,,AHoj.kluci!" Vyštěkla jsem a rozběhla se k mé pětici. ,,Cass." Objal mne Niall,který pro mne znamená fakt něco jako brácha. Pak jsme dali všichni hromadný objetí.Nacházeli jsme se v nahrávacím studiu, tady by měli být jak 1D tak i 5SOS. 1D jsme už potkali a za to jsem byla moc ráda. ,,Ahoj Cass." Vytrhl mne z mého přemýšlení Liam. ,,Čau kluci jak se-" větu jsem nedokončila, protože se do toho vložila moje matka. ,,Cass? Kdo to je? Odkud je znáš?" Kousla jsem se do rtu a otočila se na ní. ,,One Directionnnnnn!" Vběhl brácha ke klukům si vyprosit další fotku,autogramy a pokec. ,, To jsou moji kamarádi matko." Přecedila jsem skrz zuby. ,,Odkud-?" ,,Normálně." Vyprskla jsem. ,,Ehm..." podívala jsem se za sebe, kde stál Harry a nevěřícně na mne kroutil hlavou. Znovu jsem se okusila zakousnout do rtu. ,,Vy jste jako ti zpěváci jo?" Podívala se moje matka na Louise. ,,My jsme kapela z Británie." Zaraženě odpověděl a moje matka se flirtovně zasmála. Pak se podívala na Liama. ,,A ty máš krásné svaly." Jemně popojížděla prstama po jeho ruce. Nevěřícně jsem tikala pohledem mezi ní, Liamem a Louisem. ,,Jo. Děkuju." Lehce ji ignoroval. Zpátky jsem odvrátila pohled na Harryho, na Nialla a Zayna, kteří měli rozhovor s mým otcem a na nic vůbec nereagovali. Dlouhým krokem jsem přistoupila k mámě, stojící mezi oběma kluky, vzala ji za ruku a naštvaně ji odtáhla stranou.
,,Matko?Co to děláš?" Nechápavě se podivala. ,,Ti kluci. Jsou v mém věku a jsou to moji kamarádi. Přestaň se před nima tak pitomně smát jak husa. Jasný?" Seřvala jsem ji. ,,Ale já nic nedělám." ,,Děláš. Já to vidím, znám tě. Proč s nima flirtuješ?" Ve mne vřela zlost. ,,Jen se bavím." Opáčila. ,,Tak přestaň." To bylo moje poslední slovo, pak jsem odešla.
Kéž by mě mohl Harry uklidnit, jako to udělal jednou dříve....---------------------------------------------------
,,Ahoj." Zamávala jsem svému bratrancovi, který se k nám pomalu blížil se zbytkem kapely. ,,Ahoj Cass. Teda, ty jsi vyrostla." Usmál se. Objali jsme se. ,,Ahoj teto, strýčku a Michale." Zamával jim. ,,Počkat? To je tvůj bratranec?" Zarazil se Harry a jeho kapela. Jen jsem zakroutila rameny a věnovala mu zářivý úsměv. ,,Teda Watsonová." Zasmál se Zayn a tak jsem na něj vyplázla jazyk. ,,Čau kluci." Zajásal Luke a přešel s jeho zbytkem kapely k One Direction. Všichni si mezi sebou poplácali záda a přivítali se. Byla jsem na obě kapely pyšná, nevím proč,ale najednou mě zaplavil tento pocit. Stála jsem na místě, dívala se z jednoho na druhého a přiblbě se usmívala. Ani jsem se neptala odkud se znají, protože je mi jasné, že se pohybujeme v okruhu známých a populárních lidí, kde je samozřejmě lehčí se poznat s jinou celebritou. Pak mi do hlavy vtrhla otázka, přes kterou jsem zkameněla: Co vlastně tady dělám? Proč jsem poznala 1D? A proč můj bratranec je známý australský zpěvák? Jak jsem se do tohoto kruhu vlastně dostala?"
Z přemýšlení mne vytrhla vibrace mého mobilu na zadní kapse kalhot. A tak jsem si mobil z kapsy vytáhla a rozklikla zprávy. A musela jsme se usmát.HarryStyles:Princess? V pohodě?
CassandraWatson: Jasně. Proč se mne nezeptáš normálně? Stojím asi 7 metrů před tebou.
HarryStyles:Tohle je romantičtější ne?
CassandraWatson:...... To teda nee.
Pak jsem se nadechla a podívala se na něj. One Direction s 5SOS stále něco řešili s tátou, ale pak jsem zahlédla,že se na mne Harry nenápadně podíval.
CassandraWatson:Musím ti něco říct. Chce s takhle a nebo osobně?
HarryStyles:Jak chceš.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...