,,Tak Caroline. Tohle je můj snoubenec."
Zmateně těkala pohledem sem a tam. ,,Ale vlastně vy se znáte." Zasmála se nakonec lahodným usměvem. ,,Promiň TETO, ale už budu muset jít." Vyštěkla jsem a vstala od stolu s pohledem opřeným do stolu. ,,Ale Carol." Zmateně přešla rychlým krokem ke mne. ,,Ne teto. Začíná mi směna."' Vytrhla jsem se z jejího pohledu a vytratila se ven. Uhhhh.
--------------------------------------
,,Ahoj." Zamávala jsem v kavárně na mého " společníka", nebo spíš pracovníka Caleba, který mimochodem by měl být můj budoucí spolužák na střední škole. ,,Čau. Jak je? Teď ale nemáš směnu. " Zasmál se jakmile uviděl, že si na sebe beru pracovní zástěru. ,,Promiň Calebe, ale teď musím prostě pracovat." Usmála jsem se, doufám, že to vypadalo na milý úsměv. ,,Jasně Watsonová." Podrbal mi vlasy. ,,A co ty Collinsi? Jak se máš?" Chvíli jsme se mlčky na sebe podívali. ,,Dobrý. " Zasmál se a podal mi hrnek kávy. ,, Na dej si." Zasmál se. ,,Díky." Upila jsem trochu, ale pak se přemístila ke kase a obsluhovala zákazníka, který nemohl najít správnou bankovku, hezky nepomačkanou a čistou.
-------------------------------
,,Obsloužíš prosím stůl vlevo za rohem u okna?" Zašeptal můj parťák a tak jsem pouze přikývla hlavou, vzala si zapisovací lístek a propisku do ruky a vydala se k danému stolu. ,,Tak co to bude?" Zeptala jsem se a zírala jsem na bílou nepočmáranou stránku tohoto zápisníku. ,,Co tady děláš?" Zeptal se někdo za mými zády. Jakmile jsem hlas uslyšela, měla jsem sto chutí odsud vypadnout, vrátit se k pultu nebo kamkoli jinam, ale tady jsem zaručeně nechtěla být. Odtrhla jsem zrak od lístku a podívala se na osobu ve předu a poté dozadu. ,,Pracuji. Nevidíš? Tak co si teda dáš Taylor?" Otočila jsem se zpátky k Taylor, která netrpělivě čekala až si konečně objedná.
,,Jo, Latté a pro Harryho prosím-" ,,Latté." Vložil se do rozhovoru. ,,Dobře. A ještě něco?" Zeptala jsem se a pozorovala jsem Harryho, který se posadil naproti Taylor a ta mu vzala jeho silné ruce do svých dlaní. Paráda!
,,Ne, jen už nás neobtěžuj." Zavrčela. ,,Za chvíli vám to přinesu." Falešně jsem se usmála, zatímco Taylor se nesměle smála na Harryho a políbila jeho hřbet ruky.Nervózně jsem přešla k pultu, konkrétně ke kávovary a připravovala kávu. Neustále jsem musela nad Harrym a Taylor přemýšlet. Proč se Taylor vůči mně chová odtažitě? Řekl jí Harry o tom našem polibku? Co na ni vlastně Harry vidí? A proč nad tím teď tolik přemýšlím?
,,Cassie? V pohodě?" Loktem do mne drcnul Caleb. ,,Auuu, Calebe." Pohladila jsem si " poškozené místo" a pokračovala v kávě. ,,Ehmmm? Co ti je? Proč místo Latté děláš Capuccino?",,Co? Aha. Latté...." Byla jsem jednoduše rozhozená a to hodně. ,,Hey, co je?" Postavil se přede mne a palcem mě hladil po paži. ,,V pohodě prosím tě." Odstrčila jsem ho z pultu a připravovala už správnou kávu. ,,Mam to odnést?" Zeptal se a pozoroval mě, jak připravuju kávu. ,,Ne, Calebe. Udělám to. Ale díky." Na vrch kávy jsem nastříkala ručně dělánou šlehačku a obě kávy jsem přendala na tác, na kterém už ležely sáčky s cukrem.
Tác jsem vzala do rukou a odnesla ho k zákazníkům. ,,Latté. A cukr." Postavila jsem před ně kávu a sáčky s cukry. ,,Dáte si-" Větu jsem neodpověděla, protože jsem naproti sobě uviděla Caleba, který obsluhoval Logana a Jackie. Ten pitomec Logan!
,,Cass? V pohodě?" Zeptal se a teplou dlaní sáhnul na můj loket. ,,Co?" Vrátila jsem pohled k těm dvěma. ,,V pohodě?" ,,Jo. Dáte si ještě něco?" Znejistila jsem. ,,NE." Vyštěkla naštvaně Taylor. ,,Tak promiň? Ale já tady pracuju, takže je mou povinností vás obsluhovat. Nemusíš být nepříjemná." Vydechla jsem a přitiskla jsem si tác k hrudi. ,,Prosím? Já a nepříjemná?" Zakroutila očima. ,,Víš co? Tak pokud ti tolik vadím, tak vás může obsloužit Caleb." Odpověděla jsem mírným hlasem a zmateně se podívala na Harryho. Zase měl ten neutrální výraz. Poté jsem znovu zavadila pohledem na mou tetu s jejím snoubencem.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...