Druhý den jsem se probudila brzy. Zívla jsem a protáhla se. Chtělo se mi ještě spát, ale nejprve jsem chtěla zkontrolovat čas. Otevřela jsem proto oči a rozhlédla se okolo sebe. Až teď jsem si uvědomila, že jsem spala na gauči. A nebyla jsem jediná.
Harry ležel vedle mě s jednou rukou obmotanou kolem mého pasu. Bylo to příjemné, takhle bych mohla ležet do nekonečna.
Natáhla jsem se po mobilu a zjistila jsem, že už je půl osmé. Cesta nám ještě pár hodin potrvá, takže by byl dobrý čas vstát.
Odfrkla jsem si a chtěla vyjít z gauče, jenže jeho silné paže mě přitáhly zpátky. Hlavou jsem se pootočila a pozorovala jeho tvář. Vlasy mu spadaly přes zavřené oči, na tvářích měl mírně červené kruhy a úsměv měl rozlitý od ucha k uchu.
,,Nepozoruj mě." Zachraptěl ospale.
,,Tak mě pusť." Bránila jsem se a stále ho pozorovala.
Harry si pouze vzdychl a ještě více si mě namáčkl k sobě a hladil mě po břiše, zastavil se na mém znaménku a jemně ho obkresloval.Poté jsem vstala a začala ranní rutinu.
,,Ahh....vážně, princezno?" Zamumlal Harry do deky a rukou praštil několikrát do pohovky. Pousmála jsem se a vešla do koupelny si vyčistit zuby.
Ihned poté jsem si rozčesala vlasy, stáhla je do úhledného vysokého culíku a oblékla se do modrého trička s černými uplými legínami.
,,Tak vstávej, ty loudo." Přešla jsem k pohovce a prodrbala jeho hřívu. ,,To se tolik těšíš?" Zvednul hlavu a mrkl na mě.
,,Však víš, že se mi tam vůbec nechce. Asi tě tam nechám samotného a projdu se po Miami. Jen....je to benefiční projekt ne? Měl by jsi tam být a včas." Odfrkla jsem si a přešla zpátky do koupelny, kde jsem se lehce nalíčila.Koutkem oka jsem zahlédla Harryho jen v modrých džínách opírajícího se o rám dveří.
,,Stalo se něco?" Zeptal se mile. Vzdychla jsem si a podívala se na sebe do zrcadla. Vypadala jsem tak obyčejně.
,,To máš jedno a převleč se, jinak se za chvíli utopíš v mých slinách." Pokusila jsem se o vtip, ale i tak se nemohla zbavit jedné myšlenky.Harry opravdu zmizel jako pára nad hrncem a připravoval se na cestu.
-----------------------------------------
Poté jsme se odhlásili z pokoje a znovu naskočili do auta. Při cestě jsme pouze mlčeli a poslouchali písničky z rádia. Pozorovala jsem ubíhající krajinu a přemýšlela. Přemýšlela jsem nad svým životem, který se díky mému otci zapletl do života něčeho pro mě neznámého, do života celebrit a známostí.
,,Tady koupíme snídani a.....natankujeme" Zastavili jsme u benzínky a tím mě vyrušil ze snění.
,,Fajn, natankuj, já něco koupím." Zamumlala jsem a vystoupila z auta.Došla jsem dovnitř a rozhlédla se. Brambůrky, sušenky, pití, nějaké prostředky...... Vzala jsem nám dvě ledové kávy a nějaké plněné bagety, které jsem později vyhrabala z pultu.
Zaplatila jsem a vrátila se k autu.,,Jenom zaplatím." Odběhl Harry zatímco jsem se posadila na stranu spolujezdce.
Pozorovala jsem ho. Pozorovala jsem, jak se ta zamračená prodavačka zeširoka usmála a začala něco povídat, radostně. Zakousla jsem se tedy do bagety, vzdychla si a přetočila pohled dopředu. Něco ve mě vyvolávalo pocit nepotřebnosti a podceňování se. Zkrátka měla jsem náladu pod psa.
,,Tak...co jsi mi koupila?" Zeptal se Harry až jsem vyskočila do vzduchu.
Vždyť tady ještě před vteřinou nebyl.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...