47

64 1 3
                                    

Dívala jsem se z okna a pozorovala sluneční záři, která obklopovovala celou krajinu a osvítila veškeré kouty temnot a mlh, včetně mého okna. Slunce mě hřálo po studené kůži. Užívala jsem si to, kromě toho, že na mě přišla opožděně senná rýma, alergie, kterou mám již 2. rokem. Takže jsem ,jak je známo, kýchala, smrkala a z toho všeho mě bolela hlava. A to byla dobrá záminka k tomu být ve svém pokoji, který jsem nechtěla opustit, chtěla jsem se vyrovnat se vztekem a zklamáním samy sobě. Pořád jsem cítila Harryho slova, jeho chování v nedávných dnech a mou nekontrolovanou touhou všechny ochránit a zároveň je zklamat.

Byla to snad sobeckost?  NE.

Jsem doma již 3. dnem, za tu dobu jsem se stihla potkat s Jimmem a vyjít si s Benem ven. Jinak jsem byla zavřená ve svém pokoji.

,,Cassieee!" Vběhl do mého pokoje bratr a vyrušil mě z přemýšlení. Tázavě jsem nadzvedla obočí. ,,Půjdeme se koupat?" Zapištěl až jsem z toho kýchla. Nesouhlasně jsem zavrtěla hlavou a zrak přemístila k oknu. ,,Cassie!" Vykřikl a začal mě tahat za tričko.

Ignorovala jsem ho, neboť můj vztek byl v posledních dnech k nevydržení a nechtěla jsem mu nějak ublížit..... Jenomže koho by nenaštvalo otravování s věcí na kterou nemáte chuť a nechcete vidět vaši porážku? To jsem byla přesně já.

,,Jdu pro zmrzlinu." Ignorovala jsem ho a po dlouhé době opustila svůj pokoj.

Došla jsem do kuchyně a z ledničky si vzala celý kelímek pistáciové zmrzliny, který jsem lžičkou začala ujídat. Pak jsem vzala mobil a napsala něco tohoto typu:

CassandraWatson: Musíme si promluvit. O Benovi.

AliceJonas: Budu u tebe za 10 minut.

Mobil jsem odložila a se zmrzlinou vešla do pokoje. Můj paličatý bratr tu kupodivu nebyl. Vzala jsem reprák a spustila ho. Z něj se mi začala ozývat krásná skladba "Homecoming" od Green Day.

Zaposlouchala jsem se do hudby a nechala se unášet rytmem, konečně jsem byla zase šťastná jako nikdy předtím.

--------------------------------------------------

,,Ahoj, tvá matka mě pustila." Vešla dovnitř blondýnka a tak jsem zeslabila repráky.

,,Tak a teď mi řekni, vážně táhneš s Katherine?" Nadzvedla jsem obočí a jakmile začala hrát píseň od 1D, tak jsem repráky vypla.

Alice se zatvářila zmateně a pak se hlasitě začala smát. ,,Co? Ne! S Kate jsme kamarádky. Proč?" Utřela si slzu smíchu. ,,Ben si to myslí a zbytek také." Pak se zarazila. ,,Co? Ne! Proto mě Ben ignoruje....." Zamyslela se. ,,Cassie, můžeš mi pomoct se s ním sejít?"

Zase se mám někomu míchat do vztahu?
- Ale tohle není Harry, můžu Benovi pomoct.

Aniž bych odpověděla, napsala jsem Benovi zprávu, aby přišel ke mě.

Popravdě? Trochu mě to bolelo, protože ačkoli jsem si myslela, že k němu nic necítím, vždycky s ním budu mít to zvláštní pouto. Jako milenci, ale jsme nejlepší přátelé. Vždycky bude moje láska, tím jsem si jistá.

----------------------------------

,,Ahoj." Otevřela jsem mu dveře a hned jsem se mu se rty vtrhla na ty jeho. Potřebovala jsem zase něco cítit, jakýkoliv pocit. ,,V pořádku? Potřebuješ něco?" Odpojil rty a pohladil mě po vlasech. ,,Páni, vypadáš čím dál tím hůř." Zasmál se a znovu spojil naše rty. ,,Potřebuju, aby jsi dával pozor." Vzala jsem ho za rukáv a vtrhla s ním dovnitř.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat