$ wrap round my finger $

1.8K 156 192
                                    

Diana Blackwood

Durmadan çalan zil yüzünden zaten en fazla dört saatlik olan uykumdan uyanmıştım. Gözlerimi açabildikten sonra çalmaya devam ettiğini fark ettiğimde kollarımı açarak geriye doğru esnedim ve örtüyü iyice göğüslerime çekip yan döndüm. Yüz üstü yastığına sarılmış şekilde uyuyordu. Her ne kadar benden sonra uyuduğunu bilsem de şu an gerçekten yataktan çıkacak halim yoktu.

"Zayn?" diye seslenerek uyandırmaya çalıştım. Uzun uğraşlarım sonucu biraz da sarstığımda bilinci yerine gelebilmişti.

"Hm?" Gözünü bile açmadan mırıldandı.

"Kapı çalıyor. Gidip bak."

Yüzünü iyice yastığa gömdüğünde boğukça "Evde değiliz." dediğini duymuştum. Ve geri uykuya dalması iki saniye sürdü.

Derin bir nefes alıp bütün gücümü topladım ve içimden Zayn'e söverek yerdeki kıyafetlerimi hızlıca üzerime geçirdim. Yüzümü yıkamam, saçlarımı düzeltmem, işemem ve kızımı kontrol etmem gerekiyorken kapıya koştum.

Açtığım an elini zilden çekip beni süzmüştü.

"Si-"

"Evet, sikilmiş görünüyorum Harry. Sana da günaydın."

Onu içeri davet ettiğimde elindeki pastayı görmüştüm.

"O neden?" diye sordum ardından yürürken.

"Leia'nın doğum ayına girmiş bulunmaktayız. İlk ben kutlamak istedim."

Gülerek pastayı aldığımda ikimiz de mutfağa geçtik.

"Teşekkür ederiz Harry Amca."

"Rica ederim. Ailenin geriye kalan üyeleri nerede?"

"Leia dokuz gibi uyanır." Saat sekizdi.

"Erkek birey nerede?"

Ariel'le beraber Zayn'e böyle seslenmeye başlamışlardı. Zayn onlara sadece ters ters bakıyor ve hiçbir şey söylemiyordu.

Tam uyuduğunu ve uzun süre uyanmayacağını söylemek için ağzımı açtığımda Zayn, "Buradayım." diyerek mutfağa girmişti.

Sadece baksırını üzerine geçirmişti ve yüzünü yıkadığını ıslak saçlarından anlamıştım. Yaklaşıp beni kollarının arasına aldığında çıplak sırtını okşadım.

"Zayn?"

"Ne?"

"Sikmiş gibi görünüyorsun tatlım."

Zayn yüzünü buruşturarak ona baktığında kollarının arasından çıkıp kahve hazırlamaya koyuldum.

Harry'nin arkamda "Ne zaman çıkacağız?" diye mırıldandığını duymuştum.

"Çıkarız şimdi."

Su kaynarken arkamı dönüp onlara baktım. Zayn kalçasını tezgaha yaslamış ve Harry de yanında kollarını bağlamış, dikiliyordu.

"Nereye gidiyorsunuz?" diye sordum.

"Çarşıya-" Zayn'in dirsek atmasıyla sustu.

"Ne çarşısı amına koyayım? Otelde işimiz var."

"Doğru," Karnını tuttu. "Unutmuşum."

Garipler. Ama pek sikimde de değil açıkçası. Ariel'i çağıracağım.

Omuz silkip kahveme geri döndüm.

Zayn Javadd Malik

Aurora'nın kollarından tutarken "Hadi," diye mızmızlanan Harry'e ters bir bakış attım. "Ne zaman gideceğiz?"

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin