,,Ehmm.... mohu s vámi mluvit někde bokem?" Zachraptěl jsem a hodil štos papírů zpátky na stůl. ,,Podle toho o čem chceš mluvit." ,,O Cassandře." Zachraptěl jsem a tak zakýval hlavou na znamení souhlasu. Vzal jsem ho bokem od kluků, do jedné pracovny a zavřel jsem dveře.
,,O co jde?" Zašeptal. ,,Jde o čistě teoretickou otázku, je mi blbě se na to ptát, ale.....Jak se můžu v Cassandře orientovat?" Zeptal jsem se nejasně. ,,Na co se konkrétně ptáš?" Nechápal. ,,No....nedávno mi řekla něco ve stylu, že ať ji nenutím uvědomovat si její pocity." Podrbal jsem se na zátylku. ,,Ty to nevidíš?" ,,Nevidím co?" Nechápal jsem.
,,Ten pohled, kterým se na tebe dívá, jsem dlouho neviděl. Naposledy jsem ho viděl, když byla s mladým Turnerem a později jsem viděl náznak tohoto pohledu i u Blacka, jinak u těch nových kamarádů ne. Ten pohled, kterým tě sleduje, je tak silný, přesně jako s Turnerem. Ta záře milosti, oddanosti a ochrany se jí leskne v očích, kdykoliv tě vidí. Vypadá tak důstojně a....Ty sis toho nevšiml?"
,,Víte.....my jsme se teď spolu hodně hádali, divím se, že mě chránila před Loganem." Usmál jsem se. ,,Jo. Je mi jasné, že měla svůj vlastní plán, jak se ho zbavit a tím, že jsi se stal pěšákem v bitvě, jí to zkomplikovalo. Ale udělala by cokoliv, aby své blízké ochránila." Pokynul hlavou. ,,Měla plán? Myslíte teda?" ,,Na 100%." Odvětil.
,,To já ji ublížil....." Zamyslel jsem se. Watson si pouze vzdychnul a přisedl ke mě blíže.
,,Víš. Tak trochu jsme ji všichni ublížili. Dříve já s alkoholem, nepodporující matka, občasné neshody s kamarády a hlavně ztráta Weedona...." Zamyslel se. ,,Musím si promluvit s Taylor." Zamyslel jsem se a vyběhl ze studia.
-------------------------------------------
Trvalo to snad celou věčnost, než Taylor přišla zpátky domů. Její matka mě pustila dovnitř a poskytla mi hrnek kávy. Za tu dobu, než přišla, jsem stihl vypít 3 hrnky, každý jednu hodinu.
Vytáhl jsem mobil z kapsy a najel na chat.
HarryStyles: Taylor, můžeme si promluvit?
Taylor_Swift: Ahoj, lásko. Samozřejmě. Za hodinu jsem doma. Miluju tě.
Poklepával jsem mobilem o koleno a čekal. Poté jsem najel na další chat a snažil se zabavit, jen doufám, že bude reagovat.
HarryStyles: Princezno? Jak se dneska máš?
CassandraWatson: Tak jako včera. Páni, doktoři upozornili mé rodiče na to znaménko.
HarryStyles: Jak to vzali?
CassandraWatson: Noo. Dobrý.
Nechtěla si se mnou moc psát.
HarryStyles: Bolelo to hodně, když ti to vypalovali?
CassandraWatson: Hmmm, uhm. Samozřejmě.
HarryStyles: Omlouvám se.
CassandraWatson: Za co?
Ve dveřích se objevila Taylor a tak jsem mobil schoval zase do kapsy. ,,Ahoj lásko." Objala mě a letmo dala polibek na líce. ,,A-Ahoj." Zarazil jsem se.
,,O čem jsi se mnou chtěl mluvit?" Políbila mě tentokrát svůdně na rty. ,,Už jsem ti někdy řekla, že tě miluju?" Skvělé načasování. Odtáhl jsem se. ,,Potřebuju si s tebou promluvit o Cassandře." ,,Co chceš vědět konkrétně?" Znejistila.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...