Diana Blackwood
Yaşadıklarımın şokunu daha iyi atlatabilmek için iki bardak Aftershock söyleyip çocukların yanına geçtim.
Zayn uzun bir süre sürmüştü. Daha sonra biraz daha sürerse kusacağımı söyleyip geçen gün geldiğimiz bara sürüklemiştim onu. Louis cesedi yok etmek için eve gitmişti. Harry, Zayn ve ben de burada boş boş oturuyorduk. Liam'dan birkaç gündür kimse haber almıyordu ve bu kimseyi endişelendirmiyordu. Büyük ihtimalle Hailey'nin peşindeydi.
Birini yoldayken kafaya diktiğim boş şat bardağını masaya bırakıp diğerini de mideme gönderdim.
"Aftershock muydu o?"
Zayn'e dönüp kafamı salladım. Gülmüş ve kendi içkisini de saniyeler içinde bitirmişti. Kafamı geriye yaslayıp neon ışıklı tavanı izledim bir süre. Oturduğumuz loca fazla rahattı. Uyuyacak gibiydim. Ama gözümü kapatınca midem bulanıyordu. Umarım Zayn sarhoş olmadan buradan giderdik. Bu halde araba kullanamazdım ve sarhoş olursa onun kullanmasına da izin vermezdim.
Tabii, bu artık ihtimal bile sayılmazdı çünkü Zayn çoktan dört büyük bardak devirmişti.
Masadaki hareketliliği hissettiğimde kafamı yasladığım yerden kaldırdım ve gördüğüm görüntü midemi daha çok bulandırmıştı.
Sarışın bir kızı Zayn'in üzerinde izlemek gerçekten midemi ve gözlerimi sikti.
Zayn'in kasıklarının üzerine oturmuştu ve göğüsleri eğer öpüşmüyor olsaydılar Zayn'in ağzına girecekti. Zayn kızı sertçe öperken bir eli zaten kısa olan elbisesini karnına kadar çekip kızın tangasının ortaya çıkmasını sağlamıştı. Ellerimi midemin olduğu yere götürüp yutkundum. İzlememeliyim.
Büyük eli tangasından içeri girdiğinde kafamı çevirdim. Şu an siktirip gitmelerini bağırmamak için kendimi tutmamın tek nedeni ağzımı açarsam kusacak olmam.
Sürtüğün müziği bastıracak derecede yüksek sesli inleyişini duyduğumda bir kere daha onlara baktım. Zayn kafasını geriye atmış ifadesizce ona bakıyordu, kız ise kendini Zayn'e sürtmekle meşguldü.
Dışarıdan gören biri Zayn'in en ufak bir zevk almadığını söyleyebilirdi ama sikine düşkün bir piç olduğunu bildiğim için aklından neler geçtiğini tahmin edebiliyordum. Karnımda daha büyük bir hareketlenme hissettim. Öfkelenmiş miydim?
İstemsizce öğürdüğümde hızla ayağa kalkıp tuvalete koştum. Midemdekileri boşalttıktan sonra yüzümü yıkarken içeri Harry girmişti.
"İyi misin?" diye sordu endişeyle.
"Eve gidebilir miyiz?"
Sesim çok güçsüz çıkmıştı. Hasta gibiydim. Umarım evde işleri bitmiştir.
"Gel." dedi bana kolumdan destek olurken.
Neyse ki umduğum gibi evde hiçbir iz kalmamıştı ve bomboştu. En azından biraz da olsa her şey normal gibi hissetmiştim. Odaya gidip ılık bir duş aldım ve mide bulantımı geçirecek bir ilaç içtikten sonra kendimi yumuşak yatağın içine bıraktım.
Zayn'i o şekilde görmek anlamsız ve gereksiz bir şekilde garip hissettirmişti. Berbat hissediyordum. Her gece yaptığı şeyi ilk kez gözlerimle görmüştüm. Gece hayatı olmasını alışamayacağım şeyler listesine eklemiştim.
Örtüyü kafama kadar çekip gözlerimi kapattığımda karanlıkta beliren ilk şey Zayn yavşağı ve üzerindeki sarışın oldu.
Gözlerimi geri açıp örtüyü yere fırlattım. Ben fırlattım çünkü belli ki bu gece örtülerden nefret ettiğini sayıklayacak biri olmayacaktı yanımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
make that money $ malik
FanficZayn'in kusursuz planladığı soygunda hesaba katmadığı bir şey vardı; Diana Blackwood. #1 in zaynmalik #3 in malik #6 in zayn #6 in onedirection 221119 [dedicated to @irwinslotus thank you for always being there for me]