11

238 6 0
                                    

Probudila jsem se s plno myšlenkami. Dneska je čtvrtek. Ten je už v pohodě. Dneska nic nepíšeme nebo jo? Udělala jsem si ranní rutinu a lehce jsem se nalíčila. ,,Ahoj Míšo. Dneska nás mama vezme do školy jo?" Malý brácha jenom pokynul hlavou a dál pojídal svůj pokrm. ,,Ještě si učešu vlasy." Zavolala matka od zrcadla. Tak jsem si vzala mobil. Příchozí nová zpráva oznamoval mi mobil. Kdo zase otravuje? Jasný, Benjamin. Zprávu jsem ignorovala a mobil odložila. Chci tolik spát,proč mne Ben musel vytáhnout ve středu večer ven,když já potřebuju spát minimálně 8 hodin? ,,Cassandro, Michale jdeme. " Zavelila matka.

---------------------------------------------
Crrr. Zazvonilo na hodinu a já se jen ospale a znuděně rozvalila na lavici. Moje hnědovlasá kamarádka Emily dnes není ve škole. Beztak simuluje a nebo bude někde se Sethem a nebo jenom zaspala. Potichu jsem zívla a zavrněla. Do třídy vešla učitelka Rossmanová. ,,Dobrý den. Posaďte se." A posadila se do svého křesla. ,,Slečno Watsonova, kdo chybí?" Zeptala se. ,,Uhmm. Chybí Emily Brownová, Jane Lordová a Nick Noell." Zamumlala jsem. ,,Děkuju slečno Watsonova." Zavyla. ,,Tak kohopak vyzkoušíme? Hm hm hm.." přemýšlela a projížděla prstem po stránce. ,,Lilith Rutherdovou a....co třeba Cassandru Watsonovou. Pojďte sem děvčata. " Řekla. Já se látku naštěstí učila,tak snad to dopadne dobře. Fuuha. Měla jsem takový stres. Učitelka chrlila otázky a já s Lilith odpovídala. Víte jakou známkou to skončilo? Já za 2 a Lilith za 3.

--------------------------------------------
Konečně zazvonilo a my mohli jít domů. Převlékla jsem se a vydala se ven. Venku hned u školy stála známá osoba. Rozběhla jsem se k ní a objala ji ze všech sil. ,,Emily? Kde jsi byla?" Řekla jsem zadýchaně. Ona furt stála a koukala do dálky. Zatřásla jsem s ní.,,Emily!" ,,Byla jsem se Sethem v New Yorku na Meet&Greet One Direction. A Harry Styles mi dal pusu na tvář. Na tvář, chápeš to? A Liam nás pozval na jejich další koncert prý nám dá vstupenky zdarma. Cassie! Půjdeš se mnou?" Vychrlila. ,,Počkej. No a že ti dal pusu na tvář. Jak to,že ti dali lístky? Cože? Říkej." Řekla jsem hodně zmateně. ,,To víš. Mít za kluka Setha je nejlepší věc. Půjdeš teda se mnou v sobotu na ten koncert?" Zamyslela jsem se. Byla jsem tam včera a byla jsem zmatená. Mé myšlenky bloudili pořád k  Harrymu. Chvíli jsem ho chtěla znova vidět a chvíli zase ne. Najednou mne z přemýšlení vyrušilo troubení auta. ,,Cassandro. Jedeme domů. " zavolala matka. Nerozhodně jsem se podívala na Emily. ,,Nevím. Rozmyslím si to a pak ti řeknu. " Ona jenom zakývala hlavou a obejmula mne.

----------------------------

Hned jak jsme přijeli domů, jsem se šla projít k jezeru,mému oblíbenému místu. Když jsem tam přišla opřela jsem se o strom a sjela jsem lehce na zem,opřela jsem si hlavu a zavřela oči.To je tak relaxační místo. Najednou jsem uslyšela kroky a trhavým pohybem jsem se otočila. ,,Bene." ,,Taky tě zdravím rebelko." Zašklebil se. ,,Nech mne." Řekla jsem.,,Cassandro? Proč jsi mi neodepsala?" Zeptal se chmurně. V tu chvíli jsem si uvědomila, že zprávu jsem ani neviděla.,,Co jsi psal?" Zeptala jsem se opatrně.,,Potřebuju s tebou mluvit. Je to důležité." ,,No. Už mluvíš, no tak co potřebuješ?" ,,Já...já...Ty jsi mi strašně pomotala hlavu." Spustil náš rozhovor. ,,Jak? Co?" Řekla jsem nechápavě.,,No takhle." Řekl A přistoupil blíže. Naklonil se ke mne a rukou mi zvedl bradu,tím pádem jsem se mu dívala do očí. Pomalu se přibližoval a na poslední chvíli jsem si to asi uvědomila a trhla jsem sebou. Rychle jsem vyskočila na nohy a běžela jsem směrem domů.,,Cassie!" Volal za mnou,ale já ho ignorovala. Dorazila jsem k naší zahrádce, když jsem zrovna otevírala dvířka chytil mne za zápěstí a přetočil k sobě. Než jsem se nadála,tak naše rty spojil. Po chvíli jsem se rychle odtáhla a zakroutila jsem na něj hlavou. On se na mne jenom hloupě usmál a já v tu chvíli cítila,že to bylo špatně. To se nemělo stát,protože Harry....zase ten Harry. Kdy to konečně skončí? ,,Vypadni Bene. Běž pryč." Vyjela jsem po něm. ,,Nech mne na pokoji." Dodala jsem sykavým hlasem. Zamračil se a odešel. ,,Stejně jednou budeme spolu." Zašeptal. Já sice k němu možná maličko něco cítím, ale nechci to. Prostě nechci. Rychle jsem vešla do domu a zabouchla za sebou dveře. Jako přece se nebudu kvůli němu tak rozčilovat.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat