XXIII.

52 2 0
                                    

Dlhy sa musia splácať, aj keď nie sú moje.
Jediné, čo ma s matkou spájalo bolo to, že ma porodila.

Dnes je to suma 14 000€, ktorá sa vďaka Sebastianovi nenavyšuje.
Akurát mi končí smena v ČOVK.

Konkrétne v Čističke odpadových vôd v meste Krew.

Som hotový a to nie sú ani tri hodiny.
Nesťažujem si, len ma mrzí, že som si tem dlh nevyrobili sám.
Mal by som lepší pocit ako splácať niečo po niekom, s kým nechcem mať nič spoločné.

Navyše ma sere Ema.
Ani nie ona, skôr tá nezmyselná hádka.
Priznal som jej neplodnosť a s odstupom času si uvedomujem, že som jej to vôbec nemal povedať.

Nijako to s ňou nesúvisí a navyše som jej to šplechol do tváre v ten najhorší možný deň.
Ale každý máme svoje problémy a moja empatia je biedna, takže nemám z toho príliš výčitky.

Ledva sa dotrepem do bytu.
Hneď ako odomknem sa bezhlavo vrhnem ku kúpeľni a zhodím zo seba smradľavé handry.

To je nevýhoda mojej práce.
Je to k smiechu, pretože prenesené sračky v mojom živote nabrali reálnu podobu.

Studená voda ako moja najlepšia kamarátka a konečne pokoj.

Nikde nehučia žiadne čerpadlá a to je skutočne ukľudňujúce.

Počujem buchnutie dverí od balkóna, následný chichot a potom bezhlavé vletenie do kúpeľky bez zaklopania.

Pohľad sa mi stretne s nejakou polonahou čiernovláskou, ktorá sa neunúva uhnúť pohľadom.

,,Želáš si ?" poznamenám po trápenom tichu.

Ona sa zasmeje a pokrútil hlavou a otočí sa k umývadlu, aby si umyla ruky.

Skutočne úžasné, ale zadok má dobrý, to sa musí uznať.

Nie, že by som úplne potlačil mizogýniu, ale niekedy sa len prejaví moja heterosexuálna orientácia aj na niekom inom ako na Eme.

,,Hneď vypadnem, len chcem Sebíkovi chýbať." žmurkne na mňa a zachichoce.

,,V pohode." zmätene na ňu pozriem a natiahnem sa pre uterák, ktorý si obmotám okolo pásu.

,,Pekná kerka, chlapče." nakloní hlavu nabok a premeriava si moju pravú stranu rebier.

,,Nevedel som, že bordel ponúka služby v domácnosti." uchechtnem sa viac-menej pre seba a obídem ju.

,,Keď budeš mať chuť, tak sa ozvi. Stál by si za hriech." kusne si do pery, ktorú si práve namaľovala ostro červenou

,,Díky za ponuku, ale moje peniaze teraz dávam iným smerom." žmurknem na ňu a zabuchnem za ňou dvere.

,,Už ideš, zlato?" počujem nadržaný hlas Sebastiána, že sa musím zasmiať.

,,Áno, zlato." zaafektujem a vyjdem spoza rohu.

,,Och, mali by ste si niekde zaliesť. V zozname vecí, ktoré musím vidieť nie si rozhodne ty a holý." posmešne sa nad ním znechutím, keď ho vidím rozvaleného na našej starej, čiernej pohovke.

,,Tak sorry, ale prišlo mi to nehumánne na tvojej posteli, keď tu je len jedna izba." ohradí sa a následne sa usmeje, keď uvidí prichádzajúcu ženu, ktorá sa z polonahej premenila na nahú.

,,Nechcem vám rušiť orgie, ale za 15 minút sa ide pracovať, Sebo." upozorním ho a nahádžem do seba rozmrazené pečivo so šunkou, čo som kúpil cestou sem.

,,Do riti, zabudol som." spomenie si a buchne vedľa seba na sedačku.

,,Ja by som mohla tých 15 minút prácu dokončiť." žmurkne na mňa Sebastianova kurva a ja len tak tak utečiem, kým nezačne ich úchylná hra.

~~~

,,Úprimne, keby mám ísť dnes ešte na brigádu, tak by si mi zajtra organizoval pohreb." odfukne si Sebo držiaci kamenný kváder ako základ pre tenisový kurt.

,,Ty radšej mlč." uškrniem sa naňho a pokračujem v práci.

,,Si urazený, že sme ťa nepozvali do trojky?" zasmeje sa.

,,Choď vieš kam. " zahučím a následne sa zasmeje.

,,Veselo?" podíde k nám zamestnanec, ktorý je pravá ruka bohatého zazobanca, ktorému patrí celý tento areál.

Slnko svieti veľmi silno a na záhrade sú len malé stromčeky.
Vyzerá to tu ako nejaký luxusný rezort.

,,Hej, Harlo!" zvolá na mňa, keď si dokončí svoj okruh okolo pracujúcich.

,,Čo ?" zadychčane odfuknem s motykou v ruke.

,,To vďaka tebe sa Starý známy dostal do basy, že ?" skonštatuje.

,,Si ho poznal?" udivím sa.

,,Jasné, kto by nepoznal. A keď ten gang chytili, to bolo. Samé správy o tom. Pohoršený občania obávajúci sa, že utečie. Túto Pán domáci si dal zámky skomplikovať." uchechtne sa.

,,Nuž, čo už. Neutiekol pokiaľ viem, tak pán domáci asi nevie, čo robiť s prachmi." poviem si skôr pre seba, ale Sebastian vedľa mňa sa zasmeje.

,,Budem si dávať na teba pozor." povie posmešne Pravá ruka a stiskne mi plece.

Následne odíde.

,,Chápeš to? Na čo tu vyťahuje minulosť?" skonštatuje Sebastian.

,,Nech si vyťahuje, keď ma vyplatí, tak mi je úplne jedno čo vyťahuje." myknem plecom a utriem si pot z čela.

~~~
Pohľad sa mi stretne s utrápenou Annou.
Premeriava si ma a pohľad sa jej zasekne na mojich rukách, kde držím natrhané sedmokrásky pre Emu.

,,Ahoj, je Ema doma?" poviem nervózne.
Zarazím sa nad mojím tónom, ale vidieť Annu v takomto stave ma zaskočí.

Má veľké kruhy pod očami, stále viditeľné tehotenské brucho a prázdny výraz.

,,Nie je tu, išla na služobku s Matiasom." povie slabým hlasom a stále sa pozerá na kvety v mojej ruke.

Napadne mi, že jej ich dám.
Ema tu nie je a aspoň by to mohlo Annu potešiť.

,,To je pre teba." poviem milým tónom a strčím jej kvety do ruky.

Nastane hrobové ticho.

Pozerá sa na mňa ako na vraha.

Potom si ma premeria a začne prudko dýchať.

,,Myslíš si, že posraté kvety ma potešia? Vážne si taký naivný, že mi tu pcháš pod nos obyčajnú burinu zo súcitu? Nepotrebujem žiadnu ľútosť, tak sa na mňa nepozeraj ako na mimozemšťana. Zabila som si vlastné dieťa, tak sa láskavo spamätaj a prestaň s tým súcitným pohľadom!" kričí a celá sa začne triasť.

Za ňou vyjde nejaký muž a začne sa ospravedlňovať.

Nezazlievam jej to.
Je mi jej ľúto.

,,Tak ja pôjdem." poviem ponížene a údajný Henry ma zastaví.

Vráti sa po tom, čo uložil Annu.

,,Ďakujeme za tie kvety, veľa som o tebe počul a rád by som sa s tebou porozprával, ale bohužiaľ teraz je na tom Anna veľmi zle a ... no veď vieš. Neuraz sa." povie diplomaticky.
Hneď je vidieť, že nie je odtiaľto.

,,Úplne chápem. Prosím ťa, kedy sa Ema vráti?" opýtam sa smutne.

,,O štyri dni." povie, rozlúči sa so mnou a zabuchne dvere.

Predstava, že je Ema niekde na výlete so svojím milencom mi dáva zabrať.

Vadí mi to.

EmaWhere stories live. Discover now