Ahojte, asi po roce jsem zpátky u téhle naší story.
Abych vám ujasnila, proč tu máme tenhle dodatek, začneme pěkně od začátku.Tahle lovestory plná zvratů s místy přestřelená inspirací, která měla i občas své slabé a pro někoho těžko reálné situace, zpočátku měla být úplně o něčem jiném. Až v 9.díle, kdy jsem měla v hlavě vymyšlenou další zápletku, tentokrát romantickou, se vše změnilo.
Původně to mělo být to clische, kde se holka, přestěhovaná z daleka z důvodu šikany, zamiluje do nejoblíbenějšího a nejvíc komplikovaného kluka. Pak tam měl být zvrat, že její nejlepší kamarádka se do něj zamiluje a hlavní hrdinka potlačí své city a atd....
Další zvrat měl být, že pojedou na koncert, tam se jí bude dvořit hlavní zpěvák a v závěru knížky si měla uvědomit, které city jsou skutečné, kdo se o ní lépe stará.
Yayyy, to v 9.díle nevyšlo. Vzniklo to jakoby " naopak".
Nedůvěřivá, drzá, se zavřeným srdcem, dívka, která ve skutečnosti jenom dělá vše pro to, aby kvůli jejím problémům nezatáhla její nejbližší.
Ve skutečnosti, toto dílo nebylo tolik oblíbené, oblíbenost tomu dodala jenom známá skupina One Direction, srdcovka ( ať dětská nebo ne).
Jsem si vědoma, že to není úplně mistrovské dílo, že tomu prostě něco chybí a když ne, tak toho tam je nakonec až moc.
Svým způsobem tu máme otevřený konec. Nějaké nedořešené nedostatky, nějaké menší nedovysvětelné situace. Tyhle drobnosti je potřeba dokončit.Proto jsem začala psát 2.díl této story. Bude se jmenovat Let me love u, zde dokončíme poslední detaily, vytvoříme z toho hlavní myšlenku, zkrátka a dobře, bude to zcela dějová linka, která nám bude vyprávět převážně o minulosti naší hrdinky.
ZA NEURČITÝ ČAS TEDY VYJDE 2.DÍL.
Doufám, že ho oceníte.Mam vás ráda,
"uvidíme" se tedy u našeho pokračování ( nebo u jiného příběhu?)
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...