,,Ahoj Rodino!" Zavolala jsem,jakmile jsem otevřela dveře. ,,Cassandro!Kde jsi byla?" Zaječela na mne máma. Já ji ignorovala a šla jsem do svého pokoje. ,,Cassandro." Křičela na mne máma a já jenom zabouchla za sebou dveřmi. Nechci ji říkat,že jsem byla venku s klukem,k tomu s krásným klukem.Podívala jsem se na zprávy. Psala mi Emily.
EmilyBrown:,,Musím ti říct,zítra jdeme se třídou do baru. Půjdeš s náma?"
Zaváhala jsem
watsoncassie:,, Možná ano,ale ještě nevím jistě."
Jestli tam půjdu, tak mne máma zabije. Doslova zabije. Ale je to pro mne příležitost jak se seznámit s třídou. Z přemýšlení mne vytrhl Michalův hlas.,,Cassie,maminka říkala,že bude večeře. Tak máš jít dolů." Zvedla jsem se z postele a šla po schodech dolů. Malý Michal běžel přede mnou a vypadal šťastně. ,,Míšo,jak bylo ve škole?" zeptala jsem se opatrně. On jen zvedl hlavu a upřeně se mi podíval do očí. ,,Jo. Bylo to úžasný." odpověděl. Zasmála jsem se. ,,To je dobře, že se ti líbilo." Vyšli jsme do kuchyně, kde to zavonilo rýží a kuřetem.
Najedli jsme se a malý Míša běžel do svého pokoje. Když jsem už stála na prvním schůdkum tak mne zastavila máma. ,,Cassie,jak bylo ve škole?" Zamračila jsem se na ni. ,, Fajn." Řekla jsem naštvaně. Už jsem se otočila a chtěla udělat další krok,když mne máma chytla za ruku. ,,Promiň Cass,ale nemůžeš se toulat takhle dlouho venku." Otočila jsem hlavou a zabručela jsem.,,A to jako proč?" Máma se na mne jen klidně dívala. ,,Za prvé,mám o tebe strach a za druhé,to souvisí s jedničkou, co kdyby se ti něco stalo? Pamatuješ si to?" Vysmekla jsem se z matčina sevření a odkračela do pokoje. Podívala jsem se na mobil. Zase mi psala Emily.EmilyBrown:,,Prosím pojď. Bude zábava. Domluvíme se ještě ve škole."
Pak jsem si vzala oblečení na spaní a šla do koupelny. Zapla jsem si sprchu a mýdlem jsem si umyla tělo a pak jsem si umyla šamponem vlasy. Pak jsem se převlékla do pyžama a šla zpátky do pokoje. Uprostřed pokoje jsem uviděla malého Michala. ,,Míšo?" Opatrně se otočil. ,,Já jenom jsem slyšel divný zvuk." Zasmála jsem se a on odešel dolů do obýváku. Zase jsem se koukla na mobil. Tak to můj mobil vyděsil bratra. Psalo mi totiž neznámé číslo.
Xxx:,,Ahoj. Přeju ti hodně štěstí v novém školním roce.-B
Už vím kdo mi psal. Číslo jsem si hned uložila pod jménem Ben. Ale nedávalo mi,kde vzal moje telefonní číslo. Pak jsem si vzala notebook a lehla jsem si na postel. Pustila jsem si film a zamuchlala do deky. Teď mi bylo příjemně, hezky. Pomalu jsem začínala usínat. Nakonec jsem ve tři čtvrtě filmu usnula.
Ráno mě vzbudil zvuk budíku. Budík jsem ospale ztišila a lehla si na druhý bok. Po nějaké chvilce jsem už musela vstát. Ospale jsem vstala a rozsvítila jsem pokoj. Zašla jsem ke konci pokoje,kde stála skříň a vyndala jsem z ní nějaké to oblečení. Tak a po převlečení jsem si vzala mobil a tašku a sešla po schodech dolů. Dole už jsem viděla mého malého bráchu, jak snídá. ,,Máma ještě spí?" Zeptala jsem se. On jen přikývnul hlavou na znamení souhlasu. Tak jsem si taky vzala snídani. Po pár minutách jsme vyšli ven. Dorazili jsme na autobusovou zastávku a přišli jsme akorát včas. Tak a odjíždíme do školy.
Nejprve jsem odvedla brášku do školy a pak jsem vyrazila do své školy. Vešla jsem do školy a hned jsem vyrazila ke skříňkám. U skříněk stála Emily. ,,Ahoj Emily." Pozdravila jsem.,,Ahoj Cassie." Řekla mi,ale viděla jsem, že mi nevěnuje pozornost. Dívala se na jednoho kluka. Kluk stál na konci chodby a opíral se o skříňku. Všimla jsem si,že vedle stál Ben. A teď jsme byly dvě holky,které stojí vedle sebe a dívají se tupě na konec chodby. Oba kluci se podívali směrem k nám a tak jsem se otočila k Emily a Emily se otočila směrem ke mně. ,,Cassie,mám problém. Tamhle ten kluk se mi moc líbí. Je to Benův nejlepší kamarád. Jmenuje se Seth Wood. Jo jinak když jsme u Bena. Ben je hodně hodný kluk, ale někdy zneužívá holky a flirtuje s nima. Ale jinak je hodný. A kdyby jsi s ním mluvila někdy, tak bacha na Alici." To mě přinutilo se na něj podívat a zároveň jsem jí odpověděla. ,,Já už jsem se s ním poznala. Je fakt fajn." Emily se mi podívala do očí.,,Cassie,buď ale opatrná." Zesmutněla jsem. Najednou se kamarádka bleskově podívala na kluky.,,Cassie,jdou sem,co teď?" Napadlo mě jen jeden nápad,vlastně dva. Jeden z nich je utéct a druhý.... ,,Dělej, že si se mnou povídáš a směj se a dívej se na mne." Rychle to splnila a dívala se na mne a já na ni. Když kluci došli blíže, tak jsem spustila:,, Emily,to je dobrý vtip. A co ti teda na to řekli?" Pak jsem cítila za někoho za zády. Cítila jsem jeho dech na mém krku a jeho ruku na mém rameni. Ztuhla jsem,věděla jsem kdo to je,neboť Seth stál vedle Emily. ,,Ahoj holky." Řekl hlas kluka za mnou. ,,Cassandro. Tohle je Seth. Sethe tohle je Cassandra." Podala jsem si se Sethem ruce.,,Bene? Můžeš na chvilku?" Zeptala jsem se a podívala se na něj.,,Jasně." Popošli jsme spolu o pár kroků.,,Co chceš?" Zeptal se. ,,Jen chci nechat Setha s Emily o samotě." Bylo vidět, že Ben pochopil.,,Sethovi se Emily líbí a..." nenechala jsem ho domluvit.,,Emily se Seth také líbí." Pak nastala chvíle ticha. Nakonec jsem byla já kdo promluvil.,,Bene? Kde jsi vzal moje číslo?" Zasmál se jemně.,,Od Emily." Podíval se mi do očí a já jemu. Viděla jsem v nich radost,důvěru. Pak mi vzal ruku a pohrával si s ní a stále se mi díval do očí. Vyrušil nás jenom zvonek.,,Už musím, tak ahoj." Vyrazila jsem se sebe a pak jsem běžela k Emily a zatáhla ji do třídy. Rychle jsme si stouply k lavici a mlčky čekaly. Spolužáci se shromažďovali ve třídě. Pak jsem si všimla Alice,ktera se na mne mračila. Pak přistoupila blíže a podala mi papírek. Papírek jsem otevřela,stálo tam: NECH MÉHO BENÍKA NA POKOJI!!! VÍM,ŽE SE SPOLU NĚJAK ZNÁTE. BEN JE MŮJ KLUK A JÁ HO MILUJU.
Musela jsem se pousmát. Vždyť se nic neděje,nic mezi náma není nebo jo? Hodina začala a učitelka nám pustila dokument o řecké mytologii. Bylo to nudné. Celá třída usínala. A já s Emily si povídali.,,Cassie? Půjdeš teda od 8 večer s náma?" Zamyslela jsem se. ,,Nevím." Vypadlo ze mne. ,,Bude tam i Ben." Škodolibě se usmála a dloubla mě loktem do žeber. Já se začervenala a usmála se. ,,Takže jo. Půjdeš." Řekla. A v tu chvíli jsem byla jistá, že půjdu. Nikdy jsem nepila,tak všechno se jednou zkusit musí.Ale jak vyjít z domu aniž by rodiče věděli, že jdu do baru?
--------------------------------
Ahoj.
Nová kapitola je tu. Doufám, že se vám líbí. Je sice delší, ale nějak jsem se rozepsala. Jak myslíte,že to půjde dál?
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...