Diana Blackwood
Saçlarımı bileğimdeki tokanın yardımıyla dağınık bir topuz yaptıktan sonra önümdeki havuçları rendelemeye başladım."Eğer örtülmemekte ısrarcıysan en azından baksırını giymen gerekiyor."
Benim almaya boyum yetmediği için üstteki dolaptan kek kalıbını çıkarıp bana verirken kahkaha atmıştı.
"Sabah üstüme atlamamak için kendini zor tuttun değil mi?"
Otelden çıkmak için zorla uyanmıştım. Sabaha karşı uyuduğumuz için öğleden sonra ilk uyanan ben olmuştum, Zayn'i uyandırmasam yarın akşam uyanırdı. Onu tamamen çıplak yanımda uzanıyorken görmek garip hissettirmişti. İyi şekilde garip.
"Kesinlikle Zayn."
Havuçları sıvı karışımın içine döküp karıştırdıktan sonra hepsini kek kalıbına dökerken Zayn'i arkamda hissettim. Ellerini belimin iki yanına, tezgaha yerleştirdi ve boynumu öptü. Bir elimle sakalını okşayıp kalçamı ona doğru ittim. Bu hareketime karşılık gülüp beni tezgahla arasında sıkıştırmıştı. Her ne kadar dudaklarımı birbirine bastırmış olsam da yanlışlıkla inlediğimde omzuma bir öpücük bıraktı.
Liam birden mutfağa girdiğinde Zayn'i kollarından ittirmeye çalıştım. Ama Liam çoktan tespitini yapmıştı.
"Sizin ilişkiniz hiç iyi olmadı. Zayn seni evin her noktasında götürecek gibi geliyor."
Yanımızdan geçip bir bardak su aldı ve Zayn beni serbest bırakıp Liam su içerken kafasına vurdu. Liam öksürmeye başladığında sırtına vurdum.
"Sağ ol Diana. Hayatımı kurtardın."
Zayn'e dönüp koluna yumruk attı. "Kanka Nathan'ı arasana. Seni sordu bugün. Akşam poker var, ona çağıracak sanırım."
Zayn dolaptan aldığı elmayı ısırıp başıyla onayladı. Liam ilk önce bana, sonra Zayn'e bakıp sırıttı.
"Sakın Liam." diye uyardı Zayn.
Liam sırıtışını sürdürerek bana baktı. "Bu pezevenk öyle bir poker oynuyor ki, geçen seneki partide kimsenin parası kalmadı. Ödemek için üç sürtük verdiler. Sabaha kadar üçünü-"
Zayn elindeki elmayı kafasına atınca dikkati dağıldı ve anlatmayı kesti.
"Siktir git lan köpek!"
"Diana'ya yaptığın her boku anlatacağım!" diye bağırdı koşarak kaçarken.
Gülüp bulaşıkları yıkamak için tezgaha döndüm.
"Üç kişi, ha? İyiymiş."
Elmayı yerden alıp çöpe fırlattı ve yanağımı öpüp mutfaktan çıktı. Kıskançlık damarım yavaş yavaş kabarmaya başlarken sakin olmaya çalışıp elimi kuruladım ve içeri girdim. Benimle birlikte Louis de eve girmişti. Harry hala uyuyor, Liam maç izliyor, Zayn de köşede dart oynuyordu. Halimize bakıp güldükten sonra Zayn'in yanına gitti.
"Canım kardeşim! Pezevenk Zayn ilk defa doğru yolda. Resmi olarak sevgilisiniz değil mi? İnanamıyorum. İnanamıyorum Diana. Zayn'in bir şeyler hissetmesi imkansız. Sana söylemiştim. Rüya gibi."
Zayn'e sarılmaya çalıştığında Zayn yüzünü buruşturarak onu itti. Louis ondan yüz bulamayınca bana doğru koştu ve bana sıkıca sarıldı. Bunu gören Zayn elindeki dart oklarından birini Louis'in kafasına attı. Louis onu siklemeyip ellerini omuzlarıma koydu ve ciddiyetle suratıma baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]