O několik dalších dní později nastal ten samotný den. Den, kdy od mého prvního nadechnutí uplynulo 18 let. Dnes se ze mne stává 18 dívka. A tak jsem si v klidu polehávala v posteli pěkně dlouho, nejlepší narozeniny které můžu mít. V klidu se vzbudit, dojít si pro chipsy do kuchyně, vrátit se do postele a sledovat řadu seriálů a filmů. Dnes jsem si to mohla dovolit na druhou polovinu dne. První polovinu jsem měla, jak je zvykem, slavit. Řečeno ironickým způsobem, totálně se těším.
Proto jsem vykonala ranní rutinu a zase zalezla pod peřinu. Po další hodině se rozrazily dveře. Neobětavě jsem zvedla hlavu a podívala se na dané místo, než jsem si to uvědomila, osoba mi skočila na postel. ,,Všechno nejlepší sestro." Letmo mi políbil tvář a podal mi krabičku. Otevřela jsem ji a byla jsem nadšená. Věděla jsem,že mi to nekoupil on, ale byla jsem za tento dárek ráda. V krabičce totiž ležel čistě ( s mým dokonalým odhadem) stříbrný řetízek se stříbrným přívěskem ve tvaru čtyřlístku. ,,Pániiii. Odteď ho budu pořád nosit." Usmála jsem se na bráchu a chovala se k němu jako zodpovědná sestra. ,,Pomůžeš mi ho zapnout?" Dodala jsem, aby věděl, že to myslím vážně. Zakýval hlavou a tak jsem mu řetízek podala a otočila se k němu zády. ,,Sluší?" Zeptala jsem se jakmile mi to konečně zapnul. ,,Moc." Usmál se. ,,Přijď potom dolů." Vykřikl a běžel pryč z pokoje. V tom momentě mi zazvonil mobil.
MillieVirg:Casssieeeeee. Ty jedna úplně boží kamoško. Všechno nej nej nej. Hodně zdraví, štěstí, lásky a radosti. Užij si to. Po obědě to spolu oslavíme zlato. Miluju tě moje ( jenom moje) nejlepší kámarádko.
CassandraWatson :Děkuju moc zlato.
A je na čase sejít dolů, kde beztak na mne čeká moje matka, otec a brácha. Nádech a výdech. Můj mozek si přebral jednu myšlenku, která zněla, abych se k rodičům chovala hezky a dnešek si pořádně užívala.
Převlékla jsem se do černých legín a do světle modrého trička a neobětavě jsem se vydala po schodech dolů. Moje očekávání bylo správné neboť všichni tři odpočívali na pohovce a čekali až k nim přijdu. ,,Aa...náš oslavenec, který chtěl snad celý den prospat v posteli, přišel." Zvednul se otec z pohovky, přešel ke mne a pořádně mne obejmul. ,,Všechno nejlepší dcerko." Pogratuloval mi a podal mi květiny. ,,Děkuju." Začuchala jsem se do vůně květů a náramně si to užívala. Však mne úplně stačí dostat kytku. Děkuju.
Poté ke mne přiběhla zmatená matka, která mi samozřejmě pogratulovala a jako dárek jsem dostala čokoládový dort. ,,Díky." Objala mne.--------------------------------
Zatímco jsem slavila s rodinou, což znamenalo trávit s nima čas, mi přišla zpráva od Bena.
Benjamin_Black: Všechno nej rebelko. Užij si den.
A o pár minut později mi pogratuloval Jim.
Jim_Trevor:Všechno nejlepší zlato. Přeji ti krásný narozeninový den jak já, tak i ostatní členové tvé dokonalé party. Užij si to. Kdybych nebyl teď s Avril, Mikem a Arianou v New Orleans, tak bychom to všichni s tebou řádně oslavili. Měj se, pac a pusu.
CassandraWatson:Děkuju moc.♡
Jak se to dozvěděli?
Mobil jsem odhodila stranou a vydala se s bráchou podívat k rybníku ven. ,,Cassie? Ty musíš být vážně velká kamarádka s moji oblíbenou hudební skupinou což?" Nechápala jsem. ,,Asi jo. Ale mne stačí, že máme bratrance Luka, Luka Hemmingse!" Zasmála jsem se. ,,Ty jsi asi neviděla co dávali na svůj profil?" Zeptal se zmateně. ,,Ne?" ,,No....uhm....uvidíš. " zašeptal zmateně. Sáhla jsem si snad do všech kapes, ale svůj mobil jsem nikde nenahmatala. Já blbá ho přece nechala na stole. Praskla jsem si rukou do čela. ,,Je na čase jít domů." Odvětila jsem a tak jsme se otočili o 180° a vydali se zpátky.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...