Uběhlo pár dní od té doby co jsem kluky viděla naposledy. Pomalu odpočítávám dny do mého odjezdu. Jen si stále nejsem 100% jistá jestli je to to správné. Každopádně já je ,ale hlavně Harryho potřebuju ochránit, ujistit se,že budou v pořádku. Ale zase je to ode mne celkem sobecké, se ukrývat před problémy v Británii. Pane Bože, že já jim psala,že chci s nima odjet. Najednou se v mé hlavě vytvořily dva protichůdné názory. Praštila jsem sebou radši na pohovku a pustila si televizi. Musela jsem se nějak odreagovat. Do ruky jsem si vzala teplý čaj, který mi vždycky pomohl se uklidnit, nemyslet nad věcma, jen pociťovat chuť a teplo čaje v mém těle.
,,Cass? S Michalem pojedeme nakoupit věci do ledničky. Nechceš jet s námi?" Zeptala se mne matka a upravovala se. Jen jsem se na ní podívala tím pohledem "Vážně?" A ona to asi pochopila, něco si zašeptala a odešla pro bráchu. ,,Táta s váma jede taky?" Zeptala jsem se. ,,Jo. Musíme ho přece držet co nejdále od alkoholu." Odpověděla. Pak mi mobil oznámil novou zprávu. Natáhla jsem se po mobilu a okamžitě si zprávu přečetla. Byla od Nialla.NiallHoran:Cass? Chceš si zavolat?
CassandraWatson:Ani ne.
,,Tak měj se Cass." Zavolala matka. ,,Ahoj Cass." Objal mne brácha a pak běžel k matce. Společně pak odešli ven.
NiallHoran:Prosím.
CassandraWatson :Nemůžu.
Chcete vědět důvod proč si nechci s kluky volat? Takže....nejsem definitivně rozhodnuta jestli mám opustit Ameriku a pak by se mne ještě ptali na Jima Trevora a jeho skupince v níž je i Sára, kteří mi strašně ubližují. Proto jsem mobil radši zahodila na druhý konec pohovky a věnovala se televizi.
Po pár minutách mi oznámil novou další zprávu. Znovu jsem se proto natáhla přes celou délku pohovky a nahmatala mobil. Hned jsem si mobil rozsvítila a podívala se co nebo spíše kdo mi napsal.
HarryStyles :Jak se máš?
CassandraWatson:Dobrý. Co ty?
HarryStyles:Dobrý no.
CassandraWatson:Harry? Vážně?
HarryStyles:Jo!?
CassandraWatson:Harolde nelži mi.
HarryStyles:Nelžu....
CassandraWatson: Harry Edwarde Stylesi, pokud si smím tipnout, trápí tě Taylor?
HarryStyles:Cassandro Caroline Watsonova, jak jste na to mohla přijít?
CassandraWatson:Znám tě....Je to pravda?
HarryStyles:Tak to mne zlato znáš fakt dobře...
CassandraWatson:Proč tě tolik trápí?
HarryStyles:Já ji pořád miluju....
CassandraWatson: Kdybych u tebe byla, dala bych ti pohlavek...
HarryStyles:Proč ?
CassandraWatson:Kvůli jedné zmařené lásce se tak trápíš? Já to měla horší...
HarryStyles:Já vím....Ale ona nebyla ledajaká, ona byla nejlepší žena v mém životě....
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...