Moje hlava dalšího dne ráno třeštila jako o závod. Víte co bylo nejhorší? Pamatovala jsem si co se stalo,co jsem dělala. Políbila jsem Harryho Stylese.
Harry? Asi tě miluju." A vlepila jsem mu polibek.
Tohle si pamatuji hodně dobře a lituju toho. Ano, Možná to co jsem řekla a udělala je pravda,ale nevím, něco mi říká, že to není dobře. Trochu se mi z toho chtělo brečet. Ach ne, teď budu mít zlomený srdíčko na dvakrát ne? Opatrně jsem se posadila na postel, lokty zapřela o stehna a prsty zasunula do svých dlouhých a vlasů. Oči nevnímaly nic jiného než zem. ,,Dobré ráno." Ozval se za zády hlas a já rázem ztuhla. ,,Je mi špatně." Odvětila jsem a stále civěla do země. ,,Taky aby ne. Vždyť jsi vypila celkem 2 a půl flašky vodky." Odvětil mi se zadušeným smíchem. ,,Hahaha. Fakt vtipný. Co se vlastně stalo?" Zeptala jsem se a on mi mezitím položil hrnek teplého čaje na stůl a vedle něj prášek. ,,Ty si nic nepamatuješ?" Zeptal se. Podívala jsem se na něj. Mé měděno-černé oči se zaměřily na jeho zelené oči. Má tak krásné oči. Jen jedna otázka mi kolovala v hlavě: Mám mu říct, že si to pamatuju a nebo ne? ,,Počkej." Řekla jsem a zvedla se z postele. Rychlým tempem jsem běžela na záchod, kde jsem se pořádně vyzvracela do záchodové mísy. Ach ta kocovina. Pak jsem došla k umyvadlu u pusu si pořádně vypláchla vodou. Když jsem se cítila lépe, tak jsem došla zpátky do pokoje. Harry se na mne podíval, když jsem vešla do pokoje. Z jeho obličeje jsem vyčetla něco jako " Já vím. Je ti špatně." Opatrně jsem se posadila vedle něj. ,,Odpočiň si princezno." Zašeptal mi do ucha. Nadýchla jsem se. Harry vstal s tím, že odejde. Udělal pár kroků a ve mne se něco zlomilo. Nemůže odejít...nechci, aby odešel. ,,Harolde? Prosím. Pojď sem." Řekla jsem s hlasem plným lásky a rukou naznačila, aby si ke mne přilehl. Podíval se na mne nechápavě. ,,Prosím." Doplnila jsem další slovíčko. Pousmál se a přilehl si ke mne.Leželi jsme v objetí asi hodinu. Ležela jsem mu na jedné ruce, kterou měl natáhlou přes můj polštář a tím pádem jsem se hlavou opírala o jeho rameno. On měl hlavu položenou na mé a druhou ruku měl propletenou s mojí. Dýchala jsem jeho vůni, kterou jsem naprosto milovala. Byla jsem na ni pomalu závislá. Oba jsme měli zavřené oči a já si tento moment úplně užívala. Bylo to jako by se zastavil čas a byli bychom jen já a on. Můj pocit v bříšku stále narůstal, jako kdyby se splašili motýlci a létali ze strany na stranu. Cítila jsem se jako spokojené štěně, které člověk drbe na místě, kde potřebuje podrbat. Opravdu jsem byla spokojená a šťastná.Nahlas jsem si spokojeně oddechla.
,,Princezno? Proč si se tak opila?" Zeptal se potom. ,,No nevím. Něco mne rozhodilo." ,,A co?" ,,No ehm...jeden kluk." ,,Jeden kluk?" Nechápal. ,,Prostě takhle. Ten kluk měl holku a zároveň byl zamilovaný do mne. Tak když se s ním holka rozešla,tak šel za mnou s tím,abychom spolu chodili. Zdálo se mi to hnusný, protože s rozešli minutu před tím než se mne zeptal." Zkusila jsem mu odpovědět. O tom polibku mu ale nic neřeknu. ,,Nechápu. A ty jsi souhlasila?" Optal se znovu. ,,Ne. Proto jsem se opila." Odvětila jsem rychle. ,,Ty ses opila,protože jsi nesouhlasila?" Nechápal pořád. ,,Ne! Protože tohle chování se mi nelíbilo. Kdyby aspoň za ní na chvíli šel, ale nee, on se hned potom zeptá mne, jestli spolu nebudeme chodit." Odpověděla jsem rázně. ,,Aha. A nelíbil se ti,že ne?" Zeptal se znovu. ,,No....ehm...asi." koktala jsem. ,,Možná.... Asi...asi jo." Dokoktala jsem. ,,Aha!?" Odvětil mi nechápavě a smutně. ,,Ale už ne. Přísahám. " Dodala jsem rychle. ,,Líbí se ti teď teda někdo?" Optal se. ,,To se neříká." Odpověděla jsem. ,,Takže?" ,,Možná. A ty?" Zarazil se nad mou otázkou. ,,Možná." Dořekl mi nakonec. Trochu se ve mne zlomilo,ale zároveň jsem byla potěšena.-------------------------------------------
Celý den jsem ležela v posteli. Teda leželi...byl tu u mne i Harry, který zajišťoval aby mi bylo lépe. Dokonce ke mne přišli i ostatní kluci ze skupiny a One Direction, i zpívali písničky. Bylo úžasné ležet Harrymu na hrudi a slyšet mé kamarády zpívat a zároveň poslouchat Harryho hlas zkrz hruď. Harry byl pro mne skoro všechno, řekněme víc než nejlepší brácha a Niall se Zaynem pro mne znamenali pro mne jako úžasní bráchové. S Liamem a Louisem takový vztah nemám. Ale oba je mám ráda jako nejlepší kamarády. Všichni jsou pro mne důležití a to moc. Byla jsem spokojená, kromě té bolesti hlavy, která se pořád ozývala. Ale ještě něco...Vždycky když jsem byla v pokoji sama, když šli kluci třeba pro jídlo nebo prostě šli na pár vteřin pryč, cítila jsem smutek a cítila jsem se nechráněná. Jako kdyby kluci měli tu auru,která vždycky ve mne zaplavila vlnu radosti a zakryla tím všechen ten smutek. Jako kdyby s nima jakákoliv bolest postupně mizela.
Zpívali mi zrovna písničku Another World. Když rozebírali jedno pro mne bolestivé téma moje radost se tímto tématem slábla.... ,,Budeme muset zítra bohužel odjet." Ozval se Liam. ,,Proč a kam?" Zeptala jsem se a v mém hlase se ozval smutek. ,,Koncert. Do Los Angeles." Odpověděl Louis. ,,Moc rádi bychom tu zůstali, ale nejde to." Řekl mi smutně Niall. ,,Tak to teda nemůžeme být tady, ale pořádně si dnešek užít." Odvětila jsem. Odtáhla jsem se od Harryho a zvedla se z postele a došla ke skříni ze které jsem vytáhla černé tričko s bílými zařivými lemy a modré džíny. ,,Počkejte tu." Rozkázala jsem jim. A došla do koupelny, kde jsem se prevlékla. Po převlečení jsem znovu dorazila do pokoje. ,,Takže kluci jdeme ven,tak se připravte. Nialle? Mohu s tebou mluvit?" Zeptala jsem se a odtáhla ho do vedlejšího pokoje. ,,Nialle? Já se musím někomu svěřit. Jsi pro mne jako brácha, takže ti mohu věřit." Řekla jsem mu a on zakýval hlavou. ,,Já jak jsem se včera opila, tak....políbila jsem Harryho Stylese. Pamatuji si všechno, ale Haroldovi jsem naznačila,že si nic nepamatuju." ,,Počkej zastav Cass. Pokud k němu nic necítíš,tak to takhle můžeš nechat." Přerušil mne. ,,No právě. To je to, Já k němu asi cítím něco víc. Víc než jenom kamaráda." Odvětila jsem mu. ,,Tak mu to řekni, než bude pozdě." Řekl mi s úsměvem na tváři. ,,Ale...nic mu prosím neříkej. Přísahej." Poručila jsem mu. ,,Slibuji. Ale řekni mu to ano?" ,,Jasně." ,,Ale opravdu." ,,Budu se snažit Nialle." Dopověděla jsem mu své. ,,Cass? Jsi pro mne jako sestra. Slibuju za všechny kluky,že zůstaneme v kontaktu." Řekl mi. ,,Dobře brácho. Ve všem dobrém i ve zlém. Mám tě ráda. " Musela jsem ho objat. Někdo po chvíli zaťukal na dveře a dovnitř vešel Harry. ,,Cass? Napadlo mne. Nechceš jet s náma?" Zeptal se. ,,Harry. Moc ráda, ale musím dodělat střední. Mohla bych až o hlavních prázdninách. Promiň. " Řekla jsem po pravdě. Oba kluci zesmutněli a chápali to. ,,Slibuji, že vás přijedu navštívit." Odvětila jsem a kluci se pousmáli. ,,Mám vás ráda a nechci o vás přijít." ,,Cass. To ani mi o tobě." Vložil se do toho Niall. ,,Přesně. Zůstaneme navždy s tebou." Dodal do toho Harry a já se radostí a pýchou rozbrečela...
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomantizmCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...