,,Ben Black." Zašeptala jsem si pro sebe. Svalila jsem se na postel a zavřela víčka. Vyrušil mne zvuk opilého otce,který řval na matku. Pak se pootevřely dveře a v nich se objevil můj bratr. ,,Cassie? Mohu za tebou?" Zeptal se úzkostlivě, asi se bál. ,,Jasně. Kdykoliv." Zachraptěla jsem. Pak jsem si vzala mobil a napsala Benovi.
watsoncassie: ,,Nezapomeň na mne večer. ;)"
Po 5 minutách mi napsal:
BenjaminBlack:,, Na tebe nikdy rebelko. :)"
Večer:
Můj malý bratr usnul hned po večeři v mé posteli. Tak jsem využila situace a vzala si své oblíbené oblečení:Černé triko s dlouhým rukávem,roztrhané džíny, okolo krku chocker a na hlavu černou kšiltovku s nápisem REBEL. Pak jsem si ještě vzala fialovou mikinu (ano fialovou),kdyby mi náhodou byla zima. Najednou mi zavibroval mobil a já se po něm vrhla. Psal mi Ben.BenjaminBlack:,, Už jsem před vašim domem,Rebelko."
Začervenala jsem se. Už musím jít. Opatrně jsem šla po schodech dolů. Viděla jsem mámu,jak se dívá na televizi a tátu,který spal. Potichu jsem šla ke dveřím a na nohy si dala černé boty od NIKE. Už jsem si brala klíče a chtěla odejít,když mne zastavil mámin hlas. ,,Kam jdeš?" Zakřičela. Hned na to jsem ji tupě odpověděla. ,,Ehm? Ven?" A tím jsem mámu naštvala ještě víc.,,Takhle večer?" Zaječela. ,,S kamarády." Odvětila jsem. ,,Nikam nejdeš Cassandro." Zavelila.,,Mami. Já odcházím,ale já se vrátím. Neboj." A otevřela jsem dveře a zabouchla za sebou. Rychle jsem se vydala k černému nablýskanému autu,kde byl Ben. Otevřela jsem dveře spolujezdce a nastoupila. ,,Ahoj." Řekl mi Ben. ,,Ahoj." Odvětila jsem. Pak jsem se podívala na dům a viděla jsem matku plnou zuřivosti stát na zahradě. Snad mě neuvidí. Pak na to Ben šlápnul a odjížděli jsme z téhle vesnice.
Zase se dotknul mého stehna a já si dotyk blaženě užívala.Pak najednou zastavil před nějakým domem. ,,Proč stojíme?" Zeptala jsem se. On se na mne usmál. ,,Ještě s náma pojede Alice." Jakmile to dopověděl,tak mi zmizel úsměv a v sobě jsem cítila pocit odstrčení,smutný,zbabělý. Ben si toho všiml a vzal mou ruku a hladil ji,pak se naklonil a upravil mi můj spadlý pramínek vlasů za ucho. Přitom se mi díval do očí a já jemu. Jeho obličej byl najednou tak blízko,cítila jsem jeho dech na mých rtech a stále jsem se nemohla odtrhnout od jeho očí a mnou projela vlna spokojenosti. ,,Bene." Zašeptala jsem. No tak uklidni se Cass. Pomyslela jsem si v duchu. A pak se otevřely zadní dveře. Ben se okamžitě odtáhl a já ho potřebovala mít blízko, co nejblíž u sebe.,,Ahoj." Zašeptala Alice Benovi do ucha. Já se jen otočila a dívala se z okna.,,Co ona tu dělá?" A políbila Bena na ucho. ,,Ona je Cassandra a ona jede s náma do baru." A ušklíbl se na mne.,,Miluju tě." A posadila se na zadní sedačku. ,,Já tebe." Řekl Ben s úsměvem. Nevím proč,ale to mi lákalo srdce.
V Baru:
Zastavili jsme před barem. Jmenoval se NONSTOP BAR. Vylezla jsem jako první a utíkala jsem k Emily,která na mne čekala u dveří.
,,Ahoj." Objala jsem ji.,,Jdeme." Pak mne odvedla k pultu a objednala mi nějaký alkohol. Napila jsem se a žilách a v krvi jsem to cítila. A dala jsem si druhou,třetí...osmou sklenku.Ještě jsem byla na tom dobře, protože Emily měla asi 11. sklenku a motala se jak něco a já ještě trochu vnímala realitu,naštěstí. Ben byl ožralý o trochu víc než já. Pak mi zavibroval mobil. Volala mi mamka. Rychle jsem běžela na záchody,kde hudba byla nejmíň slyšet.
,,Mami?" Snažila jsem se o normální tón. ,,Já jen,kdy příjdeš. Protože už je 11 hodin večer." Zamyslela jsem se. ,,To ještě nevím. Asi přespím u kamarádky." Nelhala jsem jí,Emily mi nabízela abych u ní spala. ,,Dobře. Měj se." A típla mi to. Zachichotala jsem se. Pak jsem se otočila a narazila do hnědovlasého kluka. ,,Rebelko." Řekl ožrale. ,,Beníčku." Zachichotala jsem se. ,,Rebelko." Vzala jsem ho za ruku a odtáhla ho k pultu. ,,Rebelko. Z té hlasité hudby mě bolí hlava." Než to dořekl,tak jsem lokla další dva panáky. ,,Támhle máš holku. Počkej..Ty potom pojedeš autem?" Zeptala jsem se. ,,Ne. Budu u Alice." Zachichotala jsem se jeho odpovědi. A podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly 23:31. ,,Rebelko? Máš mne ráda?"----------------------------------
Ahoj
NOVA kapitola je tu. Doufám, že se líbí. Užijte si zbytek dne.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...