XXVI.

55 3 0
                                    

,,Snívalo sa mi o tebe, Ema." počujem známy zachripnutý hlas.
Usmejem sa a nakloním sa k Harlekýnovi bližšie.
Ležíme spolu uňho doma a pozeráme televízor.
,,A čo sa ti snívalo?" zamrmlem mu k perám.

,,Že som ťa úplne celú vybozkával a potom... ." začne mi šepkať do ucha a potom ma nečakane priľahne s mojimi rukami nad hlavou pod jeho nadvládou.
,,A potom som urobil toto." usmeje sa a rukou mi vojde medzi nohy.

Užívam si jeho slastné pohyby a začnem sa nepokojne vrtieť pod jeho nadvládou.

,,Vzdychni moje meno, Ema." počujem pri pravom uchu.

Zostanem ticho, pretože nie som schopná akejkoľvek reakcie.

Som úplne pohltená v pohyboch, ktoré mi vykonáva, ale keď ich začne robiť intenzívnejšie, splním mu prianie.

,,Harlekýn!" vyjde zo mňa vzdych.

Následne mi obraz Harlekýna pred očami zmizne a otvorím oči.

Tie príjemné pohyby, ale so snom neodišli.

,,Budem ignorovať to cudzie vzdychnuté meno a prajem ti dobré ráno."  usmeje sa na mňa Matias, ktorý má hlavu medzi mojimi nohami a intenzívne pracuje s jazykom.

Chvíľu som ticho a snažím sa uvoľniť, veď predsa len je to nádherné, že sa mi časť sna dokázal preniesť do reality.

Ale nech je Matiasov jazyk akokoľvek skúsený a šikovný, nedokážem si to užívať.

Nie, pretože sa mi snívalo s Harlekýnom.

A toho mám stále pred očami aj s jeho výčitkou o tom, že s Matiasom spávam.

Snažím sa predstavovať si, že hlavu medzi mojimi nohami má Harlekýn. Ale viem, že to tak nie je správne.

,,Prestaň." poviem pokojným tónom v domienke, že prestane.

,,Ja viem, že sa ti to páči." ignoruje moju námietku a dovolí si zapojiť do tej jeho hry aj prsty.

,,Nechcem to teraz. Hovorím ti, prestaň!" zvýšim hlas.

Zarazím sa, keď neprestane.

Zrazu už to nie je príjemné vôbec.
Jeho dotyky sú len pozadím mojej úzkosti, ktorá sa mi začína šíriť po celom tele.

,,Takže ty sa chceš hrať na nedostupnú, hej?" zašepká a silno ma pritlačí o posteľ.

Automaticky sa myknem.
Myslí si, že je to súčasť nejakej perverznej hry, ale to skutočne nie je.

Na chvíľu rozmýšľam, že to vzdám a doprajem mu ten pocit urobiť ma, aby som mala pokoj.

Našťastie to stále robí len jazykom a nemám pocit, že to, čo sa práve deje je znásilnenie.

Pri tom slove sa mi v mysli niečo spustí a zozbiera sa mi všetok hnev.

,,Nechcem to, rozumieš?! Okamžite prestaň, toto nie je žiadna hlúpa hra!" zakričím a na konci sa mi zlomí hlas.

Začnem sa triasť, ale nie od orgazmu ako by sa dalo očakávať.

Matias konečne prestane a zostane v šoku.

,,Prepáč, ja.. myslel som si, že neodmietneš. Nikdy si nepovedala nie." ublížene sa ohradí a sadne si vedľa na svoju polku postele.

,,Aha takže ty si myslel? Príde ti normálne využiť to, že spím k tomu aby si sa  bez môjho súhlasu dotýkal môjho tela?" znechutene zvýšim hlas.

EmaWhere stories live. Discover now