9

258 8 0
                                    

,,Kam jdeme?" Zeptala jsem se. ,,Máš ráda One Direction?" Řekl mi. ,,Neposlouchám,ale celkem jo, mám je ráda." Byla to pravda. Můj nevlastní bratranec je poslouchá. Nasedli jsme do auta a jeli k blízkému městu. Ve městě Ben zastavil. ,,Cassie. Jede s náma Alice. Nevadí?" ,,Ne nevadí." Najednou mi to nějak extra nevadilo. Blondýnka k nám přiběhla a Ben vyšel z auta za ní. Když byly asi půl metru od sebe,tak se políbili.
Mně nezbývalo nic než pokroutit oči. Po chvilce Ben otevřel dveře spolujezdce,tam kde jsem já. ,,Promiň Rebelko,ale můžeš jít dozadu? Prosím." ,,Proč?" Zeptala jsem se,ale on mi neodpověděl. Tak jsem přešla do zadu a Alice si sedla na místo spolujezdce. ,,Já One Direction miluju. Bude Meet&Greet?" Řekla blondýnka a hnědovlasý kluk jí odvětil.,,Nevím, ale asi jo." Pak mne napadlo. ,,Kam vlastně jedeme?" ,,Do New Yorku." Odpověděl kluk. To je ale daleko. Nejméně 1,5 hodiny cesty. Nahlas jsem si povzdechla a jenom se dívala z okna na ubíhající krajinu.

----------------------------------------------
Konečně jsme v New Yorku. A nechápu,proč mě Ben sem táhne,když já prakticky One Direction neznám. Nějak extra jsem se tam netěšila. Klid Cassie. Nádech a výdech. Říkala jsem si sama pro sebe a nadýchala jsem se čerstvého vzduchu. Auto konečně zastavilo před nějakou cizí budovou a všichni jsme vyšli z auta. Alice vlastně běžela ke dveřím toho domu a Ben na ni zamilovaně zíral a šel po mém boku. Konečně jsme dorazili dovnitř a Ben paní u kasy ukázal tři vstupenky. Vážně nevím, kde je vzal. Po pár minutách koncert pomalu začal. Ben svou pozornost věnoval Alici a kapele a já si sedla jenom u zdi na zem a zírala jsem do země. Pak jsem ucítila na sobě něčí pohled. Ohlédla jsem se a viděla Harryho Stylese- zpěváka One Direction,který se díval mým směrem. Proč zrovna na mne? Ale já jsem nemohla odtrhnout oči od jeho zelených očí. Přímo jsem se v nich topila. Co je to s tebou Cass? Zněl hlásek v mé hlavě. Pomalu jsem se zvedala ze studené podlahy a zády jsem se opřela o zeď. Teď jsem si to začínala užívat. Zavřela jsem oči a zaposlouchala se do melodie a tónů hudby. Harryho hlas mne nějakým zvláštním způsobem naplňoval energii. Zamilovala jsem se do jeho hlasu. On mne něčím strašně přitahoval a to mne donutilo tleskat Po každé písničce.
Pak jedem z kapely, myslím, že Niall nechal kolovat jejich mobil,jako vzpomínku na vystoupení. Myslím, že by to neudělali, ale udělali to jen proto,že tu bylo o dost míň lidí než na tour,protože o tomhle vystoupení nikdo moc nevěděl. Mobil došel ke mne a já se nerozhodně podívala na Harryho,jeho zelené oči se na mne zase dívaly. Ale ne,mobil jsem poslala dále. Nechtěla jsem se vyfotit. Pak mne někdo zatáhl za vlasy. ,,Auuu. Bene. " řekla jsem,když jsem za sebou uviděla hnědovlasého kluka. On mě pořád ignoroval. Svůj pohled jsem přemístila na Harryho, který mou náladu, nevím jak zpravil. Po nějaké době zírání na Harryho mi připadalo trapné se na něj dívat. Nevěděla jsem co dělat. Asi by bylo nejlepší jít ven, ale v do hlavy se mi vloudila myšlenka. Podpisy pro bratrance! Ztuhla jsem a podívala na mobil kolik je. Do 11 zbývaly ještě 3 hodiny. Musela jsem tam ještě počkat, prostě jsem musela.

-----------------------------------------------------------------
,,Prosíme všechny, aby vytvořili řadu a přemístili se ke stánku." Řekl Louis s Liamem.Samozřejmě jsem šla taky a vyndala papírek na podpisy. Počkat to se musím i fotit!? Škoda,že tu můj bratranec není. V řadě jsem byla úplně od Bena a Alice oddělená. Alice se snažila protlačit mezi ostatní a být první, přičemž jí Ben pomáhal. Dostali se asi o tři lidi za mnou.
Řada se zmenšovala a zmenšovala. Nakonec byla řada na mne. Nejdřív jsem si podala ruku a obejmula Nialla,pak Zayna, pak Liama a Louise. Pak přišel na řadu Harry. Když jsme si podali ruce ucítila jsem zvláštní pocit v břiše,pod jeho dotekem jsem se roztřásla,ale stále jsem se musela dívat do jeho očí. Zase,zase jsem se v nich topila. Až pak jsem si uvědomila,jak se přitrouble usmívám. A to jsem ho musela ještě obejmout... jemně mě přitiskl k sobě a trošičku mne zvednul ze země. Z toho mne začalo být splašeně srdce a on si toho nejspíš všiml a víc mne přitiskl k sobě. Moji motýlci v břiše se rozrostli. Tak tohle objetí bylo to nejlepší, které jsem kdy mohla mít.
Pak jsme se společně vyfotili. Já stála uprostřed,vedle Harryho,který mi dal ruku na rameno.
Pak jsem jim dala papírek. ,,Chceš tam věnování?" Zeptal se Harry. ,,Oh. Prosím pro Jacka. Mého bratrance." Okamžitě to tam Harry napsal a podepsal se,pak se podepsali ostatní. A pak jsem vyšla ven. Před dveřmi jsem se ještě jednou otočila na kluky. Věnovali se další fanynce a na mne se už nikdo nepodíval.

------------------------------------
Venku jsem čekala dlouho a promítala jsem si pořád Harryho obličej. Co to s tebou je Cass? Ozval se můj hlásek v hlavě. Víš,že nejde zamilovat se do celebrity. Ale já se nezamilovala nebo ano? Ten pocit je určitě jenom chvilkový,teda doufám. Neměla jsem sem nikdy jít,jinak bych nebyla takhle zmatená. Pro pána krále Cass. Pořád jsem to přemítala a přemítala a pořád jsem stála opřená o auto. Z mého přemýšlení mne vytrhl Benův smích. Otočila jsem hlavou a viděla Bena s Alicí. ,,Čemu se smějete?" Zabručela jsem. ,,Víš co se tam stalo?" Kývala jsem hlavou na znamení nesouhlasu. ,,Louis a Harry...jenom srazili se." Řekla Alice. ,,Teda to je tak vtipný." Řekla jsem ironicky. ,,Cass. Nebuď nepříjemná." Řekl chladně můj hnědovlasý kamarád. ,,Já jen říkám pravdu." Skoro jsem zařvala. ,,Hale!" Řekla Alice a ukázala balkón vyčnívající z budovy. Stáli tam,všech pět kluků tam stálo a dívali se na krajinu. Harry byl nejprve na mobilu a pak se podíval směrem na mne. Ale ne,už zase ten divný pocit. Radši jsem nastoupila do auta a snažila se dívat na jinou stranu než na kluky. Po pár minutách konečně se uráčili nastoupit blondýnka s hnědovlasým klukem. Auto se rozjelo a my jsme vyrazili zpátky domů. A já jsem usnula.

Stála jsem před naší zahradou a chtěla jsem jít domů,když v tom momentě mě vyrušili hlasy. Oba hlasy jsem hned poznala a tak jsem se otočila. Přišli oba dva. Jeden se postavil do levé části a druhý po pravé. Ben z levé strany zavolal:,,Vyber si. Já nebo on." A ukázal na pravou stranu na Harryho. ,,To ty jsi mi ublížil." Vykřikla jsem na Bena a otočila se směrem k Harrymu. ,,Harry." Řekla jsem a vydala se směrem k němu. ,,Cass. Ale to já tě miluju.On tě zneužívá." Ozval se Ben a já byla ráda,že jsem v Harryho náruči. ,,Miluju tě. Slibuju,že ti neublížím. NIKDY" Řekl Harry a políbil mne.

,,Cass. Vstáváme. Jsi doma." Probudila jsem se a zamžourala očima. Zjistila jsem,že jsem stále v autě a zmateně jsem se na Bena dívala. ,,Co je? Jsi doma." Když to řekl, rozepnula jsem pás a otevřela dveře. Byla jsem tak zmatená,že jsem je ani nepozdravila. Rychle jsem vešla do domu a podívala jsem se na hodiny. Bylo půl 11 večer a tak jsem šla do koupelny a smyla jsem si líčení- líčím se hodně lehce. Pak jsem se převlékla do pyžama a šla do postele. Naposledy jsem se podívala do mobilu a prohlížela fotku,kterou mám s One Direction.Byla to moc hezká fotka. Hlavně Harry na ni byl roztomilý. Cass. Už zase. Ten Harry. Přestaň.
Nemohla jsem na něj přestat myslet i když jsem co nejvíce chtěla. Ale proč?
Něco ve mne vyvolávalo pocit smutku,když jsem si uvědomila, že on je celebrita.
Nejspíš jsi zamilovaná. Ozval se hlásek. A nebo jde o idolskou lásku. Doplnil rychle. Ach jo Cass,s tebou je to složité. A s tímto pocitem jsem usnula.

--------------------------------------

Ahoj. Nová kapitola je tu. Tentokrát s One Direction. Doufám, že se líbí. Pac a pusu u další kapitoly.
Ps:Poslechnete si písničku.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat