,,Takže mi to zkrátka vysvětli." Zavrčel Niall a podal mi kelímek se zmrzlinou.
,,Co konkrétně chceš vědět?" Zeptala jsem se a doufala, že ne věci o Harrym.,,No to o Harrym! Co se to mezi vámi stalo?" No Cass, to zrovna nevyšlo. ,,A Harrym? Co by? Nic." Oponovala jsem. ,,Jasně, to vyprávěj někomu jinému." Vložil si lžičku se zmrzlinou do pusy. Zastavila jsem se. ,,No víš....Je to trochu na dlouho...." Dívala jsem se do kelímku a míchala jsem lžičkou. ,,Máme času mnoho." Usmál se.
A tak jsem byla připravená mu říct o Loganovi a o konverzaci s Taylor.
,,Už chápeš?" Zastyděla jsem se. ,,Tvůj učitel je tady? Tady v Londýně?" Vyšiloval. ,,Ano....ale už mám peníze, aspoň to." ,,Víš co nechápu? Tohle ti Taylor nemohla říct ani udělat, Taylor je hodná holka." Zarazil se můj kamarád a podíval se do země. ,,Víš co? Tak mi třeba nevěř, mně už je všechno úplně jedno!" Už toho bylo pro mne dost, nikdo mi nevěřil, všichni milují jenom Taylor Swift.
Rychlým tempem jsem se dala do kroku. Už mi bylo všechno vážně jedno.
,,Cass!" Zavolal za mnou, ale já pořád šla. ,,No tak Cassandro." Ucítila jsem tlak na ruce, někdo mne zatáhl asi o krok zpátky. ,,Co je?" Vyštěkla jsem rozlobeně. ,,Nechtěl jsem tě takhle vytočit." ,,Nechtěl? Ale vytočil." Ucukla jsem rukou a otočila se zpátky, zády k němu. ,,Promiň. Odpusť mi to. Můžeš mi vysvětlit, jak to je s tím Loganem?" Zakřičel, ale já ho naprosto ignorovala. ,,Prosím." Zašeptal za mými zády. Před chvílí jsem ho slyšela na míle daleko a teď jakoby stál těsně za mnou....
,,Co chceš vědět?" ,,Všechno."
---------------------------------------------------
Niallovi jsem řekla všechno do posledního detailu a trochu se mi ulevilo. Niall mou nepříjemnou situaci naprosto chápal, jediné co mu nešlo na rozum byla ta situace s Taylor. V koutě svého mozku jsem věděla, že mi v tomhle nikdo neuvěří.
,,Ještě si s ním promluv, za zkoušku nic nedáš. " Pokrčil rameny. ,,Udělám vše co je v mých silách." Zasmála jsem se. ,,Díky Nialle." ,,Pro tebe cokoliv." Usmál se mile a odtáhl mne k rybníku. ,,Připravená?" ,,Na co?" Jakmile jsem to dořekla, Niall mne strhnul do vody. Ještě, že to tam bylo jenom pod kolena.
,,Nialle!" Zakřičela jsem a vyběhla na břeh za svým kamarádem. ,,Odveta začíná!" Z rukou jsem mu vzala kelímek se zmrzlinou a přitiskla mu to na obličej.
-------------------------------------------------
,,Čau Cass." ,,Čauky Collinsi." Usmála jsem se na Caleba a aranžovala kávu s čokoládovým dortem. ,,Jak se máš?" Usmála jsem se a on mne líbnul na tvář. ,,Dobře. Co ty?" Optal se. ,,Fajn." ,,Kde je tvůj bratr?" ,,S Jeremym, mým bratrancem. No a teď mi pojď pomoct." Vzala jsem tác a ušklíbla se na něho.
Když jsem se znovu vracela k pultu, mou pozornost zaujala mladá skupinka lidí, která byla přitisklá úplně na druhé straně místnosti. Caleb je zrovna obsluhoval. To není možné. Nebo je, ale nikdy bych to nečekala.
Vrátila jsem se k pultu a čekala na mého věrného přítele. ,,Calebe? Mohu je obsloužit?" Zašeptala jsem mu, když ke mne přišel. ,,Maji toho šíleně moc, takže mi pomůžeš." Usmál se na mne. ,,Dobře."
Společně jsme dodělali objednávku, kterou jsme jim oba naráz přinesli. ,,Ale ale. Někdo si tu dává zmrzlinový pohár." Řekla jsem a všichni se na mne podívali. ,,Cassie!" Zakřičeli sborově a tak se zvedli z pohovky a objali mne. ,,Millie, Emily, Bene, Sethe, Wille." Zavrávolala jsem. ,,Seznamte se s Calebem." Ukázala jsem na Caleba a loktem ho šťouchla do žeber. ,,Čau, těší mě." Pozravil ho Ben. ,,A kde je Alice?" Zašeptala jsem a podívala se na Bena. ,,No...víš....my se rozešli." Odpověděl Ben. ,,Kvůli čemu jste se....?" ,,Kvůli Lockwoodový. Alice začala chodit s Lockwoodovou." Zastyděl se Ben. COŽE?
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...