Můj pocit prázdnoty každou minutou rostl. Když odjeli,tak jsem stále stála na místě a dívala se do blba. Chvíli mnou prohela vlna i příjemného pocitu,který se hned vytratil. Příjemný byl kvůli tomu, že jsem se spřátelila s kluky z populární skupiny One Direction.
Vešla jsem do pokoje a i když bylo nějakých 16 hodin, tak jsem se převlékla do pyžama a odlíčila oči. Vzhlédla jsem očima k zrcadlu a podívala se na dívku v něm. Takhle vypadá opravdová Cassie. Řekla jsem si a jako každá dívka,která není se sebou spokojena jsem se na sebe zašlebila a vyplázla jazyk. Pak jsem si vzala notebook a spustila náhodný film. Pomalu jsem se přikryla dekou a natáhla se po posteli a přitom jsem nezapomněla zavrnět. Byla jsem z toho dne tak unavená.
Když film běžel asi už 5 minut,tak za mnou přišel brácha. ,,Cass? Můžu se dívat s tebou?" Zeptal se. ,,Jasně. " Řekla jsem vřele. ,,Jak bylo?" ,,Fajn." Řekl se šťastným úšklebkem a lehl si vedle mne.
Byli jsme v polovině filmu,když mi mobil oznámil novou zprávu. Natáhla jsem se pro mobil a odemkla ho. Mobil mi oznamoval: HarryStyles vám posla zprávu. Podívala jsem se po očku na bráchu. Byl tak zasažen do děje a vůbec nic nevnímal. Rozklikla jsem zprávu a hned jak jsem si jí přečetla,jsem se začervenala.HarryStyles: Princezno. Kéžby jsi tu byla se mnou.
CassandraWatson: kéž by jsi tu byl ty se mnou.
HarryStyles: Jsi si mne oblíbila, že?
CassandraWatson:No strašně.
HarryStyles: Já vím.
CassandraWatson:Ironie ti nic neříká?
HarryStyles: teď bych se měl urazit co?
CassandraWatson: No mě je to jedno.
HarryStyles:Hey.
CassandraWatson:Promiň.
Harry si zprávu přečetl,ale neodpovídal.
CassandraWatson:Harry!
CassandraWatson: Promiň
CassandraWatson: Omlouvám se.
CassandraWatson: Harry...
Harry mi stále neodpovídal, ale přečetl si to. Proto jsem se rozhodla už nechat psaní a radši se věnovat filmu. Mobil jsem zamkla a zahodila před sebe. Když už jsem se opět vztahovala do děje, tak mi přišla zpráva.
HarryStyles:Princezno? Proč jsi přestala?
CassandraWatson:Harry. Ty jsi strašnej, víš to?
HarryStyles:Promiň. Líbilo se mi,jak jsi se o mne strachovala.
CassandraWatson:Hah.
HarryStyles:Zavoláme si?
CassandraWatson:Ne?"
Harry si sice zprávu přečetl,ale dělal jako bych ji nikdy nenapsala. Můj mobil mi zavibroval v ruce a pomalu se místnosti ozývala melodie mého mobilu. Okamžitě jsem mu to vzala a mobil si přiložila k uchu. Pomalu jsem slyšela jeho smích a začervenala se. Jak někdo může mít tak roztomilý smích.
,,Ahoj." Vyjelo ze mne. ,,Ahoj." Ozval se z druhé strany známý hlas. ,,Už jste dorazili na místo?" Zeptala jsem se opatrně a zvedala se z postele. ,,Jojo. Ale chybíš nám tu. Nejvíc mne." Řekl láskyplně a já mezitím došla do chodby. Nechtěla jsem vyrušit bráchu. ,,You don't know you're beautiful, oh oh
That's what makes you beautiful...." Zpíval mi text písničky do mobilu. I po telefonu zněl jeho hlas hezky. Jakmile dozpíval, čekal až něco řeknu. Neměla jsem slova. Jedním slovem- DOKONALÉ. ,,Úžasné Harry. Jako ty." Jakmile jsem to dořekla, jsem se zarazila. Co jsem to zase řekla? ,,Spíš jako ty princezno." Zasmál se. ,,Harry." Vykřikla jsem. ,,Co děláš?" Změnil téma. ,,Hmm.. telefonuji si s tebou,jinak jsem se dívala na film. Ty?" ,,Já telefonuji si s tebou a jinak asi nic." Zase se zasmál. ,,Jaký film?" Popřál se znovu. ,,Hmm... Wonder Woman." Zasmála jsem se tentokrát já. ,,Máš hezký smích Cass." Řekl jemně. ,,Ale prosím tě." Zasmála jsem se znovu. ,,Princezno? Musím končit. Měj se. Pak ti napíšu." Řekl trochu urychleně. ,,Dobře. Ahoj." Ukončila jsem náš rozhovor.
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...