,,Cassandro, ať tě ani nenapadne se vykašlat na školu a místo toho si jít ničit zdraví." Vykřikla matka a odešla z mého pokoje. Takovýmhle způsobem se to dělo už pár dní. Vždycky, když jsem přišla ze školy, tak mne očmuchávala jak pes. Naštěstí jsem už nenačuchla a ani nekouřila, takže jsem měla klid. Ale každý den mi musela opakovat tuto větu. Přitom já bych se na školu nevykašlala a zdraví si neníčím. Tak nevím co má za problém.
Už uplynulo plno dalších týdnů a konec školního roku se blíží. Zděsila jsem se nad myšlenkou, že končím druhák a půjdu do třeťáku. Ten čas strašně utíká, ale faaakt hodně. Moje matka už to radši vzdala a přestala mne kontrolovat. One Direction? Klasika, psaní skoro každý den na pár hodin a občas ty telefonáty. A moje parta....No...se mnou to jde od té doby co jsem se k nim "přidala" celkem z kopce. Mám s nima všema špatně vztahy, hlavně s Lockwoodovou. Jediný ktery mi rozumí je Jim Parker, je z nich nejrozumnější a nejlepší. Ano, sice jsme začali špatně, ale teď si velice rozumíme, beru ho jako kamaráda a jsem mu za něco vděčná, tím mu to oplácím věrností v partě. Chováním je spíše divoký, drzý, ale kdyby se choval jako Ben nebo Harry,Liam,Niall,Louis, Zayn, Will nebo dokonalý Seth, co pro svou dívku udělá úplně cokoliv, byl by to faaakt nejvíc super kluk.
Posadila jsem se na parapet u okna a v ruce pouze svírala teplý hrnek čaje. Prsty obmotané okolo horkého hrnečku sály teplo. Pouze jsem zírala z okna a pozorovala mokrou krajinu. Pršelo. Kapky deště hlasitě spadaly na okenní sklo a vytvářely obrazce. Usmála jsem se. Po dlouhém dívání z okna jsem se napila čaje, jenž v mém těle vyvolal příjemné teplo a energii a přemítala jsem možnosti všeho druhu. V hlavě jsem si přemítala celou svoji minulost a uvažovala. Trochu vám to přiblížím, třeba Kde se stala chyba v mé výchově? Proč si dokážu každého znepřátelit? Proč prostě nepojedu s 1D? Co se vlastně stalo? Ano, toto všechno jsem probírala pečlivě a do detailu, ale nenaskytly se žádné odpovědi....snad jednou na to konečně přijdu..... jen nad jednou otázkou mám odpověď a to je....Jak jsem se dostala do party? Odpověď je jednoduchá, ale složitá na popis. Chvíli vydržte, brzy se všechno dozvíte......
--------------------------------
Moje sny se každou nocí měnily v noční můry. Vždycky jsem se probudila uprostřed noci úplně vynervovaná, třásla jsem se a nemohla jsem znovu usnout. Proto jsem se vždycky celá zamuchlala do deky jako bych se schovávala. Vždycky ve 2 hodiny ráno jsem zanechala zprávu Harrymu, který mi vždycky odepsal až po hodině. Ale dnes to tak nebylo, Harry mi odepsal hned.
CassandraWatson: Ahoj Harry. Spíš?
HarryStyles: Ahoj. Stalo se něco?
CassandraWatson: Chybíte mi kluci ( PS. Vzkaž to klukům)
HarryStyles: Cassie, děje se něco?
CassandraWatson: Řeknu ti to až tě uvidím zase naživo.
Zapřemýšlela jsem se. Teď je asi už dlouho naživo neuvidím, takže mám výmluvu.
HarryStyles:Dobře.
Odpověď mne okamžitě vykolejila. Žádné otázky? Žádné komentáře? Uhhh, tím lépe.
CassandraWatson: Kde jste teď?
HarryStyles: Zítra se podívej z okna a uvidíš.
CassandraWatson: Prosím?
HarryStyles:Nic nic nic.
CassandraWatson:Aha.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...