeceye yöneldim.
Gülümseyerek çekmeceyi açtığımda kesinlikle dünyanın en güzel görüntüsüyle karşı karşıyaydım. Para bekliyordum, dört kalıp altın bulmuştum.
Tam gülerek Zayn'e haber vermek için döndüğüm sırada alnımın ortasına nişan alınmış bir silahla burun buruna geldim. Ekibin geri kalanına göre yaşlı olduğu belli olan adam silahı biraz daha bana yaklaştırdığında ellerimin titremeye başladığını hissettim. Yanlışlıkla tetiğe değse bile ölecektim. Ölecektim.
"Aradığını buldun mu ufaklık?"
İğrenç bir şekilde gülüp silahı çenemin altına koydu ve yüzüme doğru yaklaştı.
"Javadd sana ne kadar veriyorsa, on katını verebilirim tatlım," dedikten sonra silahı beline yerleştirdi. "Ve on kat daha iyi beceririm. Ne dersin?"
Nefes almak bile zor gelmeye başladığında piç birden önümden çekilmişti. Zayn onu tek hamlede yere yatırıp üzerine çıktığında hala hareket edemiyordum. Suratına durmadan yumruklarını indirdi ve bunu yaparken durmadan küfür etti. Adamın yüzü tamamen kanla kaplandığında yanına gidip Zayn'i durdurmaya çalıştım. Pek etkili olmamıştı. Gözü dönmüştü ve vuruşu öyle sertti ki, öldüreceğini sanmıştım.
Zayn belinden bıçağını çıkardıktan sonra tek eliyle boynunu sımsıkı tuttu ve kan dolu yüzüne yaklaştı. "Elin mi, bacağın mı?"
Sorusunun üzerine ondan birkaç adım uzaklaştım. Bunu izlemek istemediğimden eminim.
Adam biraz zor da olsa nefes alıp konuşmaya çalıştı. "Bacağım." diye mırıldandığını duymuştum.
Zayn'i tanıyordum. Eğer adam bacağını kurtarmak istiyorsa, ilk önce bacağını kaybedecekti.
Tam düşündüğüm gibi yapıp bıçağı adamın sol bacağına sapladığında mide bulantıma engel olamadım. Adamın acısını sesli bir şekilde dışarı vuracak kadar bile gücü kalmamıştı ve bunu sadece yumruklayarak yapmış olması beni korkutuyordu.
"Zayn! Lütfen gidelim!" diye yalvardım. Daha fazla burada kalıp insanlara acı çektirmesini izlemek istemiyordum.
"Dışarı çık Diana." dedi sakinlikle.
"Hayır!"
Bana 'sen bilirsin' der gibi bir bakış attıktan sonra adamı kaldırıp duvara yasladı. Bıçağı adamın bacağından çektiğinde bıçakla birlikte fazlaca kan da bacağından ayrılmıştı.
"Seni öldürmeyeceğim," dedi Zayn tek eliyle adamın ayakta durmasını sağlarken. "Bir mesaj göndermeni istiyorum."
Bıçağı az önce sapladığı yere geri soktuğunda adam acı bir çığlık atarken ellerimle ağzımı kapatmıştım. Tanrım lütfen bizi affet.
"Öldür beni." dedi adam zorlukla. Sesi neredeyse hiç çıkmamıştı.
Zayn bıçağı olduğu yerden çekip beni gösterdi. "Bu kızı görüyor musun?"
Adam cevap vermediğinde bıçağı tekrar aynı yere sapladı. Adam ağlayarak beni gördüğünü onayladığında ben de sessizce ağlamaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
Hayran KurguZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]