Podrážděné jsem otevřela ledničku. Dívala jsem se sem a tam a pak jsem narazila na jogurt. Z bráchova pokoje se ozývala písnička Story of my life a tak jsem si jen vzdychla a popadla jogurt. Kluci mi už fakt chybí a dlouho jsem si s nimi nepsala. Spíše naopak si teď poslední dobu píšu s Benem nebo s Emily a Millie. Možná bych jim měla napsat. Pobaveně jsem otevřela jogurt a znuděně ho promíchala. ,,Stalo se něco dcero?" Ozvala se za zády moje matka. Přidušeně jsem se zasmála. ,,Ne. Co by se mělo stát?" ,,Dcero? Možná ti zruším domácí vězení a tohle všechno okolo. Byla jsi moc hodná." Usmála jsem se, ale zevnitř mne užíral jiný pocit. Teď bude mít šanci se mi pomstít, pokud teda ještě nebudu mít po boku Bena, ale pomstí se mi. ,,Dobře." Odpověděla jsem jakmile jsem si uvědomila, že se na svou vlastní matku dívám asi 3 minuty a posadila jsem se na dřevěnou židli.
Matka si ke mne také přisedla. ,,Cass? Moc se o tebe nezajímám, tak třeba začněme tímto. Co ty a kluci?" Málem jsem se zadusila jogurtem. ,,Co?" ,,Co ty a kluci?" Opakovala. Lžičku jsem odložila do kelímku a hlavu položila do dlaní. ,,Mami? Proč je láska tak zákeřná?" Matka mne objala kolem ramen. ,,Já vím, je. Stalo se něco?" Zkoušela mne uklidnit. ,,Ne,nebo ano. Já nevím. Zamilovala ses do někoho, do koho ses neměla zamilovat?" Zkoušela jsem a myslela na hnědovlasého kudrnatého kluka se zelenýma očima. ,,Ano, Cass. Ano." Stále mne objímala. ,,Pokud je to ten Blackův kluk, tak to bude v pořádku,neboj." ,,Mami. Bena do toho netahej." Odpověděla jsem. ,,Tak kdo to je?" Zeptala se znovu. ,,Kluk s kudrnatými vlasy a zelenýma očima." Odpověděla jsem pravdivě. ,,Toho asi neznám. Chodí k tobě do školy?" ,.Mami....no tak." Rozplakala jsem se jí na rameni. ,,Klid dcero, to bude dobrý." Její útěchy ale moc nepomáhaly. ,,Mami? Zlobila by ses,kdybych se v létě, samozřejmě o letních prázdninách sama přestěhovala do Británie?" Zeptala jsem se jí na svůj největší sen. A k tomu kluci mi říkali, ať s nima odjedu,ale kvůli škole jsem chtěla zatím zůstat. ,,Samozřejmě. Máš tady školu, rodinu, přátele. Tady jsi se narodila." ,,Vždyť já vím." ,,Naplánuješ to ne?" ,,Ne." Zalhala jsem ji. ,,Hodím tě do školy." Změnila rychle téma.....
-------------------------------------------
,,Čau Bene." ,,Čau Cass. Čau Em." Pozdravili jsme se navzájem. ,,Bene? Kde je Seth?" Zeptal se ho Emily. ,,U skříněk." Odpověděl. ,,Dobře." Zesmutněl ji hlásek. ,,Bene? Ty a Alice jste v pohodě, že jo?" Zeptala se nic netušící Emily. ,,Jo. Miluju ji a ona mne." ,,To je dobře." Odpověděla jsem. ,,Bene? Počkáš na mne po škole?" Zeptala jsem se. ,,Jasně. Jo Cass? Odkdy se znáš s Trevorem?" Musel se zeptat. ,,No ehm....pak ti to řeknu." ,,Ok." Musela jsem vymyslet nějakou výmluvu. ,,Cass? Co ty a tvůj kluk?" Zeptal se Ben. ,,Jo. Pověz nám o něm." Doplnila ho radostně Emily. ,,No...Já....on teď cestuje." Kousla jsem se do rtu. ,,Kde je teď?" Zajímala se Emily. ,,V Los Angeles." Odpověděla jsem a ret si ještě více zkousla. ,,Zajímavé. A co dělá ve volném čase?" Zeptal se naopak ztichlý Ben. ,,On....různě. Rád pracuje s hudbou a tak různě. On má rád všechno." Vzdychla jsem. ,,Aha." Zašeptal Ben. ,,Takže je pro tebe dobrý?" Zkoušel se vyzvídat Ben. ,,On je nejlepší. Spíš já pro něj nejsem dostatečně dobrá,nezaslouží si mne. Jen ho akorát stáhnu ke dnu." Přemýšlela jsem nahlas a přemítala jeho obličej. Poslední větu jsem řekla smutně a pravdivě. ,,To teda nee, Cass! Ty jsi úžasná. No a jak se jmenuje celým jménem?" Zeptala se Emily. Zastavila jsem se uprostřed chodby a zírala do země. Co mám k sakru jim říct? ,,No Ehm..." nestihla jsem nic odpovědět, jelikož se chodbou rozléhlo zvonění. Popadla jsem Em za ruku a táhla ji k učebně.
Dorazily jsme do učebny a rychle doběhly k lavici a připravily si věci. Všechno to bylo akorát. Hned jakmile jsme z tašek vyházely učebnice vešla naše učitelka do třídy. ,,Dobrý den. Posaďte se." Začala hodinu. ,,Od pana učitele Logana jste dostali písemné cvičení na téma LÁSKA. Jsem velice ohromena,více než polovina třídy se to povedlo, ale z čeho jsem nejvíce Wow je písemný test slečny Watsonove. Teda Cassie, ty tvoje pocity, reakce a všechno je úžasné a proto ti dávám 1 s vyznamenáním a pochvalu." Řekla. ,,A teď vám Nick a Emily rozdají práce." Řekla a podala Emily a Nickovi tunu papírů. Jakmile jsem ten svůj dostala, ihned jsem si ho přečetla. Po přečtení článku se mi chtělo brečet, dívala jsem se na papír s otevřenou pusou. Jak jsem toto mohla napsat?
ČTEŠ
Stay with me...[One Direction]
RomanceCassandraWatson: Jsi blázen. HarryStyles: Ale do tebe. Problémová dívka, která se nechtěně zamotá do osudu 5 kluků slavných po celém světě - do osudu One Direction. Vznikne mezi nimi pevné přátelství a taky láska mezi ní a jedním členem, který ji ne...