21

147 5 0
                                    

,,Sestra? Dáš mi číslo na někoho z One Direction?" Zeptal se brácha a stál uprostřed dveří. Zakývala jsem na znamení nesouhlasu, vzdychl si a naštvaně odešel do sveho pokoje.
Čas se mi pomalu krátil. Zítra se jde zase do školy. Bude po mne chtít odpověď, ale já stále nejsem rozmyšlená. Harry odjel a je v bezpečí, ale zase....Co kdyby? Už pár dní je mi dobře a tak přemýšlím nad odpovědí mladého Jima, kterou asi oznámím zítra. Mám stále Harryho chránit či ne? Stejně ale Jim neví, jakého Harryho myslím. Vzdychla jsem si a lehla si na pohovku v obývacím pokoji. Už zítra.....Potřebuju se odreagovat a tak jsem si do uší dala sluchátka jejichž konec jsem připnula k mobilu. Mýma ušima se rozléhl příjemný melodický zvuk.

-----------------------------------------------

,,Em? Co máme za hodinu?" Zeptala jsem se následujícího dne své kamarádky a zavřela jsem otevřenou skříňku. ,,Hmm..asi zeměpis." Otřepala jsem se. ,,Kdo vymyslel Zeměpis na první hodinu?" ,,To netuším." Vybuchly jsme smíchy. Opatrně jsem zvedla tašku z oprášené země a navlékla si její jedno břemeno přes levé rameno. Jo jinak,už jsem se zmínila, že jsem levák?
S Emily jsem přešla celou chodbu a dostaly s tak ke schodům. Vyšly jsme po schodech nahoru a zabočili do třídy. ,,Cass? Neviděla jsi třeťáky?" Zeptala se Mne a její oči střílely sem a tam. ,,Ne. Možná mají výlet nebo tak něco." Odpověděla jsem. Dorazily jsme do třídy a rovnou jsme si to namířily k poslední lavici. Tašku jsem položila na lavici a vyndala z ní různé učebnice a sešity potřebné na předmět,který nás čekal. ,,Cass? Jsem ráda, že jsme kamarádky. Mám tě ráda." Uslyšela jsem Emilyn bezmyšlenkovitý hlas. ,,A chci,aby jsi byla šťastná." Dodala. Zatřásla jsem s ní. ,,Em. Prober se." Podívala se na mne svýma oříškovýma očima. ,,V pohodě?" Musela jsem se zeptat a ona zakývala hlavou. Obejmula jsem ji a do vlasů jí vdechla větu: ,,Em. Mám tě ráda." A pak zazvonilo na hodinu.

Do třídy vešel účitel Logar. Každého z nás poměřil nepřáteským pohledem. ,,Třído? Dneska budeme probírat Evropu." Zasmál se nepřátelsky. ,,Slečno Watsonova a slečno Brownová pojďte sem k mapě." Jinak on je něco jako úchyl, kouká se dívkám do výstřihu a na zadek. Toho učitele nechcete, vážně. Naštěstí já výstřihy nenosím. Vzdychla jsem a zaklapla sešit. ,,Hned, žádné loudání." Vyzval nás. Podívala jsem se na Emily a ona na mne a obě došly k učiteli. ,,Takže Cassandro, najdi nám Itálii a ty Emily nám najdi Polsko." Obě jsme ukázali na správné místo. ,,Správně děvčata." Zachichotal se tím smíchem,jak se smějí v pohádkách či filmech zlí lidi. On celkově vypadal tak jak nějaký zlý skřítek. ,,Děvčata a jestli by jste věděli, co je hlavní město České Republiky a Slovenska. Hm... Watsonová?" Podíval se a mne. ,,Ehm..." Začala jsem svou odpověď.

Celou hodinu se mne a Emily tak divně prohlížel. Co jsme mu sakra udělaly? Nebo jako proč na nás tak zírá? Hodina naštěstí rychle utekla a konečně zazvonilo na přestávku. Už už jsem s Emily stála na práchu dveří a chtěly jsme odejít do naší učebny,když v tom nás zastavil pan učitel Logar. Zašeptal naše příjmení a já sebou okamžitě trhla. Rozhlédl se po místnosti a když se ujistil,že už jsme tu jenom my tři,tak zavřel dveře. Po nás do této učebny už nikdo nešel. ,,Chcete probrat naše výsledky z vašeho předmětu?" Zeptala jsem se. ,,To také. Jinak jak se na to ptáš. Vy slečno Watsonova máš vynikající a vy slečno Brownová Chvalitebné,ale můžete to ještě zlepšit,máte na to." Mrkl na nás. ,,Dobře děkujeme." Odpověděla mu Emily. ,,Ještě něco chci s váma probrat. Nechcete třeba soukromé hodiny u mne doma? Byli bychom jenom my tři a nikdo jiný." Zasmál se. Šokovaně jsem se podívala na moji kamarádku a ona na mne. ,,Promiňte? Cože?" Odpověděla jsem. ,,No,jestli nechcete soukromé hodiny u mne u mne doma." Zopakoval. ,,Promiňte, ale ne." Odpověděla jsem. ,,Ne." Zopakovala Emily a stoupla si blíže ke mne. ,,Jak myslíte. Ale jak tak hezká děvčata nemají kluka?" Přemýšlel nahlas. ,,Prosím? Já mám kluka. Klidně řeknu celé jeho jméno." Naštvala se Emily. ,,Poslužte si." Řekl klidně učitel. Asi si myslel, že mu lže. ,,Seth Wood ze třeťáku." Odpověděla hrdě. Učitel se zamračil. ,.Ten by mi asi dal...." Zašeptal nepřítomně a pak se podíval na mne a nadzvedl obočí. ,,Toho neznáte pane učiteli. Nechodí na střední už." Odpověděla jsem klidně. ,,No tak. Ať vím,že mi nelžeš." Provokoval. ,,Harry..." ,,Harry dále?" ,,Harry." Opakovala jsem a couvala ke dveřím. Ještě jsem zatáhla za Emilin rukáv na tričku a táhla ji sebou. Učitel stále vyčkával a usmíval se na mne. Využila jsem situace a s Emily jsem vyběhla na chodbu a rovnou si to namířily do učebny, kde jsme měli mít následující hodinu.

Stay with me...[One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat