10

237 8 0
                                    

Pohled Harryho Stylese:
Koncert a co bylo před ním a po něm

,,Hey kluci. Musíme zkoušet na ten koncert." Řekl jsem mým 4 kamarádům,kteří jsou pro mne jako bratři a zacuchal jsem si svou dlouhou hnědou hřívu.,,Dobře kámo." Odvětil mi Niall,blonďatý kluk s modrýma očima. ,,Fajn." Zafuněl Zayn.
Odzpívali jsme snad už polovinu písniček,když v tom Louise chtěl pauzu. ,,V pohodě brácho." Řekl jsem mu. ,,Kolik lidí tam bude?" Zeptal se Liam. ,,O hodně dost míň." Řekl Niall. ,,Za 3 hodiny to začíná. Možná zkoušku už necháme." Poplácal jsem Zayna po zádech. ,,Třeba tam potkáš konečně tu pravou Harry." Řekl Niall a všichni se začali smát. ,,Hale. Watson tam nebude co?" Zeptal se na oplátku Louise. Pan James Watson je náš nový fotograf, je to spíše náhradní,protože náš pravý fotograf zůstal v Londýně. ,,Ne nebude." Odvětil Zayn. ,,Včera jsem mu volal." Doplnil. ,,Dobře." Odvětil jsem a zase jsem si prohrábl své vlasy. ,,Víte vy co? Na chvíli si zdřímnu." Řekl jsem trošku ospale. Oni jenom pokynuli hlavou.
Šel jsem si lehnout na pohovku a hned jsem usnul.

Stál jsem na pódiu. Kluci šli oslavovat, já chtěl taky,ale něco mne pořád drželo na stejném místě. Pak jsem najednou na druhé straně sálu viděl u klavíru krásnou dívku. Byla tak krásná, měla hnědé dlouhé vlasy s velkými lehkými vlnkami a byla lehce namalovaná. Její hnědočerné oči zlobily přírodně dlouhé řasy. Co se týče oblečení,byla celá v černém. Byla tak moc krásná. Skoro jsem z její nádhery slintal. Dívka si mne všimla a šla za mnou na pódium. Byla najednou tam blízko. Spojil jsem naše ruce a cítil jsem, že mi do ruky něco dává, něco studeného. Odpojila ruce a já se podíval co mi dala. Byl to stříbrný prsten,ve kterém byl malý zlatý kamínek. To tě ke mne zavede." Řekla. Podíval jsem se jí do očí a ona se podívala na mne. Nemohl jsem uvěřit,že může být někdo tak krásný.

Něco mne probudilo. Byli to kluci,kteří se něčemu smáli. ,,Co je?" Optal jsem se. ,,Ty jsi skoro slintal." Uchechtnul se Liam. ,,Hahah. To je vtipné." Řekl jsem. ,,Kámo. Za hodinu hrajeme. Spal jsi dlouho." Řekl nakonec Zayn. ,,No jo." Povzdechl jsem si. ,,Žádný Paparrazzi?" Zeptal se Louis. ,,Neboj." Odvětil Liam.

--------------------------------
,,Kluci. Začínáme. Jeden za všechny, všichni za jednoho." Řekl Zayn. A vyšli jsme na pódium.
Já se postavil doprostřed mezi kluky. ,,Ahoj. New Yorku." Zavolal Niall do mikrofonu.,,Vítáme vás na koncertě." Doplnil Louise. ,,One Direction." Zavolali jsme jednohlasně. Bylo hezké tu být,lidé jsou tu takoví hodní a přátelští. A začali jsme s první písničkou.
Při té energii,kterou lidé dávali při našem vystoupení, jsem si je snažil jednotlivě prohlížet. Tak co jiného dělat že?
Všichni tancovali a jásali,ale pak jsem uviděl někoho, kdo mne překvapil. Byla to holka,která jen tak seděla na zemi a dívala se do země,vypadala smutně. Měl jsem strach,aby ji ostatní nepošlapali. Pak se na mne podívala hnědýma očima. Byla to ona,ta holka ze snu,ale krásnější. Dívka se na mne pomalu usmála a zvedala se ze země a pak sebou škubla. Nějaký pár totiž do ní nějak vrazil. Pak si vystoupení užívala a za to jsem byl moc rád. Konečně vypadala šťastná a díky ní jsem byl šťastný i já.

---------------------------------------
Odzpívali jsme poslední písničku a lidé se přesunovali k místu,kde bude autogramiáda a focení. První šla nějaká světle bruneta,byla moc milá a věnovala veškerou pozornost Niallovi. Pak přišel kluk se špinavým blondem,který nejvíc obdivoval Louise. Bylo tu fakt moc fajn lidí.
Pak šla na řadu moje tajemná holka ze snu. Objimala kluky a přitom vypadala tak křehce a roztomile. Pak přišla řada na mne. Když jsme stáli proti sobě a díval jsem se ji do oči, měl jsem problém se zrychleným dýcháním. Podal jsem ji ruku a ona mi ji dodala. Usmívala se. Pak jsem ji obejmul a maličko ji nadzvedl od země. Najednou jsem uslyšel hlas jejího srdce,bylo to jak na běžícím pásu. Trochu jsem ji k sobě přitiskl více a už jsem jí nechtěl nikdy pustit. Bylo to kouzelné a nakonec jsem ji jemně pustil na zem a odtáhl se od ní.
Pak přišla řada na focení. Stála uprostřed mezi Liamem a Niallem a já se vloudil před Liama k ní a položil ji ruku na rameno. Nadýchala se a uvolnila. A pak jsem viděl jenom blesk od fotoaparátu. Pak jsem se s klukama otočil ke stolku na podpisy a ona mi vrazila papírek do ruky.,,Chceš tam věnování? Zeptal jsem se a doufal ,že zjistím její jméno. ,,Oh. Pro Jacka,mého bratrance." Odvetila mi. Okamžitě jsem to tam napsal a podepsal se. Pak se podepsal i zbytek kluků.
Naposledy jsem se jí podíval do obličeje. Byla smutná. A nakonec odešla. Odešla pryč od nás,pryč ode mne.

Řada zase dál a dál ubíhala a já stále myslel na mou tajemnou dívkou ze snu.
Proběhla tady blondýnka s hnědovlasým klukem. A pak jsem si vzpomněl, že to byli ti co přišli s tou neznámou a ti,kteří do ní vrazili. Chtěl jsem se jich zeptat a tak jsem za nima popošel a BUM. Narazil jsem do Louise. ,,V pohodě kámo?" Zeptal jsem se přes zvuky smíchu. ,,Jo. A ty?" ,,Pohoda." Podal jsem mu ruku,jelikož spadl a zvednul ho ze země.

----------------------------------
Konečně řada skončila. A my si mohli jít odpočinout do našeho apartmá,který byl ve druhém patře této místnosti. Pomalu jsem otevřel dveře a vzdychnul. ,,Hey. Bro. V pohodě?" Zeptal se Niall. ,,Jo. Jsem jenom utahaný." Odvetil jsem. ,,Pojďte si užít krásu New Yorku." Řekl se smíchem Liam. Vykouknul jsem z okna a viděl jsem černé nablýskané auto a o něj opřenou dívku. Abych ji lépe poznal,tak jsem teda vyšel za kamarády na balkón. Byla to ona. Pořád ta tajemná dívka, která stála opřená o auto a povídala si s kamarády. Mračila se a protáčela oči. Asi ji něco naštvalo.
Její kamarádka, blondýnka na nás ukázala a nastavila mobil že kterého šlehaly blesky.
Když jsem se vzpamatoval z blesků, podíval jsem se znovu na místo, kde stála ta bruneta. Jenže ona už tam nebyla. A ten její kamarád zašel k místu řidiče. Blondýna si nás pořád fotila.

-----------------------------------
Stáli jsme venku ještě půl hodiny. Auto už odjelo.
,,Hey Bro. Asi půjdeme spát." Řekl Liam s Niallem. Zayn už dávno spal. ,,Já zavolám Watsonovi,ohledně fotografování." Řekl jsem. ,,Jasný." Odvětil Louise.
Vytočil jsem číslo a po dvou pípnutí mi to zvednul. ,,Ano?" Ozval se z druhé strany.,,Dobrý den. Tady Harry. Harry Styles. Volám vám ohledně té úvodní fotografie k nové písničce." Řekl jsem. ,,Ano. Vzpomínám. Tak pozítří přijďte prosím..." A nadiktoval mi adresu, kterou jsem okamžitě napsal. ,,Ano. Děkuji. Nashle." Řekl jsem a hovor ukončil. ,,Hey guy. Pozítří na tuhle adresu." Řekl jsem Louisovi. ,,Ok. Bro. Ale pojď už spát." Řekl. Upravil jsem si svou hřívu a lehl si do postele. ,,Dobrou kámo." Pošeptal jsem do tmy. ,,Dobrou Harry." Uslyšel jsem tiše.
Nakonec jsem hned usnul.

------------------------------
Ahoj. Kapitola je sice kratší a nudná,ale i tak doufám, že se líbila.
Jo. Tahle kapitola je fakt nuda. Slibuju,že se to brzo rozjede.
Pa u další kapitoly.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat