Özel bölümü normalde yaptığımdan daha daha daha fazla özen göstererek yazıyorum çünkü benim için önemli bir parça olacak
spoiler alert fena ciğeriniz sökülecek
O gelene kadar çerezlik bölüm atiyim dedim
Diana Blackwood
"Zayn?" diye seslendim merdivenleri çıkarken.
Ariel'le alışveriş yapmaya gitmiştik. Leia'ya Zayn bakmıştı. Ama şu an salonda değillerdi ve sesleri de çıkmıyordu. Evin içinde sessiz ve göz önünde olmadıklarında korkuyordum. Çünkü babası, beşinci ayına yeni giren bebeğime yaramazlık yapmayı gayet iyi öğretiyordu.
Elimdeki poşetlerle yatak odasının kapısını zar zor açıp içeri girdiğimde onları yatakta sessizce televizyon izlerken bulmuştum neyse ki.
Zayn rahat bir tavırda yayılarak sırtını başlığa yaslamıştı ve Leia'yı da karnına oturtmuştu. Gözleri ekrana kilitliydi. Ben içeri girdiğimde Zayn bana döndü; bakışları ilk önce yüzümde, sonra elimdeki poşetlerde gezindi.
"Umarım onlardan birinin içinden ateşli tanga takımı falan çıkar."
"Aynen," dedim göz devirirken. "Ateşli tanga takımı aldım. Ama sana. Giyecek misin?"
Yüzünü buruşturduğunda gülerek poşetleri yere bıraktım ve deli gibi özlediğim kızıma baktım, duş almadan dokunmak istemiyordum. Hipnotize olmuş gibi televizyona bakıyordu.
"Ne izliyorsunuz?" diyerek televizyona döndüğümde gözlerim kocaman açıldı.
Zayn...
"Küçücük çocuğa Lucifer mı izletiyorsun Zayn?!"
"Ne var ki bunda?"
"Şeytan?"
"Ha, merak etme," Omuz silkti. "Şeytan yüzünü gördü bile. Ve korkmadı. Sıkıntı yok yani."
"Of Zayn."
Uzanıp televizyonu kapattım.
"Neden kapattın amına koyayım?"
"Lucifer yok," Sonunda bana bakan kızıma eğildim ve gülümsedim. "Değil mi bebeğim? Baba sana ne izletiyor öyle?"
Elini gülerek bana uzattığında parmakları dikkatini çekmişti, beni unutup kendi elini incelemeye başladı. Öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Bu yüzden bir an önce duşa girmek için harekete geçtim.
"Duşa mı?" diye sordu Zayn.
"Evet," Sırıttım. "Leia'yı uyutup gelebilirsin."
Teklifimi duyduğu anda heyecanla doğruldu ve Leia'yı havaya kaldırıp kucağına yatırdı. "Uyku saati."
O, Leia'yı uyutmaya çalışırken onu bekleyerek geçirdiğim bir duş seansı atlatmıştım. Gelmeyeceğini kabullendiğimde saçımı sıktım ve havlumu bedenime sarıp kapıya yöneldim. Henüz bir adım atmışken kapı sertçe açıldı ve içeri Zayn girdi.
"Amına koyayım," dediğini duydum beni görünce. "Yetişemedim mi?"
"Ne yazık ki."
Hüzünle bir nefes verip geçmem için kapının kolunu tutarak geri çekildiğinde onu öpüp banyodan çıktım. Benim ardımdan kapıyı kapattığında tuvalete girdiğini anlamıştım. Yatağın ortasında uyuyan kızımın alnına bir öpücük bıraktım ve üzerimi giyinmeye geçtim.
Altıma kırmızı şortumu geçirip üstüme de salaş açık pembe bir tişört giydim. Zayn banyodan çıktığında uzun süre beni süzmüştü, sonra kenardaki küçük koltuğa geçti. Kıçımı izliyor. Alışkınım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]