$ not fun for z fair $

3.1K 191 166
                                    



İyi okumalar 💋

Diana Blackwood

Geldiklerini heyecanla bağırıp Zayn'i oraya döndürdüm ve parmağımla işaret ettim.

Hailey ve Liam el ele tutuşmuş, yanlarında da Harry vardı. Etrafındakilere laf atarak hızlı adımlarla onlardan önde, bize doğru yürüyordu. Hailey ve Liam'ın taktıkları aynı bandanaların ne kadar tatlı olduğundan bahsedecekken kendimi durdurdum. Zayn zaten burada olmaktan memnun değildi.

Yine de pozitif düşünmeye çalıştım. Uzun zamandır beraber eğlenmiyorduk, bu akşam güzel geçecekti - tabii Zayn somurtmayı bırakırsa.

Bize iyice yaklaşmış olan Harry'den bakışlarını çekip homurdandı.

"Bana sarılmaya çalışırsa yumruklarım."

"Saçmalama Zayn-" derken Harry kollarını açarak Zayn'e doğru koştu. Ve Zayn de... Harry karnını tutarak Zayn'e nefret dolu bakışlarını attı.

Zayn'in elini bırakıp Harry'e yaklaştım. "İyi misin?"

"Sevgilin tam bir orospu." dedi kendine gelirken.

"Bir tane daha yumruk istiyorsun sanırım?"

Zayn'e sert olduğunu düşündüğüm bir bakış attım. "Neden bu kadar gerginsin?!"

Cevap vermedi, bu sırada Harry'nin acısı geçmiş ve neşesi yerine gelmişti. Liam ve Hailey ile de selamlaştıktan sonra ne yapacağımıza karar vermek adına lunaparka döndük.

Her yer ışıldıyordu! Hepsine binmek istiyordum. Siktir, gerçekten fena eğlenecektim.

Liam elindeki poşeti kaldırdı. "Bunlarla eğlenemem. Önce içelim."

Herkes kabul ettiğinde girişteki banka oturduk ve biralarımızı açtık. Zayn hala Harry'e öldürecekmiş gibi bakıyordu. Birasını kafasına diktiği anda Zayn'le göz göze gelen Harry birkaç kez öksürdükten sonra bana baktı.

"Bu sikik, sen sarılmaya çalıştığında da yumrukluyor mu?"

Burnundan soluyan Zayn'e bakıp gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım, öyle bakıyordu ki... Sonra bir şey yaptı. Harry'e gözünü bile kırpmadan bakarken bir elini omuzlarıma atarak beni kendisine çekti. Göğsüne düştüğümde kollarımı bedenine sardım ve kahkaha attım.

"Gördüğün gibi kendisi sarılıyor."

"Senden önce kimseye sarıldığını görmedim." Sesi biraz öfkeli, biraz da şaşkındı. "Erkek orospusu. Ne kadar ödüyorsun Diana?"

Zayn orta parmağını kaldırdığında ayıp olduğunu söyleyerek elini zorla indirdim ve belime yerleştirdiğimde burayı daha çok sevdiğinden tepki vermedi. Hailey sadece bir şişe birayla sarhoş olup mayışmıştı. Harry ve Liam, Harry'nin eskiden yattığı bir kızı konuşmaya başladıklarında Zayn iç çekti ve birasının son yudumunu da midesine gönderdi.

Aralarındaki sohbet gittikçe çirkinleşirken Zayn elini benden çekti.

"Sigara versene."

Çantamdan sigarasını çıkarıp ikimiz için de birer tane ateşlerken söylediği gibi her şeyin nasıl normal kaldığını düşünüyordum. Gael öldüğünde olabilecekler yüzünden çok korkmuştum ama şimdi iyiydik.

Umarım böyle kalırdı.

İstemeden de olsa Liam ve Harry'nin konuştuklarını dinlerken kolunu tekrar omzuma atmış ve dudaklarını saçlarıma bastırdıktan hemen sonra kafasını benimkine yaslamıştı.

make that money $ malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin